«قاتلان» به اسکار نزدیک می‌شوند

[ad_1] فیلم جدید «قاتلان ماه کامل» ساخته مارتین اسکورسیزی که تاکنون در چند فهرست سالانه از جمله نظرسنجی ایندی وایر از ۱۵۸ منتقد بین‌المللی و جوایز سالانه هیات ملی نقد آمریکا به عنوان بهترین فیلم سال انتخاب شده، از سوی انجمن منتقدان آن‌لاین فیلم نیویورک نیز جایزه بهترین فیلم سال را کسب کرد. این فیلم

کد خبر : 444000
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
«قاتلان» به اسکار نزدیک می‌شوند

[ad_1]

فیلم جدید «قاتلان ماه کامل» ساخته مارتین اسکورسیزی که تاکنون در چند فهرست سالانه از جمله نظرسنجی ایندی وایر از ۱۵۸ منتقد بین‌المللی و جوایز سالانه هیات ملی نقد آمریکا به عنوان بهترین فیلم سال انتخاب شده، از سوی انجمن منتقدان آن‌لاین فیلم نیویورک نیز جایزه بهترین فیلم سال را کسب کرد.

این فیلم نخستین نمایش جهانی خود را در میان تمجید منتقدان در جشنواره کن امسال تجربه کرد و نمره سینمایی آن همتراز با آثار موفق اسکورسیزی از جمله «رفقای خوب» و «رفتگان» است.

این فیلم ۲۰۶ دقیقه‌ای برگرفته از کتاب پرفروش غیرداستانی نوشته «دیوید گرن» با همین عنوان و فیلم‌نامه‌ای از اسکورسیزی و اریک راث ساخته شده و روایتگر داستان قتل چندین نفر در منطقه نفت‌خیز اوسیج در اوکلاهاما در دهه ۱۹۲۰ است.

در این فیلم «لئوناردو دی کاپریو» در نقش «ارنست برکهات» بازی می‌کند که خواهرزاده یک دامدار قدرتمند به نام «ویلیام هیل» با نقش‌آفرینی «رابرت دنیرو» است. «لیلی گلداستون» نیز در نقش همسر «دی کاپریو» بازی می‌کند.

«قاتلان ماه کامل» یکی از شانس‌های اصلی اسکار ۲۰۲۴ محسوب می‌شود.

اما در سایر بخش‌های جوایز انجمن منتقدان آنلاین نیویورک، جایزه بهترین کارگردانی به کریستوفر نولان برای فیلم «اوپنهایمر» رسید و این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد (کیلین مورفی)، جایزه مجموعه بازیگران و جایزه بهترین فیلمبرداری (هویته فن هویتما) را هم دریافت کرد.

فیلم «آناتومی یک سقوط» ساخته ژوستن تریه جایزه بهترین بازیگر زن (ساندرا هولر)، بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم بین‌المللی را از آن خود ساخت.
داوینه جوی رندولف جایزه بهترین بازیگر زن مکمل را برای «به‌جاماندگان» و مارک رافلو جایزه بهترین بازیگر مرد مکمل را برای «آدم‌های بیچاره» گرفتند.

جایزه بهترین مستند به «خاطرات ابدی» و جایزه بهترین انیمیشن به «مرد عنکبوتی» تعلق گرفت و سلین سونگ هم جایزه بهترین کارگردان اول را برای «زندگی‌های گذشته» کسب کرد.

۲۲۰۵۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.