قاضی هنگ کنگ به دنبال احکام مشابه در سراسر جهان، دارایی های رمزنگاری را به عنوان “مالکیت” حکم می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1] در یک پرونده قضایی مرتبط با صرافی ارز دیجیتال از بین رفته گیت‌کوین، یک قاضی هنگ‌کنگ حکم داده است که ارزهای رمزنگاری شده «اموالی» هستند که «قابلیت نگهداری در امانت» را دارند. به گفته شرکت حقوقی هوگان لاولز، این پرونده باید شفافیت بیشتری را برای متصدیان ورشکستگی و سایر حوزه‌های قضایی عرفی فراهم کند.

کد خبر : 348317
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲:۳۰
قاضی هنگ کنگ به دنبال احکام مشابه در سراسر جهان، دارایی های رمزنگاری را به عنوان “مالکیت” حکم می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

در یک پرونده قضایی مرتبط با صرافی ارز دیجیتال از بین رفته گیت‌کوین، یک قاضی هنگ‌کنگ حکم داده است که ارزهای رمزنگاری شده «اموالی» هستند که «قابلیت نگهداری در امانت» را دارند. به گفته شرکت حقوقی هوگان لاولز، این پرونده باید شفافیت بیشتری را برای متصدیان ورشکستگی و سایر حوزه‌های قضایی عرفی فراهم کند.

قاضی هنگ کنگ دارایی های رمزنگاری شده را به عنوان “اموالی” که می تواند “در امانت نگه داشته شود” تعیین می کند

بر اساس خلاصه ای از حکم منتشر شده در 18 آوریل 2023، قاضی لیندا چان در هنگ کنگ دارایی های رمزنگاری شده را به عنوان “اموال” طبقه بندی کرده است. این تصمیم در رابطه با پرونده دادگاه انحلال ارز دیجیتال گیت‌کوین از سال 2019 گرفته شد. شرکت حقوقی هوگان لاولز معتقد است که این تصمیم برای مقامات، تنظیم‌کننده‌ها و سایر حوزه‌های قضایی عرفی شفافیت می‌دهد. در ایالات متحده، در حال حاضر بحثی در کنگره در مورد اینکه آیا برخی از دارایی های رمزنگاری باید به عنوان اوراق بهادار یا کالا طبقه بندی شوند وجود دارد.

در ابتدای فرآیند انحلال گیت‌کوین، انحلال‌کنندگان در تعیین اینکه آیا دارایی‌های رمزنگاری نوعی دارایی هستند یا خیر، مشکل داشتند. طبق خلاصه Hogan Lovells، قاضی چان دارایی های رمزنگاری شده را به عنوان نوعی از دارایی تعریف کرده است که می تواند “بر روی اعتماد نگهداری شود”. هوگان لاولز خاطرنشان می کند که این حکم “باید شفافیت بیشتری را در مورد ماهیت و دامنه دارایی های دیجیتال یک شرکت در یک سناریوی انحلال برای متخصصان ورشکستگی هنگ کنگ ارائه کند.” این موسسه حقوقی می افزاید:

تأیید اینکه دارایی‌های ارزهای دیجیتال «دارایی» است که با سایر دارایی‌های نامشهود مانند سهام و سهام برابری می‌کند، هنگ‌کنگ را با سایر حوزه‌های قضایی حقوق رایج که دادگاه‌های آنها قبلاً در مورد این موضوع تصمیم‌گیری کرده‌اند، همسو می‌کند.

قضات پرونده های مختلف دادگاه در سراسر جهان نیز احکام مشابهی را صادر کرده اند. به عنوان مثال، سال گذشته، یک دادگاه میانی در پکن، چین حکم داد که دارایی مجازی توسط قوانین چین محافظت می شود. علاوه بر این، دادگاه عالی چین افزایش حمایت قانونی از حقوق مالکیت را که شامل دارایی های رمزنگاری و دارایی مجازی می شود، توصیه کرده است. تحقیقات نشان می دهد که اکثر کشورها ارزهای مجازی را به عنوان دارایی در نظر می گیرند، در حالی که سایر کشورها و سازمان های نظارتی هنوز تصمیمی اتخاذ نکرده اند.

برچسب ها در این داستان

پکن، قانون چین، طبقه بندی، کالاها، حوزه های قضایی قانون عرفی، دارایی های دیجیتال شرکت، کنگره، دارایی های رمزنگاری، بحث، گیت کوین، هوگان لاولز، هنگ کنگ، متخصصان ورشکستگی، دادگاه میانی، قاضی چان، قانون، حمایت قانونی، مدیران تصفیه، ملت ها، طبیعت، دارایی، حقوق مالکیت، حفاظت، سازمان های نظارتی، تحقیق، حکم، محدوده، اوراق بهادار، دادگاه عالی، درمان، اعتماد، ایالات متحده، ارزهای مجازی، دارایی مجازی، سناریوی انحلال، در سراسر جهان

نظر شما در مورد طبقه‌بندی دارایی‌های رمزنگاری به‌عنوان «اموال» توسط قاضی چان در هنگ‌کنگ چیست، و فکر می‌کنید این حکم چگونه بر رفتار دارایی‌های رمزنگاری در پرونده‌های ورشکستگی و سایر حوزه‌های قضایی حقوق عمومی در سراسر جهان تأثیر می‌گذارد؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.