قانونگذاران ایالات متحده لایحه ای را ارائه می کنند که ایجاد CBDC آمریکایی را ممنوع می کند

[ad_1] این لایحه عملاً به بحث در مورد ایجاد CBDC صادر شده توسط فدرال رزرو پایان می دهد. تام ایمر، نماینده کنگره آمریکا (R-MN) لایحه ای را ارائه کرده است که فدرال رزرو را از صدور مستقیم CBDC برای هر کسی منع می کند. این لایحه با عنوان «قانون ایالتی ضد نظارت CBDC» به جزئیات

کد خبر : 323656
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱:۰۵
قانونگذاران ایالات متحده لایحه ای را ارائه می کنند که ایجاد CBDC آمریکایی را ممنوع می کند

[ad_1]

این لایحه عملاً به بحث در مورد ایجاد CBDC صادر شده توسط فدرال رزرو پایان می دهد.

تام ایمر، نماینده کنگره آمریکا (R-MN) لایحه ای را ارائه کرده است که فدرال رزرو را از صدور مستقیم CBDC برای هر کسی منع می کند.

این لایحه با عنوان «قانون ایالتی ضد نظارت CBDC» به جزئیات این موضوع اشاره می‌کند که «به جز مواردی که به طور خاص تحت این قانون مجاز است، بانک فدرال رزرو نمی‌تواند محصولات یا خدمات را مستقیماً به یک فرد ارائه دهد، یا حسابی از طرف یک فرد حفظ کند، یا یک ارز دیجیتال بانک مرکزی را مستقیماً برای یک فرد صادر کنید. در ادامه به جزئیات بیشتر می‌پردازد که «هیات مدیره سیستم فدرال رزرو و کمیته بازار آزاد فدرال نمی‌توانند از ارز دیجیتال بانک مرکزی برای اجرای سیاست‌های پولی استفاده کنند».

نماینده Emmer توضیح داد توییت او با اعلام این لایحه که «هر نسخه دیجیتالی دلار باید از ارزش‌های آمریکایی ما در خصوص حریم خصوصی، حاکمیت فردی و رقابت در بازار آزاد حمایت کند. هر چیزی کمتر، در را به روی توسعه یک ابزار نظارتی خطرناک باز می کند.”

هدف این لایحه جلوگیری از ایجاد یک CBDC به دلیل مسائل مختلفی است که بسیاری آن را نتایج بالقوه ایجاد یک CBDC آمریکایی می دانند. همانطور که در بخش‌های مختلف مجله بیت‌کوین مانند «پیامدهای خطرناک ارزهای دیجیتال بانک مرکزی»، «ارزهای دیجیتال بانک مرکزی: یک اشتباه تکنوکراتیک» و «روایت ارز دیجیتال بانک مرکزی ایالات متحده یک فانتزی است» توضیح داده شده است، ایده CBDC نه تنها مخالفت اخلاقی و ایدئولوژیکی با آن دارد، اما محدودیت‌های فنی چالش‌هایی را ایجاد می‌کند که می‌تواند در وهله اول چنین چیزی را ممکن نمی‌سازد.

چندین نماینده درگیر در این لایحه نیز حمایت خود را اعلام کرده اند. نماینده بری لودرمیلک (R-GA) یک بیانیه او گفت که “مفتخر است که با نماینده Emmer در قوانینی برای جلوگیری از انتشار ارز دیجیتال بانک مرکزی فدرال رزرو به نیروها می پیوندد. فدرال رزرو باید روی ماموریت اصلی خود یعنی ثبات قیمت ها و حداکثر اشتغال متمرکز باشد، نه اینکه معاملات ما را به طور نامحدود دنبال کند. علاوه بر این، نماینده اندی بیگز (R-AZ) این نکته را تکرار کرد، توضیح می دهد که «بوروکرات های منتخب ما را به سمت یک دولت استبدادی سوق می دهند. این نمی تواند اتفاق بیفتد.»



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.