قاضی ورشکستگی ایالات متحده دارایی های سرمایه سرمایه سه پیکان را مسدود کرد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] یک قاضی فدرال در دادگاه ورشکستگی نیویورک دارایی های صندوق تامینی ارز دیجیتال Three Arrows Capital (3AC) را مسدود کرد. بخش مهمی از این طرح این است که به جهان اطلاع داده شود که این مدیران تصفیه هستند که در این مرحله دارایی های بدهکار را کنترل می کنند. قاضی ورشکستگی دارایی های 3AC

کد خبر : 228650
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
قاضی ورشکستگی ایالات متحده دارایی های سرمایه سرمایه سه پیکان را مسدود کرد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

یک قاضی فدرال در دادگاه ورشکستگی نیویورک دارایی های صندوق تامینی ارز دیجیتال Three Arrows Capital (3AC) را مسدود کرد. بخش مهمی از این طرح این است که به جهان اطلاع داده شود که این مدیران تصفیه هستند که در این مرحله دارایی های بدهکار را کنترل می کنند.

قاضی ورشکستگی دارایی های 3AC را مسدود کرد

سی‌ان‌بی‌سی گزارش داد، قاضی مارتین گلن، قاضی ورشکستگی ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک، روز سه‌شنبه درخواست اضطراری برای مسدود کردن دارایی‌های باقی‌مانده صندوق سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال ورشکسته Three Arrows Capital (3AC) صادر کرد و اشاره کرد که در جلسه استماع شرکت کرده است.

قاضی در این حکم خاطرنشان کرد که فقط مدیران تصفیه ورشکستگی تعیین شده مجاز به “انتقال، بار کردن یا به هر نحو دیگری دارایی های بدهکار واقع در حوزه قضایی ایالات متحده” هستند.

شرکت مشاوره و مشاوره جهانی Teneo برای مدیریت انحلال گماشته شد. به این شرکت اجازه داده شد تا از بنیانگذاران Three Arrows Capital زو سو و کایل دیویس و همچنین شرکت هایی که با 3AC تجارت کرده اند، از جمله بانک ها و صرافی های رمزنگاری، احضار کند.

یک وکیل مدافع Teneo، آدام گلدبرگ، در این جلسه تاکید کرد:

بخش مهمی از این حرکت این است که به جهانیان توجه شود که این مدیران تصفیه هستند که در این مرحله دارایی های بدهکار را کنترل می کنند.

3AC تا ماه مارس حدود 10 میلیارد دلار دارایی را مدیریت کرد. صندوق تامینی مستقر در سنگاپور در 1 ژوئیه برای حمایت از ورشکستگی فصل 15 در ناحیه جنوبی نیویورک ثبت نام کرد. فصل 15 بر روند ورشکستگی و ورشکستگی فرامرزی حاکم است.

قبل از تشکیل پرونده ورشکستگی، دادگاهی در جزایر ویرجین بریتانیا دستور انحلال دارایی های 3AC را به منظور بازپرداخت بدهی های آن صادر کرد. بر اساس گزارش ها، شرکای Teneo در جزایر ویرجین بریتانیا در حال رسیدگی به مراحل ورشکستگی هستند.

وکلای مدافع طلبکاران 3AC توضیح دادند که یکی از دلایل اصلی این اقدام تهاجمی این است که محل نگهداری فیزیکی سو و دیویس “در حال حاضر ناشناخته است.” طلبکاران همچنین ادعا کردند که دفاتر Three Arrows Capital در سنگاپور، به جز چند صفحه نمایش کامپیوتر غیرفعال، خالی است.

سو چهارشنبه پس از یک ماه در توییتر سکوت خود را شکست. او با ارسال اسکرین شات از دو ایمیل از Advocatus Law، که نماینده Three Arrows Capital است، به Teneo نوشت:

متأسفانه حسن نیت ما برای همکاری با مدیران تصفیه با طعمه مواجه شد. امیدواریم که آنها با حسن نیت در ضمانت نامه Starkware توکن عمل کرده باشند.

نظر شما در مورد مسدود کردن دارایی های 3AC توسط قاضی ورشکستگی ایالات متحده چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، lev radin

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.