قانونگذاران آمریکایی وعده پول و تسلیحات بیشتر را در مواجهه اوکراین با طوفان پوتین می دهند.

[ad_1] نوشته پاتریشیا زنگرل واشنگتن (رویترز) – قانون‌گذاران دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا روز پنجشنبه گفتند که می‌خواهند به جریان پول و تسلیحات برای نبرد اوکراین در برابر تهاجم روسیه ادامه دهند و طرح مسکو برای الحاق چهار منطقه اوکراین را محکوم کردند. ما هنوز این را نبرده ایم. باب منندز، دموکرات، رئیس کمیته روابط خارجی

کد خبر : 261295
تاریخ انتشار : جمعه 30 سپتامبر 2022 - 5:36
قانونگذاران آمریکایی وعده پول و تسلیحات بیشتر را در مواجهه اوکراین با طوفان پوتین می دهند.

[ad_1]

نوشته پاتریشیا زنگرل

واشنگتن (رویترز) – قانون‌گذاران دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا روز پنجشنبه گفتند که می‌خواهند به جریان پول و تسلیحات برای نبرد اوکراین در برابر تهاجم روسیه ادامه دهند و طرح مسکو برای الحاق چهار منطقه اوکراین را محکوم کردند.

ما هنوز این را نبرده ایم. باب منندز، دموکرات، رئیس کمیته روابط خارجی سنا، پس از یک جلسه توجیهی طبقه بندی شده درباره درگیری به خبرنگاران گفت: ما باید به حمایت از اوکراینی ها ادامه دهیم.

سنا لایحه ای را تصویب کرد که بودجه دولت فدرال را تا 16 دسامبر به تصویب رساند و 12.3 میلیارد دلار کمک نظامی و اقتصادی به اوکراین ارسال کرد. این لایحه که قرار است روز جمعه مجلس نمایندگان به تصویب برسد، همچنین به جو بایدن، رئیس جمهور این کشور اجازه می دهد تا 3.7 میلیارد دلار برای انتقال تسلیحات از ذخایر آمریکا به اوکراین را هدایت کند.

سناتور جمهوری خواه لیندسی گراهام گفت که او می خواهد “یک سیگنال بسیار واضح” ارسال کند که در زمان بازگشت کنگره به واشنگتن پس از انتخابات میان دوره ای 8 نوامبر، کمک های اقتصادی و نظامی بیشتری به اوکراین ارسال خواهد شد.

گراهام در یک کنفرانس خبری گفت: «این لحظه تعیین‌کننده‌ای برای جهان است که صحبت از تمامیت ارضی می‌شود».

گراهام پس از ابراز بهترین آرزوها برای شهروندان آمریکایی آسیب دیده از طوفان قدرتمند ایان، گفت: “ما با طوفان پوتین سروکار داریم.”

گراهام و بلومنتال همچنین از بایدن خواستند که روسیه را به عنوان دولتی حامی تروریسم معرفی کند، که به گفته دولت این کشور موثرترین راه برای پاسخگویی روسیه نیست.

لایحه بلومنتال و گراهام یکی از چندین لایحه برای تقویت اوکراین بود که اخیراً در کنگره ارائه شد.

برخی از پیشنهادات ممکن است به عنوان بخشی از قانون مجوز دفاع ملی (NDAA) تبدیل به قانون شوند، یک سیاست تنظیم لایحه گسترده برای پنتاگون که انتظار می رود تا پایان سال تصویب شود.

روز پنجشنبه، کریس ون هولن، سناتور دموکرات و پت تومی، جمهوری‌خواه، اصلاحیه‌ای را به NDAA ارائه کردند که در آن به دولت بایدن پیشنهاد شد از تحریم‌های ثانویه برای تقویت سقف قیمتی که کشورهای گروه 7 بر روی نفت روسیه اعمال می‌کنند، استفاده کند.

(گزارش توسط پاتریشیا زنگرل؛ ویرایش توسط سام هلمز)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.