قانونگذاران لایحه ماینینگ کریپتو روسیه را مجدداً ارائه می کنند و مسئولیت استخراج کنندگان خاکستری را معرفی می کنند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] یکی از حامیان مالی آن اعلام کرد، پیش‌نویس قانون قانونی استخراج ارزهای دیجیتال به پارلمان روسیه ارائه می‌شود که تصویب آن را به تعویق می‌اندازد. اعضای مجلس عوام نیز در حال کار بر روی لایحه ای جداگانه هستند که مسئولیتی را برای کسانی که به طور غیرقانونی سکه های دیجیتال ضرب می کنند، معرفی

کد خبر : 325470
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
قانونگذاران لایحه ماینینگ کریپتو روسیه را مجدداً ارائه می کنند و مسئولیت استخراج کنندگان خاکستری را معرفی می کنند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

یکی از حامیان مالی آن اعلام کرد، پیش‌نویس قانون قانونی استخراج ارزهای دیجیتال به پارلمان روسیه ارائه می‌شود که تصویب آن را به تعویق می‌اندازد. اعضای مجلس عوام نیز در حال کار بر روی لایحه ای جداگانه هستند که مسئولیتی را برای کسانی که به طور غیرقانونی سکه های دیجیتال ضرب می کنند، معرفی می کند.

تصویب قانون استخراج کریپتو روسیه دوباره به تعویق افتاد

به گفته آنتون گورلکین، معاون کمیته سیاست اطلاعات پارلمانی، لایحه ای که برای قانونی کردن استخراج ارزهای رمزپایه طراحی شده بود، که برای اولین بار در ماه نوامبر در دومای دولتی ثبت شد، پس از رایزنی های بیشتر به مجلس سفلی روسیه ارائه خواهد شد.

این نماینده مجلس توضیح داد که بررسی مقررات فرآیندی دشوار است. به عنوان یکی از حامیان لایحه، می توانم تأیید کنم که به تعویق خواهد افتاد. گورلکین به نقل از خبرگزاری کریپتو Forklog توضیح داد که امیدوارم امسال بتوانیم آن را به شکلی اجرا کنیم.

نمایندگان پارلمان روسیه و سایر مقامات بیش از یک سال است که در حال بررسی نحوه تنظیم عملیات مرتبط با رمزنگاری هستند. هدف این قانون شناسایی معدن به عنوان یک فعالیت تجاری قانونی است و نهادها و افراد درگیر را ملزم می کند درآمد خود را به مقامات مالیاتی گزارش کنند.

طبق مقررات پیش‌نویس، ماینرها می‌توانند سکه‌ها را در خارج از کشور یا روی پلتفرم‌هایی که تحت رژیم‌های قانونی خاص در روسیه کار می‌کنند، بفروشند. با وجود نشان دادن علاقه به استفاده بالقوه از ارزهای دیجیتال در تسویه حساب‌های بین‌المللی در بحبوحه تحریم‌ها، اکثر مؤسسات دولتی در مسکو همچنان با اجازه پرداخت‌های رمزنگاری در داخل کشور مخالف هستند.

مقامات روسیه می‌خواهند برای استخراج‌کنندگان کریپتو خاکستری مسئولیتی در نظر بگیرند

در صورت تصویب در نسخه فعلی، این قانون همچنین تبلیغات یا سایر اشکال تبلیغ دارایی های رمزنگاری شده را برای مخاطبان نامحدود ممنوع خواهد کرد. قانونگذاران روسی قبلاً یک بار در دسامبر تصویب آن را به تعویق انداخته بودند. برنامه اولیه این بود که تا پایان سال 2022 به این قانون رأی گیری شود.

علاوه بر کسب و کار سودآور، استخراج ارزهای دیجیتال به منبع درآمدی محبوب برای بسیاری از مردم عادی روسیه تبدیل شده است، به ویژه در مناطقی که نرخ برق پایین و یارانه ای را حفظ می کنند. اما این معدنکاری در خانه عامل خرابی و آتش سوزی است که منجر به پیشنهاد ممنوعیت آن در مناطق مسکونی شده است.

هفته گذشته، آناتولی آکساکوف، رئیس کمیته بازار مالی در دوما، فاش کرد که قانون‌گذاران اکنون در حال آماده‌سازی لایحه دیگری هستند که مسئولیتی را برای به اصطلاح «معدن‌های خاکستری» یا کسانی که برق را می‌دزدند یا به‌طور غیرقانونی سخت‌افزار خود را به آن متصل کرده‌اند، معرفی می‌کند. شبکه. معاون عالی رتبه به RBC Crypto گفت که هر دو قانون باید به طور همزمان در نیمه اول سال تصویب شوند.

برچسب ها در این داستان

آکساکوف، لایحه، صورتحساب، رمزنگاری، ماینرهای رمزنگاری، استخراج رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، پیش‌نویس قانون، استخراج‌کنندگان خاکستری، استخراج غیرقانونی، قانون، قوانین، قانونی‌سازی، قانون‌گذاری، مسئولیت، ماینرها، استخراج، لایحه استخراج، قانون استخراج، به تعویق افتاد، مقررات ، روسیه ، روسی

آیا فکر می کنید روسیه قانون جدید استخراج کریپتو را در سال جاری تصویب خواهد کرد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Route 77 / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.