قانونگذار از سام بنکمن-فرید درخواست می کند تا در جلسه استماع کنگره در مورد FTX شرکت کند – SBF می گوید وقتی آماده باشد شهادت خواهد داد – مقررات بیت کوین نیوز

ماکسین واترز، نماینده کنگره، رئیس کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان، مودبانه از سام بنکمن فرید (SBF) مدیر عامل سابق FTX خواسته است تا در جلسه استماع کنگره درباره سقوط صرافی ارزهای دیجیتال خود شرکت کند. بانکمن-فرید می‌گوید زمانی که “یادگیری و بررسی آنچه اتفاق افتاده” را به پایان رساند شهادت خواهد داد. بانکمن-فرید به دعوت

کد خبر : 290733
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
قانونگذار از سام بنکمن-فرید درخواست می کند تا در جلسه استماع کنگره در مورد FTX شرکت کند – SBF می گوید وقتی آماده باشد شهادت خواهد داد – مقررات بیت کوین نیوز


ماکسین واترز، نماینده کنگره، رئیس کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان، مودبانه از سام بنکمن فرید (SBF) مدیر عامل سابق FTX خواسته است تا در جلسه استماع کنگره درباره سقوط صرافی ارزهای دیجیتال خود شرکت کند. بانکمن-فرید می‌گوید زمانی که “یادگیری و بررسی آنچه اتفاق افتاده” را به پایان رساند شهادت خواهد داد.

بانکمن-فرید به دعوت نماینده واترز پاسخ می دهد

کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا در 13 دسامبر یک جلسه استماع کنگره در مورد سقوط صرافی رمزارز FTX برگزار خواهد کرد. SBF) برای حضور در جلسه استماع. با این حال، واترز به جای صدور احضاریه برای شهادت او، جمعه مودبانه از او در توییتر درخواست کرد.

ما قدردانی می‌کنیم که شما در بحث‌های خود در مورد آنچه در FTX رخ داد صادقانه صحبت کردید. تمایل شما به صحبت با مردم به مشتریان، سرمایه گذاران و سایرین شرکت کمک خواهد کرد. برای این منظور، ما از مشارکت شما در جلسه استماع خود در روز سیزدهم استقبال می‌کنیم.»

بانکمن-فرید شنبه در توییتر به واترز پاسخ داد:

پس از پایان یافتن یادگیری و بررسی آنچه اتفاق افتاده است، احساس می کنم وظیفه من است که در کمیته حاضر شوم و توضیح دهم. من مطمئن نیستم که تا 13 این اتفاق بیفتد. اما وقتی شد، شهادت خواهم داد.

واترز اصرار دارد که SBF باید در جلسه استماع هفته آینده شرکت کند

نماینده مجلس واترز دوشنبه به بنکمن-فرید پاسخ داد: “بر اساس نقش شما به عنوان مدیر عامل و مصاحبه های رسانه ای شما در چند هفته گذشته، برای ما واضح است که اطلاعاتی که تاکنون دارید برای شهادت کافی است.” او در ادامه توئیت خود نوشت:

همانطور که می دانید، سقوط FTX به بیش از یک میلیون نفر آسیب رسانده است. شهادت شما نه تنها برای اعضای کنگره معنادار است، بلکه برای مردم آمریکا نیز حیاتی است.

واترز تاکید کرد: ضروری است که در جلسه استماع ما در روز سیزدهم شرکت کنید و اگر اطلاعات بیشتری وجود دارد که بعداً به اشتراک گذاشته شود، مایلیم جلسات استماع ادامه پیدا کند.

در زمان نگارش این مقاله، بانکمن-فرید بیشتر به واترز پاسخ نداده است.

بسیاری از مردم در رسانه های اجتماعی از واترز به دلیل ادب او نسبت به بانکمن-فرید انتقاد کردند. تعدادی از مردم از این قانونگذار خواستند که از SBF در شبکه های اجتماعی به خوبی درخواست نکند و احضاریه ای صادر کند تا او را مجبور به شهادت کند.

با این حال، برخی گمان می کنند که واترز با بانکمن-فرید مودب است زیرا رئیس سابق FTX دومین کمک کننده بزرگ به حزب دموکرات در طول دوره انتخابات 2021-2022 بود. طبق گزارش Opensecrets، او قبل از سقوط FTX و درخواست ورشکستگی، 39,884,256 دلار به دموکرات ها اهدا کرد. با این حال، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و رئیس توییتر معتقد است که حمایت واقعی SBF از دموکرات ها بیش از یک میلیارد دلار بوده است.

نظر شما در مورد اینکه چگونه نماینده ماکسین واترز از بانکمن-فرید خواست در جلسه استماع کنگره او شرکت کند، چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.