قانونگذاران ایالات متحده لایحه ای را ارائه می کنند که اجازه می دهد سرمایه گذاری های رمزنگاری در برنامه های بازنشستگی 401 (k) – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] چندین قانونگذار ایالات متحده قانون نوسازی پس انداز بازنشستگی را برای دسترسی پس انداز بازنشستگان 401 (k) به طیف گسترده ای از سرمایه گذاری ها، از جمله دارایی های رمزنگاری شده، معرفی کرده اند. سناتور پت تومی گفت: با توجه به تورم در بالاترین سطح، رکود بازار سهام و رکود بالقوه در افق، بسیاری

کد خبر : 261726
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
قانونگذاران ایالات متحده لایحه ای را ارائه می کنند که اجازه می دهد سرمایه گذاری های رمزنگاری در برنامه های بازنشستگی 401 (k) – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

چندین قانونگذار ایالات متحده قانون نوسازی پس انداز بازنشستگی را برای دسترسی پس انداز بازنشستگان 401 (k) به طیف گسترده ای از سرمایه گذاری ها، از جمله دارایی های رمزنگاری شده، معرفی کرده اند. سناتور پت تومی گفت: با توجه به تورم در بالاترین سطح، رکود بازار سهام و رکود بالقوه در افق، بسیاری از آمریکایی ها به حق نگران آینده مالی خود هستند.

قانون نوسازی پس انداز بازنشستگی معرفی شد

کمیته امور بانکی، مسکن و شهرسازی سنای ایالات متحده روز پنجشنبه اعلام کرد که سناتورهای پت تومی (R-PA) و تیم اسکات (R-SC) و نماینده پیتر مایجر (R-MI) لایحه ای به نام قانون مدرن سازی پس انداز بازنشستگی ارائه کرده اند. .

این لایحه با هدف “تقویت پس‌اندازهای بازنشستگی آمریکایی‌ها با اجازه دادن به کارگران برای تنوع بخشیدن به دارایی‌های موجود در طرح‌های مشارکت تعریف‌شده، مانند طرح‌های 401(k)” است. این قانون، قانون امنیت درآمد بازنشستگی کارمندان در سال 1974 (ERISA) را اصلاح می‌کند تا مشخص کند که حامیان برنامه بازنشستگی بخش خصوصی ممکن است برنامه‌هایی از جمله حقوق بازنشستگی و 401(k) را ارائه دهند که با احتیاط در طیف کاملی از طبقات دارایی متنوع هستند. ”

سناتور تومی اظهار داشت: “با توجه به تورم در بالاترین حد، رکود بازار سهام و رکود بالقوه در افق، بسیاری از آمریکایی ها به حق نگران آینده مالی خود هستند.”

با فراهم کردن پس انداز 401 (k) با دسترسی به طبقات دارایی مشابه برنامه های بازنشستگی، قانون من در را برای بازنشستگی ایمن تر برای میلیون ها آمریکایی باز می کند.

در حالی که طرح‌های بازنشستگی و طرح‌های 401(k) تحت پوشش یک قانون قرار می‌گیرند، اولی از سال 1982 طبقات دارایی را خارج از بازارهای عمومی گنجانده است. این اطلاعیه توضیح می دهد. این لایحه “دارایی های دیجیتال” را به عنوان “سرمایه گذاری تحت پوشش” فهرست می کند.

سناتور اسکات توضیح داد: «تورم پس‌اندازهایی را که بسیاری از آمریکایی‌ها زندگی خود را صرف انباشته کردن آن کرده‌اند، از بین برده و ارزش آن را کاهش داده است. این لایحه برنامه‌های بازنشستگی را مدرن‌سازی می‌کند تا اطمینان حاصل شود که آنها می‌توانند سرمایه‌گذاری‌های متنوعی را با بازده بالاتر ارائه دهند. کارگران آمریکایی و خانواده‌هایشان شایستگی این را دارند که با خیالی آسوده به زندگی خود ادامه دهند، زیرا می‌دانند وقتی بازنشستگی را انتخاب می‌کنند، پولی که به سختی به دست می‌آورند مطمئن خواهد بود.»

تا دهه 1970، اکثر آمریکایی‌هایی که در بخش خصوصی کار می‌کردند برای بازنشستگی به برنامه‌های بازنشستگی متکی بودند. امروزه اکثریت قریب به اتفاق کارگران بخش خصوصی به طرح های 401(k) متکی هستند. قانونگذاران خاطرنشان کردند: «با این حال، برنامه‌های بازنشستگی به طور مداوم از طرح‌های 401 (k) بهتر عمل کرده‌اند، زیرا آنها در طیف گسترده‌ای از طبقات دارایی متنوع هستند و از هر پنج دلار یک دلار در طبقات دارایی جایگزین مانند سهام خصوصی قرار می‌دهند.

نماینده مایجر تاکید کرد:

آمریکایی ها سزاوار انعطاف پذیری با گزینه های بازنشستگی خود هستند، به ویژه در زمان عدم اطمینان مالی.

وزارت کار ایالات متحده (DOL) در ماه مارس اعلامیه‌ای درباره سرمایه‌گذاری‌های کریپتو در طرح‌های 401(k) صادر کرد. DOL می‌نویسد: «دپارتمان نگرانی‌های جدی در مورد احتیاط تصمیم یک امانتدار برای افشای مشارکت‌کنندگان طرح 401(k) در معرض سرمایه‌گذاری مستقیم در ارزهای دیجیتال یا سایر محصولاتی که ارزش آنها به ارزهای دیجیتال مرتبط است، دارد. این سرمایه‌گذاری‌ها ریسک‌ها و چالش‌های قابل‌توجهی را برای حساب‌های بازنشستگی شرکت‌کنندگان، از جمله خطرات قابل‌توجه تقلب، سرقت و از دست دادن ایجاد می‌کند.

علیرغم هشدار وزارت کار، Fidelity، یکی از مدیران اصلی طرح 401(k) در ماه آوریل اعلام کرد که به بیت کوین به عنوان یک گزینه سرمایه گذاری در محصولات جدید 401(k) خود اجازه می دهد. تصمیم این غول مالی باعث نگرانی وزارت کار شد. سناتور الیزابت وارن (D-MA) نیز نگران است و خواستار پاسخ هایی از Fidelity در مورد تصمیم آن برای اجازه بیت کوین در طرح های 401(k) است.

در ماه مه، یک سناتور آمریکایی لایحه ای را ارائه کرد که وزارت کار را از دخالت در سرمایه گذاری در حساب های بازنشستگی منع می کرد. در ژوئن، جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده، گفت که رمزارز بسیار خطرناک است، و تاکید کرد که برای اکثر پس انداز کنندگان بازنشستگی نامناسب است.

آیا فکر می کنید همه پس انداز کنندگان بازنشستگی باید بتوانند در هر چیزی از جمله ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.