فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، نسبت به متاورس تردید دارد، از مدل‌های بازی برای کسب درآمد انتقاد می‌کند – اخبار بیت‌کوین متاورس

فیل اسپنسر، رئیس برند ایکس باکس، معتقد است که متاورس از 30 سال پیش، زمانی که بازی های دیجیتال تا حد زیادی معرفی شد، با ما بوده است. با این حال، اسپنسر از مدل‌های بازی برای کسب درآمد (P2E) انتقاد کرد و اظهار داشت که این مدل‌ها نیروی کار را از نوعی گیمر ایجاد می‌کنند

کد خبر : 248653
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، نسبت به متاورس تردید دارد، از مدل‌های بازی برای کسب درآمد انتقاد می‌کند – اخبار بیت‌کوین متاورس


فیل اسپنسر، رئیس برند ایکس باکس، معتقد است که متاورس از 30 سال پیش، زمانی که بازی های دیجیتال تا حد زیادی معرفی شد، با ما بوده است. با این حال، اسپنسر از مدل‌های بازی برای کسب درآمد (P2E) انتقاد کرد و اظهار داشت که این مدل‌ها نیروی کار را از نوعی گیمر ایجاد می‌کنند که نیاز به کسب درآمد از زمان صرف شده برای بازی دارد.

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس معتقد است که متاورس مدتی است که اینجا بوده است

فرا وجه و مفاهیم کنونی آن موضوع بحث و انتقاد بوده است. فیل اسپنسر، رئیس فعلی برند ایکس باکس و مدیر عامل بازی در مایکروسافت، دیدگاه شکاکانه خود را در مورد نحوه ارائه متاورس، دنیای جایگزین، ارائه کرد. اسپنسر در مصاحبه ای با بلومبرگ اظهار داشت که متاورس چیز جدیدی نیست و مربوط به کاری است که گیمرها قبلاً برای مدتی انجام می دادند. او توضیح داد:

دیدگاه من در مورد متاورس این است که گیمرها 30 سال است که در متاورس بوده اند. وقتی در حال بازی کردن هستید، این دنیاهای سه بعدی مشترک که مردم سال‌ها و سال‌ها در آن بازی می‌کردند، فکر می‌کنم آنچه که ما دریافتیم این است که ارتباط بیشتری وجود دارد زیرا هدف مشترکی داریم.

علاوه بر این، اسپنسر تصریح کرد که ممکن است گیمرها با مفهوم متاورس اشتباه گرفته شوند، زیرا داشتن آواتار در یک بازی و بخشی از دنیای مجازی که در آن ارتباطات صوتی در دسترس است می‌تواند به عنوان ساکن در آن در نظر گرفته شود.

در حالی که اسپنسر شخصا ممکن است در مورد متاورس تردید داشته باشد، مایکروسافت و برند ایکس باکس به طور مرتب در زمان های مختلف از این اصطلاح استفاده کرده اند. در ماه ژانویه، زمانی که مایکروسافت خرید اکتیویژن بلیزارد را به قیمت تقریباً 69 میلیارد دلار اعلام کرد، اظهار داشت که “رشد تجارت بازی مایکروسافت در تلفن همراه، رایانه شخصی، کنسول و ابر را تسریع می بخشد و بلوک های سازنده برای متاورس فراهم می کند.”

نقد بازی برای کسب درآمد

در حالی که سایر شرکت‌های موجود در این فضا نسبت به مدل‌های بازی برای کسب درآمد (P2E) و مکانیک‌های پشت آن‌ها بازتر بوده‌اند، اسپنسر نشان داده است که در مورد این روند جدید مردد است. در این مصاحبه، رئیس ایکس‌باکس از هدف بازی‌های سودآور انتقاد کرد و اعلام کرد:

به طور خاص بازی برای کسب درآمد چیزی است که من در مورد آن محتاط هستم. این یک نیروی کار از بازیکنان ایجاد می کند تا بازیکنان خاصی به نوعی کسب درآمد کنند. من فکر می کنم گاهی اوقات وقتی این فناوری ها به وجود می آیند، این یک چکش است که به دنبال میخ می گردد.

با این حال، اسپنسر معتقد است که ممکن است “چیزهای جالبی” در استفاده آینده از چنین فناوری هایی وجود داشته باشد. این فناوری که با بازی های بلاک چین مانند Axie Infinity به درجه ای از محبوبیت رسیده است، هنوز به کنسول هایی مانند ایکس باکس یا سونی پلی استیشن 5 نرسیده است.

نظر شما در مورد نظرات فیل اسپنسر رئیس ایکس باکس در مورد مدل های متاورس و بازی برای کسب درآمد چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Natanael Ginting / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.