فیلم Metal Gear Solid؛ منجی فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی؟

هر چند که اخبار زیادی از فیلم مورد انتظار Metal Gear Solid مشخص نشده است، صحبت‌های اخیر اسکار آیزاک حول محور فیلم اقتباسی Metal Gear Solid نوید از آینده‌ای درخشان و امیدوارکننده برای فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی می‌دهد. از زمانی که هیدئو کوجیما در سال ۲۰۰۶ از مذاکرات مبنی بر ساخت اقتباس سینمایی بازی

کد خبر : 101725
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
فیلم Metal Gear Solid؛ منجی فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی؟


هر چند که اخبار زیادی از فیلم مورد انتظار Metal Gear Solid مشخص نشده است، صحبت‌های اخیر اسکار آیزاک حول محور فیلم اقتباسی Metal Gear Solid نوید از آینده‌ای درخشان و امیدوارکننده برای فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی می‌دهد.

از زمانی که هیدئو کوجیما در سال ۲۰۰۶ از مذاکرات مبنی بر ساخت اقتباس سینمایی بازی محبوب Metal Gear Solid رونمایی کرد، این اثر از زیر دست فیلم‌سازان و بازیگران متعددی کرد. حتی زمانی صحبت‌هایی مبنی بر حضور کریستین بیل (Christian Bale) در نقش Solid Snake و پاول آندرسون (Paul W.S. Anderson) به عنوان کارگردان به گوش می‌رسید.

نهایتا سازنده‌ی فیلم Kong: Skull Island، جردن ووگت-رابرتز (Jordan Vogt-Roberts) که اتفاقا علاقه‌ی زیادی به بازی‌های ویدیویی دارد،‌ در سال ۲۰۱۴ وظیفه‌ی ساخت این فیلم Metal Gear Solid را بر عهده گرفت و اسکار آیزاک برای نقش‌آفرینی به عنوان سالید اسنیک برگزیده شد.

فرنچایز Metal Gear برای اولین بار در سال ۱۹۸۷ وارد عرصه‌ی بازی‌های ویدیویی شد و با انتشار سومین نسخه‌ی مجموعه به نام Metal Gear Solid در سال ۱۹۹۸ برای کنسول پلی‌استیشن به اوج محبوبیت خود رسید. این نسخه همانند دو قسمت پیشین خود بازیکنان را در نقش Solid Snake قرار می‌داد؛ جاسوسی افسانه‌ای که ماموریت داشت با گروهی تروریستی مبارزه و جلوی فعال کردن مکانیزم‌ هسته‌ای به نام Metal Gear REX را بگیرد.

طرفداران بازی‌های ویدیویی به سرعت شیفته‌ی گیم‌پلی منحصربه‌فرد و خط داستانی پیچیده و جذاب بازی Metal Gear Solid شده و از آن زمان تا به حال این فرنچایز همواره مورد تحسین منتقدان و مخاطبان بوده است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.