قانونگذاران اتحادیه اروپا به اعمال محدودیت 1000 یورویی برای تراکنش های رمزنگاری ناشناس رأی دادند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] قانونگذاران اتحادیه اروپا به اعمال محدودیت 1000 یورویی برای تراکنش های رمزنگاری که در آن مشتری قابل شناسایی نیست، رأی مثبت داده اند. پارلمان اروپا گفت: «شرکت‌هایی مانند بانک‌ها، مدیران دارایی‌ها و دارایی‌های رمزنگاری، نمایندگان املاک و مستغلات مجازی و باشگاه‌های فوتبال حرفه‌ای سطح بالا، ملزم به تأیید هویت مشتریان خود، مالکیت آن‌ها و

کد خبر : 340149
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
قانونگذاران اتحادیه اروپا به اعمال محدودیت 1000 یورویی برای تراکنش های رمزنگاری ناشناس رأی دادند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

قانونگذاران اتحادیه اروپا به اعمال محدودیت 1000 یورویی برای تراکنش های رمزنگاری که در آن مشتری قابل شناسایی نیست، رأی مثبت داده اند. پارلمان اروپا گفت: «شرکت‌هایی مانند بانک‌ها، مدیران دارایی‌ها و دارایی‌های رمزنگاری، نمایندگان املاک و مستغلات مجازی و باشگاه‌های فوتبال حرفه‌ای سطح بالا، ملزم به تأیید هویت مشتریان خود، مالکیت آن‌ها و کنترل شرکت‌ها هستند.» تاکید کرد.

رای قانونگذاران به مقررات جدید اتحادیه اروپا

روز سه‌شنبه، اعضای پارلمان اروپا (MEP) از کمیته امور اقتصادی و پولی (ECON) و کمیته آزادی‌های مدنی، عدالت و امور داخلی (LIBE) موضع خود را در مورد سه پیش‌نویس قانون در مورد مفاد مالی ضد اتحادیه اروپا اتخاذ کردند. – سیاست پولشویی و مقابله با تامین مالی تروریسم (AML/CFT).

یکی از این سه قانون مقررات «دستورالعمل واحد» بود که هدف آن هماهنگ کردن مقررات مالی در سراسر اتحادیه اروپا است. بر اساس اعلام پارلمان اروپا، این طرح با 99 رأی موافق، 8 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع به تصویب رسید. در این اطلاعیه آمده است: «مقرراتی در مورد انجام بررسی‌های لازم در مورد مشتریان، شفافیت مالکان ذی‌نفع و استفاده از ابزارهای ناشناس، مانند دارایی‌های رمزنگاری، و نهادهای جدید مانند پلت‌فرم‌های تأمین مالی جمعی».

بر اساس متون اتخاذ شده، نهادهایی مانند بانک‌ها، مدیران دارایی‌ها و دارایی‌های رمزنگاری، نمایندگان املاک و مستغلات مجازی و باشگاه‌های فوتبال حرفه‌ای سطح بالا، ملزم به تأیید هویت مشتریان خود، مالکیت آنها و کنترل شرکت‌ها هستند. پارلمان اروپا در تشریح آن افزود:

برای محدود کردن تراکنش‌های دارایی‌های نقدی و رمزنگاری، نمایندگان پارلمان اروپا می‌خواهند پرداخت‌هایی را که می‌توانند توسط افرادی که کالا یا خدمات ارائه می‌دهند، بپذیرند، محدود کنند. آنها محدودیت هایی را تا 7000 یورو برای پرداخت نقدی و 1000 یورو تعیین می کنند [$1,084] برای انتقال دارایی های رمزنگاری شده، جایی که مشتری قابل شناسایی نیست.

Aurore Lalucq عضو پارلمان اروپا در توییتر توضیح داد که قانون جدید به طور خاص بر پلتفرم های معاملاتی ارزهای دیجیتال و توکن های غیرقابل تعویض (NFT) تأثیر می گذارد.

او تاکید کرد که NFT ها که در بازار جدید مقررات دارایی های رمزنگاری (MiCA) گنجانده نشده اند، اکنون مشمول قوانین ضد پولشویی خواهند بود و پلتفرم های NFT اکنون باید از این تعهدات قانونی پیروی کنند. لالوک افزود که سازمان اروپایی مبارزه با پولشویی (AMLA) قادر خواهد بود فهرستی از پلتفرم های پرخطر مستقر در خارج از اتحادیه اروپا ایجاد کند.

وی گفت: علاوه بر این، رویه‌های دقت لازم برای تراکنش‌های انجام‌شده با کیف‌پول‌های بدون میزبانی اعمال می‌شود و تاکید کرد که خریدهای بیش از 1000 یورو تنها در صورتی مجاز خواهند بود که مالک یا ذینفع شناسایی شوند. همچنین این قانونگذار خاطرنشان کرد که ارتباط با پلتفرم ها و نهادهای ثبت نشده یا بدون مجوز ممنوع خواهد بود و AMLA فهرستی از این نهادها را ایجاد خواهد کرد.

نظر شما در مورد قانون اتحادیه اروپا برای اعمال محدودیت 1000 یورویی برای تراکنش های رمزنگاری که در آن مشتری قابل شناسایی نیست چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.