قاضی ایالات متحده حمایت های دولت بایدن از سلامت دگرباشان جنسی را رد کرد

[ad_1] قاضی منطقه ایالات متحده متیو کاکسماریک در آماریلو حکم داد که تصمیم مهم دادگاه عالی ایالات متحده در سال 2020 مبنی بر اینکه قانونی که تبعیض در محل کار را ممنوع می کند از کارمندان همجنس گرا و تراجنسیتی محافظت می کند، در مورد قانون مراقبت های بهداشتی اعمال نمی شود. حکم Kacsmaryk، منصوب

کد خبر : 279637
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
قاضی ایالات متحده حمایت های دولت بایدن از سلامت دگرباشان جنسی را رد کرد

[ad_1]

قاضی منطقه ایالات متحده متیو کاکسماریک در آماریلو حکم داد که تصمیم مهم دادگاه عالی ایالات متحده در سال 2020 مبنی بر اینکه قانونی که تبعیض در محل کار را ممنوع می کند از کارمندان همجنس گرا و تراجنسیتی محافظت می کند، در مورد قانون مراقبت های بهداشتی اعمال نمی شود.

حکم Kacsmaryk، منصوب دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق جمهوری خواه، در یک شکایت دسته جمعی توسط دو پزشک به نمایندگی از بنیاد حقوقی America First، که توسط مشاور سابق کاخ سفید ترامپ، استفان میلر راه اندازی شده بود، صادر شد.

آنها پس از آن شکایت کردند که وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده در ماه مه 2021 گفت که بخش 1557 قانون مراقبت مقرون به صرفه را که ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی را از تبعیض بر اساس جنسیت منع می کند، به عنوان گرایش جنسی و هویت جنسی تفسیر می کند.

Kacsmaryk گفت که کنگره، هنگام تصویب قانون موسوم به Obamacare در سال 2010، در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما، رئیس جمهور سابق دموکرات، می توانست “گرایش جنسی” یا “هویت جنسیتی” را در متن درج کند، اما “ترجیح داد این کار را انجام ندهد.” ”

در عوض، قانون منع تبعیض «بر اساس جنسیت» را در عنوان نهم، یک قانون حقوق مدنی فدرال 50 ساله، گنجانده است که چنین تبعیضی را در برنامه های آموزشی ممنوع می کند.

Kacsmaryk گفت که منطق نتیجه گیری 6-3 دادگاه عالی مبنی بر اینکه منع عنوان هفتم علیه تبعیض جنسی کارگران همجنسگرا و ترنسجندر را تحت پوشش قرار می دهد به نتیجه مشابهی در متن عنوان IX منجر نشده است.

Kacsmaryk نوشت: «معنای عمومی عادی عنوان IX تا زمانی که کنگره یا شاید دادگاه عالی آن را تغییر دهد، دست نخورده باقی می ماند.

HHS و وکلای شاکیان بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

دولت اوباما در سال 2016 قوانینی را معرفی کرد که به وضوح نشان می داد که افراد دگرباش جنسی تحت مقررات تبعیض مراقبت های بهداشتی محافظت می شوند.

اما این حمایت‌ها با یک قانون دوران ترامپ که در سال 2020 نهایی شد، معکوس شد. در ژوئن، دولت بایدن قانونی را پیشنهاد کرد که یک بار دیگر چنین حمایت‌هایی را تثبیت کند.

(گزارش توسط نیت ریموند در بوستون؛ ویرایش توسط کلارنس فرناندز)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.