قانونگذاران ایالات متحده کمیسیون SEC، خزانه داری و فدرال رزرو را بر روی درهای گردان با صنعت کریپتو بررسی می کنند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] قانونگذاران ایالات متحده نگرانی هایی را در مورد درب گردان بین تنظیم کننده های مالی و صنعت کریپتو مطرح کرده اند. قانونگذاران گفتند: «بیش از 200 مقام دولتی بین شرکت های خدمات عمومی و کریپتو جابجا شده اند. درب گردان بین رگولاتورهای مالی، مانند SEC و صنعت کریپتو پنج قانونگذار ایالات متحده نامه ای

کد خبر : 274012
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
قانونگذاران ایالات متحده کمیسیون SEC، خزانه داری و فدرال رزرو را بر روی درهای گردان با صنعت کریپتو بررسی می کنند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

قانونگذاران ایالات متحده نگرانی هایی را در مورد درب گردان بین تنظیم کننده های مالی و صنعت کریپتو مطرح کرده اند. قانونگذاران گفتند: «بیش از 200 مقام دولتی بین شرکت های خدمات عمومی و کریپتو جابجا شده اند.

درب گردان بین رگولاتورهای مالی، مانند SEC و صنعت کریپتو

پنج قانونگذار ایالات متحده نامه ای به هفت تنظیم کننده مالی ارسال کرده اند و در مورد اقداماتی که برای جلوگیری از درب گردان بین آژانس های خود و صنعت کریپتو اتخاذ می کنند جویا شده اند. این نامه ها به تاریخ 24 اکتبر توسط سناتور الیزابت وارن (D-MA)، سناتور شلدون وایت هاوس (D-RI)، نماینده رشیده طلیب (D-MI)، نماینده الکساندریا اوکاسیو-کورتز (D-MA) امضا شده است. NY)، و نماینده ژسوس جی. “چوی” گارسیا (D-IL).

این نامه ها به گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس اوراق بهادار (SEC)، رئیس کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) راستین بهنام، وزیر خزانه داری جانت یلن، رئیس فدرال رزرو جروم پاول، رئیس موقت شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) مارتین گرونبرگ، دفتر ارسال شد. مایکل جی. هسو، سرپرست نظارت بر ارز (OCC) و مدیر دفتر حمایت مالی از مصرف کننده (CFPB) روهیت چوپرا.

قانونگذاران نوشتند: «ما به دنبال اطلاعاتی درباره اقداماتی که آژانس شما برای متوقف کردن درب گردان بین آژانس های نظارتی مالی ما و صنعت ارزهای دیجیتال (کریپتو) انجام می دهد، می نویسیم. بخش کریپتو به سرعت تلاش‌های لابی‌گری خود را در ماه‌های اخیر افزایش داده است و میلیون‌ها دلار برای تضمین نتایج نظارتی مطلوب هزینه کرده است، زیرا کنگره و آژانس‌های فدرال برای ایجاد و اجرای قوانین برای تنظیم این صنعت چند تریلیون دلاری تلاش می‌کنند.

توضیح دادند:

به عنوان بخشی از این کمپین نفوذ، شرکت‌های رمزارز صدها مقام دولتی سابق را استخدام کرده‌اند… و ما نگران هستیم که درب گردان ارزهای دیجیتال، روند سیاست‌گذاری را مختل کند و اعتماد عمومی به تنظیم‌کننده‌های مالی ما را تضعیف کند.

در جزئیات نامه آمده است: «طبق پروژه شفافیت فناوری، بیش از 200 مقام دولتی بین شرکت‌های خدمات عمومی و کریپتو جابجا شده‌اند و به‌عنوان مشاور، اعضای هیئت‌مدیره، سرمایه‌گذاران، لابی‌گران، مشاور حقوقی یا مدیران داخلی فعالیت می‌کنند.

قانونگذاران افزودند که حداقل 31 مقام وزارت خزانه داری، 28 مقام SEC، 15 مقام CFTC، شش مقام فدرال رزرو، پنج مقام OCC، سه مقام CFPB و دو مقام FDIC را شامل می شود.

نامه ادامه می دهد:

این مقامات حداقل به هشت عضو سابق کنگره، 79 کارمند سابق کنگره و 32 مقام سابق کاخ سفید می پیوندند که در حال حاضر در حال مشاوره یا لابی برای منافع ارزهای دیجیتال هستند.

“آمریکایی ها باید مطمئن باشند که تنظیم کننده ها از طرف مردم کار می کنند، نه اینکه پس از ترک خدمت دولتی، برای یک شغل لابی با دستمزد بالا آزمایش دهند. قانونگذاران تاکید کردند که چرخش سریع درهای گردان خارج از دولت و به بخش کریپتو، هر دو الزام را تضعیف می کند.

نامه‌های آن‌ها با فهرستی از سوالات مربوط به دستورالعمل‌های هر آژانس برای جلوگیری از دریچه چرخشی با صنعت کریپتو خاتمه می‌یابد. به عنوان مثال، یک سوال در مورد اینکه چه قوانین اخلاقی و شفافیتی برای تضمین یکپارچگی مقامات آژانس وجود دارد، می پرسد. سوال دیگر این است که چگونه هر آژانس از سیاست های خود در برابر بی دلیل محافظت می کند
تحت تأثیر تضاد منافع احتمالی کارکنان فعلی یا سابق. از رگولاتورها خواسته شد تا تا 7 نوامبر پاسخ هایی را ارائه کنند.

برچسب ها در این داستان

cftc FDIC، رئیس فدرال رزرو جروم پاول، گری گنسلر، قانونگذاران، SEC، سناتور الیزابت وارن، خزانه داری، وزیر خزانه داری جینت یلن، ایالات متحده، آژانس های فدرال ایالات متحده، تنظیم کننده های مالی ایالات متحده، سناتورهای ما

نظر شما در مورد درب گردان بین رگولاتورهای مالی و صنعت کریپتو چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.