فینال اول؛در جام حذفی – خبرآنلاین

[ad_1] ایمان گودرزی؛ درست یک هفته بعد از پیروزی بزرگ و روحیه‌بخش در دربی که باعث شد پرسپولیس دوباره در لیگ برتر شانس اول قهرمانی باشد حالا وارد جام حذفی خواهیم شد. پرسپولیس همیشه در این جام نیز مدعی قهرمانی است و دنبال جام می‌گردد چرا که با پیروزی در 5 مسابقه می‌شود به این

کد خبر : 352964
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۲۱
فینال اول؛در جام حذفی – خبرآنلاین

[ad_1]

ایمان گودرزی؛ درست یک هفته بعد از پیروزی بزرگ و روحیه‌بخش در دربی که باعث شد پرسپولیس دوباره در لیگ برتر شانس اول قهرمانی باشد حالا وارد جام حذفی خواهیم شد. پرسپولیس همیشه در این جام نیز مدعی قهرمانی است و دنبال جام می‌گردد چرا که با پیروزی در 5 مسابقه می‌شود به این مهم دست یافت. تا الان سرخ‌ها دو گام را با موفقیت برداشته‌اند و با حذف ون پارس و سپاهان از اصفهان حالا در یک چهارم نهایی هستند. جایی که یحیی و تیمش سال قبل در همین ورزشگاه آزادی به آلومینیوم اراک باختند و در کمال ناباوری کنار رفتند تا تیم رحمتی سر آخر فینالیست شود و به نساجی ببازد.
یحیی قبل‌تر از آن دو بار نیز در مراحل نیمه نهایی و یک چهارم نهایی اسیر ضربات پنالتی شده و از جام حذفی کنار رفته بود پس امشب دنبال این است تا هدف بزرگ خود در پرسپولیس را یک گام دیگر به تحقق نزدیک کند. او می‌داند که با قهرمانی در جام حذفی و رسیدن به قهرمانی لیگ برتر تاریخ‌ساز خواهد شد و در زمره پرافتخارترین و محبوب‌ترین مربیان تاریخ باشگاه پرسپولیس قرار خواهد گرفت پس برای پیروزی مقابل گل‌گهر یک دنیا انگیزه و اشتیاق دارد.
برخی معتقدند پرسپولیس با برد فوق‌العاده در دربی با غرور و تکبر وارد این مسابقه خواهد شد و این می‌تواند به هدف یحیی و بازیکنانش لطمه بزند اما نفرات پرسپولیس آنقدر باتجربه هستند که اسیر حواشی بعد از دربی و حرف‌های این و آن نشوند.
پرسپولیس امروز بدون گولسیانی و کامیابی‌نیا با تغییراتی احتمالاً جزئی نسبت به دربی به مصاف گل گهر خواهد رفت و حداکثر سه تغییر در ارنج ابتدایی‌اش خواهد داشت اما امکان اینکه یحیی بخواهد با تیم دوم یا نفرات ذخیره وارد این میدان شود، وجود ندارد و او در فاصله دو قدمی فینال حذفی چنین ریسکی را متقبل نخواهد شد.
حریف امروز پرسپولیس، گل گهر سیرجان است که بعد از رفتن امیر قلعه‌نویی و حضورش در تیم ملی دچار سردرگمی شد و اوضاع از دست الهویی جوان در رفت تا نتایجش در لیگ برتر دچار نوسان شود اما گل‌گهر تیم پرمهره‌ای است که می‌تواند در ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس خطرناک باشد. بخصوص که امروز همه نفراتش را در اختیار دارد.
دو تیم بعد از بازی امروز چند روز بعد در هفته بیست و نهم لیگ برتر هم در همین ورزشگاه آزادی با هم مصاف خواهند داد و هر کدام از این بازی‌ها حساسیت خاص خودش را خواهد داشت اما پرسپولیس امروز حرکت به سوی یک جام دیگر را آغاز خواهد کرد و فارغ از فضای لیگ برتر دنبال صعود به نیمه نهایی است.
این بازی تحت مسائلی است که گلر و مربی گل‌گهر درباره داوری مطرح کرده‌اند و البته اتفاقات داوری دربی کاری خواهد کرد تا حساسیت نسبت به قضاوت تیم داوری زیاد باشد اما بعید است جنجالی و پرحاشیه شود. دو تیم یک بار در سال 93 و زمانی که گل‌گهر در لیگ 2 حضور داشت یک بار در جام حذفی به مصاف هم رفتند که پرسپولیس در ضربات پنالتی 3 بر 2 پیروز شد اما گل گهر امروز با آن تیم قابل مقایسه نیست.

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.