قاضی ایالات متحده شکایت مشتریان علیه ارز دیجیتال Coinbase را رد کرد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] یک قاضی منطقه ای ایالات متحده شکایتی علیه Coinbase و مدیر عامل آن برایان آرمسترانگ که توسط مشتریان صرافی ارز دیجیتال ارائه شده بود، رد کرد. در این دادخواست ادعا شده است که کوین بیس ۷۹ توکن رمزنگاری را که اوراق بهادار ثبت نشده هستند فروخته است. شکایت مشتری علیه کوین بیس رد شد

کد خبر : 315072
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
قاضی ایالات متحده شکایت مشتریان علیه ارز دیجیتال Coinbase را رد کرد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

یک قاضی منطقه ای ایالات متحده شکایتی علیه Coinbase و مدیر عامل آن برایان آرمسترانگ که توسط مشتریان صرافی ارز دیجیتال ارائه شده بود، رد کرد. در این دادخواست ادعا شده است که کوین بیس ۷۹ توکن رمزنگاری را که اوراق بهادار ثبت نشده هستند فروخته است.

شکایت مشتری علیه کوین بیس رد شد

رویترز گزارش داد، شکایت دسته جمعی پیشنهادی در منهتن توسط مشتریان صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس (Nasdaq: COIN) با پیش داوری توسط قاضی ناحیه ایالات متحده، پل انگل مایر، در روز چهارشنبه رد شد، به این معنی که آنها نمی توانند دوباره مطرح شوند.

این شکایت علیه Coinbase Global Inc.، Coinbase Inc. و مدیرعامل برایان آرمسترانگ در مارس سال گذشته تنظیم شد. شاکیان صرافی کریپتو را به فروش 79 توکن رمزنگاری که اوراق بهادار ثبت نشده بودند و عدم ثبت نام به عنوان دلال-دلال متهم کردند. این شکایت به دنبال خسارات ناشی از فروش یا درخواست توکن‌های رمزنگاری شده است، که شاکیان ادعا کردند قراردادهای غیرقانونی هستند زیرا Coinbase در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ثبت نشده است.

شاکیان ادعا کردند که برخلاف برخی از پلتفرم‌های معاملاتی رمزنگاری که فقط با خریداران و فروشندگان مطابقت دارند، کوین‌بیس به‌عنوان یک «واسطه» عمل کرده و آن را به «فروشنده واقعی» توکن‌های رمزنگاری تبدیل کرده است. آنها ادعا کردند که این امر به صرافی رمزارز فهرست شده نزدک امکان می دهد تا بدون رعایت قوانین افشای اوراق بهادار سنتی که برای محافظت از سرمایه گذاران است، کارمزد تراکنش ها را جمع آوری کند.

قاضی Engelmayer بدون اعلام اینکه آیا 79 توکن کریپتو اوراق بهادار هستند یا خیر، حکم داد که مشتریان نمی‌توانند ثابت کنند که صرافی رمزارز دارای مالکیت یا فروش توکن‌های کریپتویی است که در پلتفرم‌های Coinbase و Coinbase Pro معامله می‌کنند.

علاوه بر این، قاضی حکم داد که کوین‌بیس هیچ دخالت مستقیمی در تراکنش‌ها نداشته است، علی‌رغم اینکه گفته می‌شود توکن‌های کریپتو را با برجسته کردن «ارزش پیشنهادی» آن‌ها و شرکت در «ایردراپ» برای افزایش حجم معاملات تبلیغ می‌کند.

Coinbase قبلاً گفته بود که احضاریه‌هایی از SEC دریافت کرده است، و خاطرنشان کرد که تنظیم‌کننده اوراق بهادار به دنبال اطلاعاتی مانند فرآیندهای فهرست‌بندی این پلتفرم است.

گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، تأیید کرده است که بیت کوین یک کالا است، اما تأکید کرده است که بیشتر توکن های رمزنگاری دیگر اوراق بهادار هستند. او بارها از پلتفرم‌های معاملاتی و وام‌دهی کریپتو خواسته است تا در SEC ثبت نام کنند.

آیا فکر می کنید این شکایت علیه کوین بیس باید رد می شد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.