فیلم کوتاه «شب نالوجوک» ساخته جنی ویلیامز، هیئت ملی فیلم کانادا، اولین نمایش خود را در DOC NYC در ایالات متحده آغاز کرد. فیلم فرصتی نادر برای تجربه یک سنت فرهنگی منحصر به فرد است که فقط در شمال لابرادور وجود دارد.

[ad_1] 8 نوامبر 2021 – مونترال – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB) فیلم کوتاه جنی ویلیامز برنده جایزه هیئت ملی فیلم کانادا (NFB)، شب نالوجوک، اولین نمایش در ایالات متحده در DOC NYC از 10 تا 18 نوامبر 2021 خواهد بود. ارائه شده به عنوان بخشی از برنامه Shorts: She Stories جشنواره، شب نالوجوک فیلمی

کد خبر : 128273
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲:۱۹
فیلم کوتاه «شب نالوجوک» ساخته جنی ویلیامز، هیئت ملی فیلم کانادا، اولین نمایش خود را در DOC NYC در ایالات متحده آغاز کرد.  فیلم فرصتی نادر برای تجربه یک سنت فرهنگی منحصر به فرد است که فقط در شمال لابرادور وجود دارد.

[ad_1]

8 نوامبر 2021 – مونترال – هیئت ملی فیلم کانادا (NFB)

فیلم کوتاه جنی ویلیامز برنده جایزه هیئت ملی فیلم کانادا (NFB)، شب نالوجوک، اولین نمایش در ایالات متحده در DOC NYC از 10 تا 18 نوامبر 2021 خواهد بود.

ارائه شده به عنوان بخشی از برنامه Shorts: She Stories جشنواره، شب نالوجوک فیلمی است که باید از یک هنرمند مشهور چند رشته ای اینوک ببینید که سنت های اینویت لابرادور و داستان سرایی بصری بدیع را برای مخاطبان نیویورکی به ارمغان می آورد. این فیلم نگاه جدید و جسورانه ای به فرهنگ و تاریخ اینویت ارائه می دهد، زیرا ویلیامز بینندگان را مستقیماً وارد صحنه فیلم کوتاه سیاه و سفید ترسناک درباره شبی زمستانی می کند که شبیه هیچ شبی نیست.

این فیلم 13 دقیقه‌ای چشم‌اندازی منحصربه‌فرد از یک سنت اینویت ارائه می‌کند که هر سال فقط یک بار در نوناتسیاووت، یک قلمرو اینوئیت‌ها در شمال لابرادور رخ می‌دهد.

به مدت 12 سال، ویلیامز عکاسی و تحقیق کرد شب نالوجوک در نائین، شمالی‌ترین و بزرگ‌ترین محله در نوناتسیاووت، اثری تحسین‌برانگیز به وجود آمد که تماشاگران را از نزدیک به یک سنت هیجان‌انگیز و گاه وحشتناک نشان می‌دهد.

خلاصه داستان

هر 6 ژانویه، از تاریکی شب Nunatsiavut، نالوجویت روی یخ دریا ظاهر می شود آنها روی دو پا راه می‌روند، با این حال چهره‌هایشان حیوانی، اسکلتی و ماورایی است. وقتی به مقصدشان نزدیک می‌شوند، برف زیر پا خرد می‌شود: جامعه اینوئیت نائین. با وجود ترس ها، نالوجوک شب یک رویداد سالانه دوست داشتنی است که نشان می دهد گاهی اوقات ترسیدن می تواند سرگرم کننده باشد. این رویداد که به ندرت در خارج از نوناتسیاووت مشاهده می شود، فرصتی هیجان انگیز برای اینوئیت ها، پیر و جوان است تا شجاعت خود را ثابت کنند و به عنوان یک جامعه گرد هم آیند تا فرهنگ و سنت را جشن بگیرند.

جشنواره ها و جوایز

  • بهترین مستند کوتاه آتلانتیک: جشنواره بین المللی فیلم FIN Atlantic
  • اولین نمایش جهانی – جشنواره بین المللی فیلم FIN Atlantic
  • جشنواره دو نوو سینما
  • جشنواره هنرهای فیلم و رسانه تصویری
  • جشنواره بین المللی فیلم زنان جان
  • جشنواره بین المللی فیلم ونکوور
  • جشنواره فیلم سرخپوستان آمریکا

درباره جنی ویلیامز

جنی ویلیامز یک هنرمند تجسمی اینوک و یک خواننده گلوگاه از خلیج هپی ولی-گوس در لابرادور است. او که اکنون در سنت جان مستقر است، یک عکاس حرفه ای است که تصاویر قدرتمندی خلق می کند که منظره فرهنگی و تجربه زیسته اینویت را منتقل می کند. عکاسی مهیج او مورد تحسین ملی قرار گرفته است و در نمایشگاه ها و نشریاتی مانند نمایشگاه سیار گنجانده شده است. SakKijâjuk، آینده ممکن است در گالری استانی رومز و دوسالانه بوناویستا، فصلنامه هنر اینویت، و هنر کانادایی. کارهای او از طریق افتخاراتی مانند اقامتگاه اتاق آرنج و جایزه هنر بومی REVEAL بنیاد هناتیشین شناخته شده است.

اعتبارات تولید

شب نالوجوک از طریق ابتکار پروژه مستند لابرادور NFB تولید شده است، که از داستان سرایی بومی با همکاری با فیلمسازان لابرادور اینویت برای اولین بار برای خلق و توزیع داستان های اینویت از دیدگاه اینویت پشتیبانی می کند. لاتونیا هارتی، روهان فرناندو و کت باولو تهیه‌کنندگان این فیلم هستند و آنت کلارک به عنوان تهیه‌کننده اجرایی.

– 30 –

در ارتباط باش

اتاق نمایش آنلاین: NFB.ca
NFB فیس بوک | NFB توییتر | NFB اینستاگرام | وبلاگ NFB | NFB YouTube | NFB Vimeo
دیدگاه کیوریتور | یادداشت های کارگردان

درباره NFB

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.