قانونگذاران ایالات متحده اولین کمیته فرعی دارایی های دیجیتال “کنگره” را ایجاد کردند – مقررات بیت کوین نیوز

کمیته فرعی “اولین” کنگره ایالات متحده در مورد دارایی های دیجیتال به عنوان بخشی از کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان ایجاد شده است. نماینده کنگره، فرنچ هیل، که کمیته فرعی دارایی دیجیتال را رهبری خواهد کرد، توضیح داد: “ما می خواهیم یک چارچوب قانونی نظارتی برای دارایی های دیجیتال ایجاد کنیم … که آمریکا را

کد خبر : 306788
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
قانونگذاران ایالات متحده اولین کمیته فرعی دارایی های دیجیتال “کنگره” را ایجاد کردند – مقررات بیت کوین نیوز


کمیته فرعی “اولین” کنگره ایالات متحده در مورد دارایی های دیجیتال به عنوان بخشی از کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان ایجاد شده است. نماینده کنگره، فرنچ هیل، که کمیته فرعی دارایی دیجیتال را رهبری خواهد کرد، توضیح داد: “ما می خواهیم یک چارچوب قانونی نظارتی برای دارایی های دیجیتال ایجاد کنیم … که آمریکا را از نقطه نظر نوآوری به یک رهبر تبدیل کند، اما از مصرف کنندگان و سرمایه گذاران نیز محافظت کند.”

قانونگذاران ایالات متحده اولین کمیته فرعی دارایی های دیجیتال را در کنگره تشکیل دادند

کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا یک کمیته فرعی با عنوان “دارایی های دیجیتال، فناوری مالی و گنجاندن” ایجاد کرده است. پاتریک مک‌هنری (R-NC)، رئیس کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا، اظهار داشت:

من مفتخرم که نماینده کنگره، فرنچ هیل را به عنوان رئیس اولین کمیته فرعی دارایی های دیجیتال کنگره و نایب رئیس کامل کمیته معرفی کنم.

وظایف کمیته فرعی جدید عبارتند از: «ارائه قوانین شفاف راه در میان تنظیم‌کننده‌های فدرال برای اکوسیستم دارایی‌های دیجیتال، توسعه سیاست‌هایی که فناوری مالی را برای دستیابی به جوامع محروم ترویج می‌کند. [and] کمیته خدمات مالی مجلس توضیح داد: شناسایی بهترین شیوه‌ها و سیاست‌هایی که به تقویت تنوع و گنجاندن در اکوسیستم دارایی دیجیتال ادامه می‌دهند.

مک هنری معتقد است که کنگره هیل (R-AR)، بانکدار سابق جامعه و مقام وزارت خزانه داری ایالات متحده، تجربه و تخصص لازم را برای مقابله با این تعهد دارد. او تاکید کرد: «هیچ کس نیست که در یکی از اولویت های من بیشتر به آن اعتماد کنم.

مک‌هنری اضافه کرد: «من مشتاقانه منتظر همکاری با او برای ارائه قوانین شفاف جاده‌ای برای این اکوسیستم هستم که از مصرف‌کنندگان محافظت می‌کند، در حالی که اجازه می‌دهد نوآوری در اینجا در ایالات متحده رشد کند.»

فین‌تک – به‌ویژه دارایی‌های دیجیتال – به عنوان ابزاری برای ایجاد یک سیستم مالی فراگیرتر، نوید بسیار زیادی دارد.

هیل در CNBC در پاسخ به این سوال که آیا ارز دیجیتال باید در ایالات متحده قانونی باشد یا اینکه آیا این یک طرح پونزی است، توضیح داد: “دارایی های دیجیتال چیزی هستند که نیاز به نظارت دارند و به حمایت از مصرف کننده نیاز دارند و به چارچوب مناسب نیاز دارند.”

او ادامه داد: “ما می خواهیم نوآوری برای فین تک و استفاده از بلاک چین در ایالات متحده در دسترس باشد.”

ما می‌خواهیم ایالات متحده پیشرو باشد، بنابراین می‌خواهیم یک چارچوب قانونی نظارتی برای دارایی‌های دیجیتال، از جمله پرداخت‌های دیجیتال، ایجاد کنیم که آمریکا را از نقطه نظر نوآوری پیشرو کند، اما از مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران نیز محافظت کند.

در بیانیه ای که روز پنجشنبه منتشر شد، هیل گفت: «خوشحالم که در کنگره 118، در نقش پیشگام رئیس کمیته فرعی دارایی های دیجیتال، فناوری مالی و گنجاندن کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان خدمت خواهم کرد.»

نظر شما در مورد تشکیل کمیته فرعی مختص دارایی های دیجیتال توسط کنگره آمریکا چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.