قاتل پدر و مادر بتمن در فیلم The Batman کیست؟

[ad_1] از آنجایی که The Batman نحوه مرگ توماس و مارتا وین را نشان نمی‌دهد، جزئیات در مورد آنچه اتفاق افتاده هنوز مبهم است و به احتمال زیاد در قسمت‌های اینده این فرنچایز به جزییات مرگ آن‌ها پی خواهیم برد. مشخص شده است که والدین او ۲۰ سال قبل از اتفاقات فیلم به قتل رسیده‌اند،

کد خبر : 176510
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹
قاتل پدر و مادر بتمن در فیلم The Batman کیست؟

[ad_1]

از آنجایی که The Batman نحوه مرگ توماس و مارتا وین را نشان نمی‌دهد، جزئیات در مورد آنچه اتفاق افتاده هنوز مبهم است و به احتمال زیاد در قسمت‌های اینده این فرنچایز به جزییات مرگ آن‌ها پی خواهیم برد. مشخص شده است که والدین او ۲۰ سال قبل از اتفاقات فیلم به قتل رسیده‌اند، که تصادفی هم نیست، زیرا مرگ آن‌ها به بازی‌های ریدلر گره خورده است. The Batman فاش می‌کند که توماس و مارتا وین به عنوان شهروندان برجسته گاتهام در نظر گرفته می‌شدند و توماس حتی برنامه‌هایی برای نامزدی شهرداری گاتهام اعلام کرده بوده است. این رویاها محقق نشد، زیرا شخصی والدین بروس وین را قبل از اینکه توماس به قدرت برسد، به قتل رساند.

قتل‌های توماس و مارتا وین با گذشته‌های تاریک‌تر آن‌ها بر اساس توطئه بتمن که ریدلر فاش می‌کند، گره خورده است. این ابرشرور شواهدی را کشف می‌کند که نشان می‌دهد مارتا وین به دلیل بیماری روانی از آسایشگاه آرکام بازدیدهای مخفیانه زیادی داشته است. خانواده وین از قدرت و پول خود برای سرپوش گذاشتن بر این سفرها و حفظ این ایده که آنها یک خانواده کامل، سالم و خوشبخت هستند، استفاده کردند. با این حال، روزنامه نگاری به نام ادوارد الیوت در نهایت به این حقیقت تلخ پی برد. این روزنامه‌نگار قصد داشت یافته‌های خود را منتشر کند، اما توماس وین تلاش کرد تا به او پول بدهد تا مشکلات مارتا را مخفی نگه دارد. وقتی الیوت از همکاری با توماس امتناع کرد، پدر بروس از کارمین فالکون یکی از بزرگترین جنایتکار‌های گاتهام خواست تا به او در این موضوع کمک کند.

قلمرو تئوری توطئه

اینجاست که معمای بتمن در مورد اینکه چه کسی توماس و مارتا وین را کشته است وارد قلمرو تئوری توطئه می‌شود. آلفرد پنی ورث می‌گوید که توماس، فالکون را استخدام کرد تا الیوت را متقاعد کند تا رشوه گرفته و کشته نشود. اما جالب است بدانید که توماس و مارتا وین اندکی پس از وقوع قتل الیوت کشته می‌شوند. معلوم نیست که چه کسی والدین بروس وین را کشته یا چرا، اما The Batman در را برای چند احتمال مختلف باز می‌گذارد.

بر اساس اتفاقاتی که در The Batman رخ می‌دهد، کارمین فالکون متهم اصلی کشتن والدین بروس وین است. این فیلم نشان می‌دهد که او بزرگترین انگیزه را برای کشتن توماس و مارتا وین داشته است. آلفرد فاش می‌کند که توماس قصد داشت به پلیس اعتراف کند که واقعاً برای ادوارد الیوت چه اتفاقی افتاده است و فالکون را به قتل متهم کند. پیشخدمت قابل اعتماد بتمن قاطعانه معتقد است که ارباب جنایت به نوعی مسئول کشتن والدین بروس است. با این حال، هیچ مدرک مشخصی برای حمایت از این نظریه وجود ندارد و می‌تواند راه آلفرد برای ایجاد یک جهش مثبت در میراث خانواده وین باشد. اگر کارمین فالکون خودش توماس و مارتا وین را کشته یا شخصی را برای انجام این کار استخدام کرده باشد، مرگ او در پایان بتمن راه را بر روی اعترافات احتمالی او می‌بندد.

همچنین یکی دیگر از اربابان جنایت گاتهام وجود دارد که ممکن است پشت مرگ والدین بروس وین باشد، سال مارونی. این گانگستر بدنام در گروه شخصیت‌های فیلم جدید بتمن حضور ندارد، اما چندین بار از او در این اثر نام برده شده است. به این دلیل که مارونی به عنوان بخشی از بزرگترین دلالان مواد مخدر در تاریخ گاتهام دستگیر شده است. در حالی که اعتقاد بر این است که او به خاطر این کار پشت میله‌های زندان است، اما می‌تواند به دلیل کشتن توماس و مارتا وین نیز مستحق زندان باشد. سال مارونی کسی بود که پروژه فاسد Renewal را به وسیله‌ای برای رشوه، پولشویی و سایر اعمال مجرمانه سوق داد. او می‌توانست پتانسیل ایده توماس وین برای ثروتمندتر کردن خود را ببیند و برای کشتن آن‌ها انگیزه بگیرد. همچنین لازم به ذکر است که ادوارد الیوت قبلا برای مارونی کار می‌کرد، که می‌تواند به این معنی باشد که ارباب جنایت نقشه مفصلی برای سرنگونی خانواده وین داشته است.

نظریه دیگری که The Batman باز می‌گذارد این است که رقیب سیاسی توماس وین او و مارتا را کشته است. زمان مرگ آنها درست پس از اعلام کمپین شهرداری توسط توماس وین کاملا مشکوک است.

از آنجایی که توماس و مارتا وین قبلاً در گاتهام بسیار قدرتمند بودند، سایر نامزدهای شهردار یا شهردار فعلی گاتهام از این حرکت سیاسی احساس خطر می‌کردند. بتمن به وضوح نشان می‌دهد که شهر و رهبران آن چقدر فاسد هستند، بنابراین تعجب آور نخواهد بود که شهردار فعلی یا نامزد دیگری با حذف بزرگترین رقیب خود، موفقیت خود را تضمین کند.  این موضوع می‌تواند چیزی باشد که بتمن ۲ به آن خواهد پراخت. 

شاید هم یک جنایتکار رندم

بتمن همچنین به طور خلاصه این نظریه را ارائه می‌دهد که یک خرابکار رندم بدون هیچ دلیل خاصی می‌تواند مسئول کشتن پدر و مادر بتمن باشد. آلفرد از این به عنوان یک احتمال یاد می‌کند، او همچنین می‌گوید که فردی خطرناک و ناامید با داشتن یک روز بد می‌تواند حین ازدست دادن کنترل خود، توماس و مارتا وین را کشته باشد. این بیشتر با آنچه در کمیک ها اتفاق می‌افتد نیز مطابقت دارد، اما همچنین فضایی را برای مت ریوز باز می کند تا یکی دیگر از شرورهای بتمن که مسئول تغییر زندگی بروس وین بوده است را فاش کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.