قانونگذار ایالات متحده در حال معرفی قانونی برای برکناری رئیس SEC به دلیل “سلسله های طولانی سوء استفاده” – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] یک قانونگذار آمریکایی اعلام کرده است که در حال ارائه قانونی برای برکناری رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) به منظور “اصلاح یک سری طولانی از سوء استفاده ها” است. SEC، تحت ریاست گری جنسلر، به دلیل رویکرد اجرای محور خود در تنظیم صنعت کریپتو به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. قانونگذار

کد خبر : 348095
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
قانونگذار ایالات متحده در حال معرفی قانونی برای برکناری رئیس SEC به دلیل “سلسله های طولانی سوء استفاده” – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

یک قانونگذار آمریکایی اعلام کرده است که در حال ارائه قانونی برای برکناری رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) به منظور “اصلاح یک سری طولانی از سوء استفاده ها” است. SEC، تحت ریاست گری جنسلر، به دلیل رویکرد اجرای محور خود در تنظیم صنعت کریپتو به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

قانونگذار به دنبال برکناری رئیس SEC است

وارن دیویدسون، نماینده کنگره آمریکا (R-OH) فاش کرد که در حال ارائه قانونی برای برکناری رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) است. این قانونگذار از اوهایو روز جمعه در توییتی نوشت:

برای اصلاح یک سری طولانی از سوء استفاده‌ها، من قانونی را معرفی می‌کنم که رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار را برکنار می‌کند و مدیر اجرایی را جایگزین این نقش می‌کند که به هیئت مدیره گزارش می‌دهد (جایی که اختیارات در آن وجود دارد). روسای سابق SEC واجد شرایط نیستند.

توییت نماینده دیویدسون در پاسخ به بیانیه هیستر پیرس، کمیسیونر SEC بود که در روز جمعه منتشر شد، در مورد مقررات ارزهای دیجیتال پس از بازگشایی بازگشایی دوره نظر عمومی 30 روزه توسط ناظر اوراق بهادار برای اصلاح تعریف نظارتی «مبادله» که شامل تأمین مالی غیرمتمرکز می‌شود. defi) سکوهای تحت کنترل SEC.

پیرس نوشت: «کمیسیون امروز به کارآفرینانی که سعی در انجام کارهای جدید در بازارهای ما دارند می‌گوید که وارد شوند و ثبت نام کنند. زمانی که کارآفرینان متوجه می‌شوند که نمی‌توانند، کمیسیون امکان انجام اصلاحات عملی در چارچوب ثبت نام ما برای کمک به ثبت نام کارآفرینان را رد می‌کند و در عوض حسن نیت آنها را با یک اقدام اجرایی پاداش می‌دهد.» کمیسر طرفدار کریپتو که در فضای کریپتو با نام “مادر رمزنگاری” نیز شناخته می شود، در ادامه تاکید کرد:

کمیسیون امروز با فرآیند قوانین اعلان و اظهار نظر نه به عنوان یک گفتگو، بلکه به عنوان یک تهدید برخورد می کند.

علاوه بر کمیسر پیرس، بسیاری از رئیس SEC، گری گنسلر، به دلیل رویکرد اجرا محور در مقررات ارزهای دیجیتال انتقاد کرده اند. دیویدسون، نماینده کنگره و چندین قانونگذار دیگر بارها از تنظیم کننده اوراق بهادار خواسته اند تا از سرکوب نوآوری و فلج کردن صنعت کریپتو دست بردارد.

سازمان دیده بان اوراق بهادار اخیرا اقدامات اجرایی خود را علیه شرکت های ارزهای دیجیتال افزایش داده است. روز دوشنبه، SEC صرافی رمزارز Bittrex را به دلیل نقض قوانین اوراق بهادار متهم کرد. این آژانس همچنین اخیراً کراکن را به خاطر برنامه سهام خود متهم کرده و اخطاریه ولز را در مورد تخلفات احتمالی به Coinbase ارسال کرده است.

به نظر شما رئیس کمیسیون مستقل انتخابات باید برکنار شود؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.