قاضی درخواست ترامپ برای به تعویق انداختن محاکمه شکایت کارول متهم تجاوز را رد کرد

[ad_1] نوشته لوک کوهن نیویورک (رویترز) – یک قاضی آمریکایی روز دوشنبه درخواست دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا برای به تعویق انداختن محاکمه برنامه ریزی شده 25 آوریل را در مورد اینکه آیا او با انکار تجاوز به او، ستون نویس سابق مجله Elle را بدنام کرده است، رد کرد. هفته گذشته، وکلای ترامپ

کد خبر : 347242
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸
قاضی درخواست ترامپ برای به تعویق انداختن محاکمه شکایت کارول متهم تجاوز را رد کرد

[ad_1]

نوشته لوک کوهن

نیویورک (رویترز) – یک قاضی آمریکایی روز دوشنبه درخواست دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا برای به تعویق انداختن محاکمه برنامه ریزی شده 25 آوریل را در مورد اینکه آیا او با انکار تجاوز به او، ستون نویس سابق مجله Elle را بدنام کرده است، رد کرد.

هفته گذشته، وکلای ترامپ از لوئیس کاپلان قاضی منطقه ای ایالات متحده در دادگاه فدرال منهتن خواستند تا حداقل تا 23 ماه مه مهلت چهار هفته ای را به منظور محاکمه عادلانه ترامپ، با استناد به “سیل پوشش رسانه های غیرقانونی” اخیر اعطا کند. اتهامات جنایی علیه وی

کاپلان روز دوشنبه در یک دستور کتبی گفت که پرونده کارول “کاملاً بی ارتباط” با دادستانی در سطح ایالت نیویورک است که در آن ترامپ به 34 فقره جعل سوابق تجاری در ارتباط با پرداخت پولی که به یک ستاره فیلم های مستهجن داده شده بود، بی گناه است. قبل از انتخابات 2016

کاپلان گفت هیچ دلیلی وجود ندارد که تصور کنیم در ماه مه حضور در هیئت منصفه منصفانه و بی طرف آسان تر خواهد بود. او گفت برخی از پوشش های رسانه ای بر اساس اظهارات عمومی خود ترامپ است.

کاپلان نوشت: «برای آقای ترامپ خوب نیست که تبلیغات پیش از محاکمه را تبلیغ کند و سپس ادعا کند که پوششی که تبلیغ کرده برای او مضر بوده است».

جوزف تاکوپینا، وکیل ترامپ از اظهارنظر در این باره خودداری کرد.

شکایت کارول ناشی از برخورد ادعایی او با ترامپ در اواخر سال 1995 یا اوایل سال 1996 در فروشگاه بزرگ برگدورف گودمن در منهتن است. او گفته است که ترامپ از او برای خرید هدیه برای یک زن دیگر کمک خواست، اما بعداً او را به اتاق رختکن «مانور داد» و در آنجا به او تجاوز جنسی کرد.

پس از اینکه کارول در گزیده ای از خاطراتش در ژوئن 2019 در مجله نیویورک این حادثه را توصیف کرد، ترامپ به خبرنگاری گفت که کارول را نمی شناسد، “او نوع من نیست” و او ادعای تجاوز جنسی را برای فروش کتابش جعل کرده است. او تا حد زیادی انکار خود را در اکتبر 2022 تکرار کرد.

(گزارش توسط لوک کوهن در نیویورک ویرایش توسط نیک زیمینسکی، مارک پاتر و دیپا بابینگتون)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.