قانونگذاران بریتانیا گروه دارایی های دیجیتال و رمزنگاری را تشکیل می دهند تا اطمینان حاصل کنند که مقررات از نوآوری پشتیبانی می کند – مقررات بیت کوین نیوز

قانونگذاران بریتانیا گروه دارایی های دیجیتال و رمزنگاری را تشکیل داده اند تا اطمینان حاصل کنند که قوانین جدید صنعت کریپتو از نوآوری پشتیبانی می کند. نماینده پارلمان بریتانیا که ریاست این گروه را برعهده خواهد داشت، گفت: «ما در زمان حیاتی برای این بخش هستیم زیرا سیاست گذاران جهانی نیز اکنون در حال بررسی

کد خبر : 154119
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
قانونگذاران بریتانیا گروه دارایی های دیجیتال و رمزنگاری را تشکیل می دهند تا اطمینان حاصل کنند که مقررات از نوآوری پشتیبانی می کند – مقررات بیت کوین نیوز


قانونگذاران بریتانیا گروه دارایی های دیجیتال و رمزنگاری را تشکیل داده اند تا اطمینان حاصل کنند که قوانین جدید صنعت کریپتو از نوآوری پشتیبانی می کند. نماینده پارلمان بریتانیا که ریاست این گروه را برعهده خواهد داشت، گفت: «ما در زمان حیاتی برای این بخش هستیم زیرا سیاست گذاران جهانی نیز اکنون در حال بررسی رویکرد خود در قبال رمزنگاری و نحوه تنظیم آن هستند.

قانونگذاران بریتانیایی گروه دارایی های دیجیتال و رمزنگاری را تشکیل می دهند

فایننشال تایمز روز جمعه گزارش داد که اعضای پارلمان بریتانیا و اعضای مجلس اعیان گروه دارایی های رمزنگاری و دیجیتال را تشکیل داده اند.

لیزا کامرون، نماینده حزب ملی اسکاتلند (SNP) که ریاست گروه قانونگذاران فراحزبی را بر عهده خواهد داشت، توضیح داد که این گروه برای اطمینان از اینکه قوانین جدید برای صنعت کریپتو از نوآوری حمایت می کند، کار خواهد کرد. او توضیح داد:

ما در زمان حیاتی برای این بخش هستیم زیرا سیاست گذاران جهانی نیز اکنون در حال بررسی رویکرد خود در مورد ارزهای دیجیتال و نحوه تنظیم آن هستند.

گروه جدید کریپتو هفته گذشته رسما در پارلمان ثبت شد. اعضای آن عبارتند از اد وایزی وزیر سابق اقتصاد دیجیتال و هریت بالدوین، نماینده حزب محافظه کار، مدیر سابق جی پی مورگان.

Cryptouk، یک انجمن تجاری برای دارایی های دیجیتال، به عنوان دبیرخانه گروه پارلمانی عمل خواهد کرد. این انجمن یک سال است که قانونگذاران را برای مقررات مثبت ارزهای دیجیتال در بریتانیا لابی کرده است

طرفداران کریپتو هشدار داده اند که دولت بریتانیا در ایجاد قوانین برای کسب و کارهای دارایی دیجیتال بسیار کند عمل کرده است، که این خطر را به همراه دارد که آنها را به خارج از کشور سوق دهد. ناظر مالی بریتانیا، اداره رفتار مالی (FCA)، مشتقات ارزهای دیجیتال را برای سرمایه‌گذاران خرد ممنوع کرده و با صندوق‌های رمزنگاری مخالفت می‌کند.

رگولاتورها بارها در مورد خطرات ناشی از کلاهبرداری های رمزنگاری و شرکت های غیرقانونی هشدار داده اند. بر اساس گزارش شرکت تجزیه و تحلیل داده های بلاک چین Chainalysis، کلاهبرداری های مربوط به ارزهای دیجیتال در سال جاری 7.8 میلیارد دلار برای سرمایه گذاران در سطح جهان هزینه دارد.

نظر شما در مورد ایجاد گروه دارایی های دیجیتال و رمزنگاری توسط قانونگذاران بریتانیایی چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.