فیلم Portal همچنان در حال توسعه است

جی. جی. آبرامز تهیه‌کننده‌ی فیلم Portal اطلاعات جدیدی از روند توسعه‌ی این فیلم اقتباسی مورد انتظار که مدت بسیار زیادی در سکوت خبری فرو رفته بود، منتشر کرد. جی. جی. آبرامز تایید کرد که توسعه‌ی فیلم Portal همچنان ادامه داشته و حتی فیلمنامه‌ی آن تقریبا آماده شده است. این پروژه بر اساس سری بازی محبوبی

کد خبر : 59108
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
فیلم Portal همچنان در حال توسعه است


جی. جی. آبرامز تهیه‌کننده‌ی فیلم Portal اطلاعات جدیدی از روند توسعه‌ی این فیلم اقتباسی مورد انتظار که مدت بسیار زیادی در سکوت خبری فرو رفته بود، منتشر کرد.

جی. جی. آبرامز تایید کرد که توسعه‌ی فیلم Portal همچنان ادامه داشته و حتی فیلمنامه‌ی آن تقریبا آماده شده است. این پروژه بر اساس سری بازی محبوبی به همین نام ساخته خواهد شد. در این سری بازی، بازیکنان کنترل قهرمان بی‌صدایی را بر عهده می‌گیرند که زیر نظر یک هوش مصنوعی با انگیزه‌های پنهان، وظیفه‌ی تکمیل کردن پازل‌های پیچیده را با استفاده از یک تفنگ پرتال بر عهده دارد. طبق صحبت‌های آبرامز، توسعه‌ی این فیلم تاکنون با سرعت پایینی انجام شده، به طوری که تیم نویسندگان از سال 2016 روی فیلمنامه‌ی این اثر کار می‌کنند. تاکنون اطلاعات زیادی از این فیلم منتشر نشده اما آبرامز بالاخره این سکوت را شکسته و اطلاعاتی هرچند اندک را در اختیار ما قرار داده است.

تهیه‌کننده‌ی این فیلم در مصاحبه‌ای با وب‌سایت IGN اعلام کرد که فیلمنامه‌ی این اثر زیر نظر کمپانی برادران وارنر در حال تکمیل بوده و بزودی مراحل تولید آن آغاز خواهد شد. آبرامز نام هیچکدام از نویسندگان این پروژه را اعلام نکرد اما با توجه به بزرگی این IP و احتمال فروش بالای آن در گیشه، احتمال دخیل بودن چند نویسنده در پروسه‌ی نگارش فیلمنامه‌ی آن وجود دارد. با توجه به نزدیکی آغاز روند تولید این اثر باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از آن مانند خلاصه داستان و اعضای تیم بازیگران در آینده‌ی نزدیک باشیم. در حال حاضر اطلاعاتی از موضوع اصلی فیلم Portal در دسترس نیست اما دست سازندگان برای انتخاب موضوع و به کار بردن خلاقیت باز است. فیلم‌های Mortal Kombat و Resident Evil: Welcome to Raccoon City آخرین آثار اقتباسی از بازی‌های ویدیویی در سینما بودند که برای حفظ هویت منبع اقتباس تلاش کردند و امیدواریم فیلم Portal نیز ادامه دهنده‌ی راه این آثار باشد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.