قاضی پرونده انحلال MTI دستور تعیین بیت کوین به عنوان دارایی نامشهود را صادر کرد – مقررات بیت کوین نیوز

یک قاضی در پرونده انحلال Mirror Trading International در پلتفرم معاملات آنلاین بیت کوین از بین رفته، دستور انحلال موقت صادر کرده است که معیارهایی را که باید هنگام بازپرداخت سرمایه‌گذاران استفاده شود، مشخص می‌کند. طبق گزارش ها، این دستور همچنین به انحلال دهندگان دستور می دهد که بیت کوین را «به عنوان [an] دارایی

کد خبر : 252504
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
قاضی پرونده انحلال MTI دستور تعیین بیت کوین به عنوان دارایی نامشهود را صادر کرد – مقررات بیت کوین نیوز


یک قاضی در پرونده انحلال Mirror Trading International در پلتفرم معاملات آنلاین بیت کوین از بین رفته، دستور انحلال موقت صادر کرده است که معیارهایی را که باید هنگام بازپرداخت سرمایه‌گذاران استفاده شود، مشخص می‌کند. طبق گزارش ها، این دستور همچنین به انحلال دهندگان دستور می دهد که بیت کوین را «به عنوان [an] دارایی نامشهود که تشکیل می دهند[s] ویژگی.”

ادعاهای بازپرداخت باید به ارز محلی ارائه شود

یک قاضی دادگاه عالی آفریقای جنوبی اخیراً دستوری را صادر کرد که در آن معیارهایی را که مدیران انحلال‌دهنده Mirror Trading International (MTI) – طرح نابود شده بیت کوین Ponzi – باید هنگام توزیع وجوه بازیابی شده بین سرمایه‌گذاران این طرح استفاده کنند، صادر کرد. علاوه بر این، قاضی، Justice MJ Dolamo، گفت که سرمایه گذاران MTI باید ادعاهای خود را به ارز محلی – راند – ارائه دهند.

طبق یک گزارش مایبرودباند، دستور موقت قاضی، مدیران تصفیه را ملزم می‌کند که بیت‌کوین را به‌عنوان «دارایی نامشهود» که دارایی است، تعیین کنند. این گزارش همچنین می‌گوید این دستور دو سناریو را ارائه می‌دهد که قاضی هنگام صدور آن به آن نگاه کرد. در سناریوی اول، Justice Dolamo فرض می‌کند که MTI یک طرح غیرقانونی است، بنابراین همه توافق‌های بین اعضا/سرمایه‌گذاران و پلتفرم منحل‌شده معاملات بیت‌کوین باطل هستند.

قاضی با استفاده از یک روش غرامت پیچیده که سرمایه‌گذاران MTI را به سه دسته مختلف تقسیم می‌کند، به مدیران تصفیه دستور داد تا ادعاهای سرمایه‌گذاران با بازده صفر را بپذیرند. در حکم قاضی همچنین آمده است سرمایه‌گذارانی که برداشت‌هایشان کمتر از سرمایه اولیه است، باید این گونه نقشه‌ها را کسر کنند تا ارزش مطالباتشان مشخص شود.

در رابطه با سرمایه گذاران در رده به نام کلاس 3، حکم قاضی گزارش شده است:

مدیران تصفیه می توانند سرمایه گذاران کلاس 3 را در رابطه با کلیه نقل و انتقالاتی که شرکت به این سرمایه گذاران انجام می دهد، از جمله در رابطه با سود(ها)… زمانی که و در کجا شرایط اجازه می دهد، تعقیب کنند.

هنگامی که وجوه بازیابی شد، سرمایه‌گذاران در این طبقه همچنین مجاز خواهند بود ادعاهای خود را که ناشی از سرمایه‌گذاری اولیه در MTI است، «اما نه در مورد سود» اثبات کنند.

هیچ ادعایی برای افرادی که از MTI کلاهبرداری کرده اند وجود ندارد

در همین حال، در سناریوی دوم که در آن سرمایه گذاران MTI طلبکار می شوند، جاستیس دولامو گفت که انحلال دهندگان باید به دنبال سرمایه گذاران کلاس 2 “در رابطه با بازده” باشند. برای سرمایه گذاران کلاس 3، مدیران تصفیه باید هم سرمایه گذاری های اولیه و هم سود را دنبال کنند.

پس از فروپاشی MTI در اواخر سال 2020، انحلال دهندگان منصوب از سوی دادگاه تلاش کرده اند وجوه سرمایه گذاران را از مغز متفکران طرح بیت کوین پونزی بازیابی کنند. به نوبه خود، برخی از سرمایه گذاران مخالف انحلال MTI با چالش قانونی روبرو شده اند.

با این حال، قاضی در پیام خود به افراد متهم به کلاهبرداری از MTI، حکم داد:

«آنها هیچ گونه ادعایی علیه شرکت نخواهند داشت که ناشی از چنین رفتاری باشد و مدیران تصفیه موظف به اقدام علیه این افراد هستند… برای بازپس گیری حقوق این افراد توسط شرکت، در زمان و مکانی که شرایط اجازه می دهد.»

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندانی که نسبت به قطعی شدن دستور موقت اعتراض دارند، در تاریخ 31 اکتبر فرصت دارند تا دلایل خود را بیان کنند.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.