فیلم l وقتی می گویند آیفون ۱۴ جان سخت است ، یعنی چه؟

[ad_1] سری آیفون ۱۴ به تازگی وارد بازار شده اما در همین مدت کوتاه هم شاهد انتشار ویدیوهای مختلفی از آن هستیم. حالا کانال یوتیوب «JerryRigEverything» تست مقاومت نسخه استاندارد این خانواده را منتشر کرده است. چه قبول داشته باشید چه نداشته باشید، آیفون ۱۴ همان آیفون ۱۳ با سخت افزار کمی بهبودیافته و همچنین

کد خبر : 257936
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 سپتامبر 2022 - 22:21
فیلم l وقتی می گویند آیفون ۱۴ جان سخت است ، یعنی چه؟

[ad_1]

سری آیفون ۱۴ به تازگی وارد بازار شده اما در همین مدت کوتاه هم شاهد انتشار ویدیوهای مختلفی از آن هستیم. حالا کانال یوتیوب «JerryRigEverything» تست مقاومت نسخه استاندارد این خانواده را منتشر کرده است.

چه قبول داشته باشید چه نداشته باشید، آیفون ۱۴ همان آیفون ۱۳ با سخت افزار کمی بهبودیافته و همچنین تغییراتی در طراحی است. در حقیقت تفاوت اصلی طراحی این محصولات به جداسازی راحت‌تر پنل پشتی شیشه‌ای و همچنین هزینه‌های پایین‌تر تعمیر آن بازمی‌گردد. اما این دستگاه در تست مقاومت چه عملکردی از خودش نشان می‌دهد؟

همانطور که در ویدیوی بالا می‌بینید، تست مقاومت جدیدترین گوشی اپل با تست خراش روی نمایشگر شروع می‌شود. نمایشگر این دستگاه از سطح ۶ سختی موس شروع به خراش برداشتن می‌کند و از سطح ۷، این خراش‌ها عمیق‌تر می‌شوند.

پس از نمایشگر، نوبت به فریم آلومینیومی دستگاه می‌رسد که مقاومت مناسبی از خودش در برابر خراش نشان می‌دهد، البته پس از روبه‌رو شدن با تیغ‌های تیز، رنگ واقعی‌اش نمایان می‌شود.

به گفته اپل، روی دوربین اصلی آیفون ۱۴ از پوشش یاقوت کبود استفاده شده، بنابراین باید مقاومت بالایی از خودش نشان دهد. با این حال طبق بررسی JRE، پوشش لنز دوربین از سطح ۶ سختی موس خراش برمی‌دارد.

در ادامه با تست شعله مستقیم روبه‌رو می‌شویم که نتیجه‌اش از بین رفتن چندین پیکسل روی نمایشگر است. همانطور که انتظار می‌رود، پیکسل‌‎ها پس از سوختن، دیگر به حالت اولیه‌شان برنمی‌گردند.

در پایان هم نوبت به تست خم کردن می‌رسد، همان تستی که وان پلاس ۱۰ پرو و وان پلاس ۱۰T در آن مانند بیسکوییت از وسط نصف شدند! اما این موضوع به هیچ عنوان برای جدیدترین گوشی اپل صادق نیست. آیفون ۱۴ در این تست هیچ نشانه‌ای از خم شدن از خودش نشان نمی‌دهد و در نهایت امتیاز قبولی را از کانال یوتیوب JRE می‌گیرد.

۲۲۷۲۲۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.