قانونگذاران بریتانیا مالیات بادآورده بر تولیدکنندگان نفت و گاز را تصویب کردند

[ad_1] (رویترز) – قانونگذاران بریتانیایی روز دوشنبه مالیات 25 درصدی بر تولیدکنندگان نفت و گاز در دریای شمال بریتانیا را تصویب کردند که دولت می گوید در یک سال 5 میلیارد پوند (5.95 میلیارد دلار) برای کمک به مردمی که با افزایش قبوض انرژی دست و پنجه نرم می کنند، جمع آوری خواهد کرد. مالیات

کد خبر : 227913
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۶:۳۷
قانونگذاران بریتانیا مالیات بادآورده بر تولیدکنندگان نفت و گاز را تصویب کردند

[ad_1]

(رویترز) – قانونگذاران بریتانیایی روز دوشنبه مالیات 25 درصدی بر تولیدکنندگان نفت و گاز در دریای شمال بریتانیا را تصویب کردند که دولت می گوید در یک سال 5 میلیارد پوند (5.95 میلیارد دلار) برای کمک به مردمی که با افزایش قبوض انرژی دست و پنجه نرم می کنند، جمع آوری خواهد کرد.

مالیات سود انرژی، سود حاصل از افزایش قیمت نفت و گاز را هدف قرار می دهد، زیرا تقاضای انرژی پس از پایان قرنطینه های همه گیر و شروع درگیری روسیه و اوکراین افزایش می یابد.

لایحه مالیاتی هنوز باید از طریق مجلس عالی قانونگذاری معروف به مجلس اعیان تصویب شود تا به قانون تبدیل شود. لردها می توانند به دنبال اصلاح یک لایحه باشند، اما به ندرت سعی می کنند قانون را به طور کامل مسدود کنند.

این مالیات اولین بار توسط دولت محافظه کار در 26 مه اعلام شد و با انتقاد شرکت های نفت و گاز مبنی بر کاهش سرمایه گذاری و تولید داخلی مواجه شد.

دولت می‌گوید مشوق سرمایه‌گذاری، به این معنی که شرکت‌ها می‌توانند به ازای هر پوند (1.19 دلار) که برای استخراج جدید نفت و گاز خرج می‌کنند، 91 پنسی تخفیف مالیاتی دریافت کنند، امنیت انرژی را تقویت می‌کند.

در پاسخ به یک رایزنی، دولت این لایحه را تغییر داد تا تاریخ پایان شرکت در سال 2025 درج شود و به شرکت ها اجازه دهد هزینه های از کار انداختن میادین قدیمی و سرمایه گذاری در برقی سازی میادین تولیدی را در مقابل مالیات جبران کنند.

فعالان آب و هوا و سیاستمداران اپوزیسیون از مکانیسم تشویقی در لایحه به دلیل عدم ارائه مزایای مالیاتی برای پروژه های انرژی تجدید پذیر انتقاد کرده اند.

مایک تولن، مدیر پایداری در انجمن صنایع نفت و گاز Offshore Energy انگلستان، گفت که صنعت همچنان نگران تأثیر این مالیات بر منابع انرژی است، اما می‌داند که دولت به نگرانی‌ها گوش داده است.

تولن در بیانیه ای ایمیلی گفت: «اکنون از آنها می خواهیم که همچنان فعالانه با این بخش تعامل داشته باشند و توصیه های بعدی ما را در نظر بگیرند.

(1 دلار = 0.8400 پوند)

بزرگترین تولیدکنندگان نفت و گاز بریتانیا: https://graphics.reuters.com/BRITAIN-OIL/zdvxowamwpx/chart.png

درآمد دولت بریتانیا از بخش نفت و گاز درآمد دولت بریتانیا از بخش نفت و گاز: https://graphics.reuters.com/BRITAIN-OIL/TAX/akpezrnzavr/chart.png

(گزارش توسط شادیا نصرالا؛ ویرایش توسط جوزی کائو)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.