فین‌تک با FixxFi وارد صنعت تعمیرات خودرو و خانه می‌شود – انتشار مطبوعاتی بیت‌کوین نیوز

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. دوبلین، ایرلند، 8/29/2022 – یکی از استدلال‌ها علیه ارزهای دیجیتال این بوده است: «اگر نمی‌توانید از آن استفاده کنید، داشتن یک ارز چه فایده‌ای دارد؟» در حالی که بسیاری از پروژه‌ها در تلاش هستند تا برای توکن‌های خود در خارج از دنیای بلاک چین ابزاری ایجاد کنند، شرکت‌های زیادی از

کد خبر : 248275
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آگوست 2022 - 20:00
فین‌تک با FixxFi وارد صنعت تعمیرات خودرو و خانه می‌شود – انتشار مطبوعاتی بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. دوبلین، ایرلند، 8/29/2022 – یکی از استدلال‌ها علیه ارزهای دیجیتال این بوده است: «اگر نمی‌توانید از آن استفاده کنید، داشتن یک ارز چه فایده‌ای دارد؟» در حالی که بسیاری از پروژه‌ها در تلاش هستند تا برای توکن‌های خود در خارج از دنیای بلاک چین ابزاری ایجاد کنند، شرکت‌های زیادی از آنها استفاده یا قبول نمی‌کنند. این در حال تغییر است.

فابیو، یکی از بنیانگذاران FixxFi، قبل از اینکه تجارت موفق خانواده خود در زمینه تعمیرات خودرو در تورینو را تصاحب کند، در امور مالی، تجارت ارز و فارکس فعالیت داشت. او به سرعت متوجه شد که مشتریان به طور فزاینده ای در پرداخت هزینه تعمیرات خودرو خود دچار مشکل می شوند. این امر بر تجارت فشار وارد می کند زیرا مشتریان در مورد قیمت ها مذاکره می کنند، طرح های پرداخت را درخواست می کنند یا تعمیر را انجام نمی دهند. از طریق کسب و کار تعمیراتش بود که با هم بنیانگذارش، اندرو، کارآفرین فناوری سریال آشنا شد و FixxFi ایجاد شد.

تعمیرات بخشی اجتناب ناپذیر از زندگی است. نیاز به تعمیر خودرو و خانه یک اتفاق بسیار رایج است، اما بودجه هر کسی اجازه نمی دهد تا این رویدادهای اغلب پرهزینه را انجام دهد. تعمیرات می تواند اثر بی ثبات کننده ای بر جریان نقدی خانوار داشته باشد و تحقیقات نشان می دهد که این امر فقط بر افراد کم درآمد تأثیر نمی گذارد.

محصولات مالی فعلی کمبود دارند و با گزینه های منسوخ و غیر قابل انعطاف پوشیده شده اند. در نتیجه، کسب‌وکارهای تعمیر اغلب مجبور می‌شوند تا با تخفیف‌ها یا اصلاح‌های پایین‌تر از سستی استفاده کنند.

به سرعت به امروز، FixxFi یک پلت فرم نوآورانه فین تک را توسعه داده است که راه حل های مالی تعبیه شده را برای صنایع مستقل خودرو و تعمیر خانه ارائه می دهد. تأمین مالی برای تعمیرات غیرمنتظره با یک فرآیند تأیید سریع که درست در مرکز تعمیرات با استفاده از فناوری خارج از زنجیره و زنجیره رخ می دهد، اتفاق می افتد.

برنامه FixxFi یک تجربه یکپارچه برای مشتریان و شرکای تجاری دارد. با مشارکت با کسب و کارهای تعمیرات مستقل، مشتریان با برنامه FixxFi در محل خدمات آشنا می شوند. شرکای تعمیر اکنون می توانند راه حل های تامین مالی ساده و تعبیه شده را برای حمایت از مشتریان خود ارائه دهند و به آنها کمک کنند تا این هزینه های غیرمنتظره را مدیریت کنند. پس از یک فرآیند تأیید سریع و یکباره، مشتری اکنون یک راه حل فوری برای پرداخت دارد.

FixxFi خط اعتباری را به مشتریان ارائه می دهد که با هر پرداخت قابل شارژ است. این یک مدل تجاری بسیار مقیاس پذیر ایجاد می کند زیرا مشتریان یک خط اعتباری آماده برای تعمیر غیرمنتظره بعدی خود خواهند داشت. علاوه بر این، مشاغلی که شراکت با FixxFi را انتخاب می کنند، یک پایگاه مشتری اختصاصی خواهند داشت که ترجیح می دهند از شرکت هایی استفاده کنند که خط اعتباری را می پذیرند. سیستم حفظ مشتری با گزینه های برنامه برای مکان یابی و زمان بندی با یک شریک تعمیر تایید شده بهبود یافته است.

یک سوال رایج این است که “چرا فقط از کارت اعتباری استفاده نمی کنیم؟” مشکل این است که کارت های اعتباری فقط یک ماه پرداخت را به تاخیر می اندازند و منوط به داشتن اعتبار در دسترس یا محدودیت های بالا هستند. مشتریان جایگزین می خواهند! با FixxFi، مشتریان می توانند گزینه های پرداخت خود را تنظیم کنند. از طریق ماشین‌حساب درون‌برنامه‌ای FixxFi، مشتریان مقدار وجوهی را که می‌خواهند استفاده کنند و مدت زمان آن را بر حسب ماه از 1 تا 60 ماه انتخاب می‌کنند که می‌خواهند برنامه زمان‌بندی را تقسیم کنند. در این دنیای رقابتی جدید مالی، روش‌های سنتی مانند کارت‌های اعتباری با گزینه‌های پرداخت محدود، انعطاف‌پذیری لازم را در هر سناریو ارائه نمی‌دهند.

بخش های قوی تعمیرات مستقل در بریتانیا و ایتالیا این مناطق را به بازارهای هدف با بیشترین تقاضا برای مراحل اولیه تبدیل می کند. تحقیقات بازار گسترده با استفاده از Ibis World Vehicle Repair and Maintenance گزارش های ایتالیا و بریتانیا نشان می دهد که کل بازار موجود (TAM) بازار مستقل تعمیرات در سال 2021 57.5 میلیارد یورو بوده است. Fixxfi قصد دارد با استفاده از جدیدترین فناوری‌های موجود، از این فرصت برای رفع مشکل استفاده کند.

FixxFi که بر روی شبکه الروند ساخته شده است، یک ارز رمزنگاری شده بومی، توکن FIXX را ارائه می دهد. این برنامه توانایی منحصر به فردی را دارد که کاربران بیشتری را وارد رمزنگاری کند و در عین حال برخی از مشکلات زندگی عادی آنها را حل کند. مشتریان همچنین برای بازپرداخت به موقع، تخفیف برای دارندگان و ارجاع سایر مشتریان، جوایزی دریافت خواهند کرد. شرکا برای ارجاع ها پاداش خواهند گرفت و برای دستیابی به اهداف ارزش وام، تخفیف هایی به ارزش FIXX دریافت خواهند کرد.

توانایی پرداخت قبوض با رمزنگاری تنها اولین مزیت در صف طولانی گزینه های فین تک است. FixxFi یک استیبل کوین شرکتی بومی با پشتیبانی 1:1 با فیات و ابزار دنیای واقعی FixxFi صادر خواهد کرد. این استفاده عملی از یک استیبل کوین پتانسیل ایجاد یک سابقه جدید را دارد. همچنین به استدلال اصلی دیگر برای استفاده از رمزارز برای پرداخت پاسخ می دهد زیرا ارز پایدار است و با بازار نوسان نمی کند. سرمایه‌گذاران همچنین می‌توانند در بازار وام‌دهی شرکت کنند و مستقیماً به کسانی که به دنبال خط اعتباری هستند یا در گزینه‌های سهامداری و کشاورزی مشارکت می‌کنند، تأمین مالی کنند.

همچنین یک NFT برای سرمایه گذاران اولیه صادر می شود که برداشتی مدرن از سود سهام سنتی ارائه می دهد. با توجه به درصدی از سود شرکت، دارندگان می توانند NFT خود را برای کسب درآمد بیشتر FIXX به اشتراک بگذارند.

با ورود راه‌حل‌های بیشتری مانند FixxFi به بازار، آینده ارزهای دیجیتال روشن‌تر می‌شود. تامین مالی جایگزین و خطوط اعتباری به طور بالقوه اولین گام‌ها برای مشاهده گزینه‌های مرتبط با رمزنگاری در مجموعه‌ای از کسب‌وکارها و برنامه‌های پاداش هستند.

تماس روابط عمومی:

[email protected]
+353864555678

https://twitter.com/FixxToken

https://fixxfi.com

https://discord.fixxfi.com


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.