فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۳ تنها راه نجات دنیای سونی

اگر چه طرفداران برای دیدن فیلم موربیوس ماه‌های طولانی انتظار کشیدند، اما با این حال متاسفانه نتیجه این انتظار آنچه که تصور می‌رفت نبوده و این اثر عملکرد خیلی ضعیفی را از خود نشان داد. فیلم ونوم ۲ سوالات بی‌پاسخ زیادی را به جا گذاشت و امیدواریم در ادامه با انتشار فیلم‌های بعدی از فرنچایز

کد خبر : 188455
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۳ تنها راه نجات دنیای سونی


اگر چه طرفداران برای دیدن فیلم موربیوس ماه‌های طولانی انتظار کشیدند، اما با این حال متاسفانه نتیجه این انتظار آنچه که تصور می‌رفت نبوده و این اثر عملکرد خیلی ضعیفی را از خود نشان داد. فیلم ونوم ۲ سوالات بی‌پاسخ زیادی را به جا گذاشت و امیدواریم در ادامه با انتشار فیلم‌های بعدی از فرنچایز سونی به پاسخ آن‌ها برسیم. در نهایت نیز مشخص شد که داستان فیلم موربیوس در دنیای ونوم رخ می‌دهد. اگر چه به نظر می‌رسد که در آینده شاهد کراس‌اورهای بزرگی از دنیای سینمایی مارول و سونی خواهیم بود با این حال سونی باید زودتر در رابطه با مردعنکبوتی خود تصمیم بگیرد. 

اگر چه موربیوس ثابت کرد که در  این جهان مرد عنکبوتی وجود ندارد و فیلم‌های ونوم و موربیوس در MCU رخ نمی‌دهد، سونی می‌تواند به ساختن چنین آثاری که به معرفی آنتی‌هیروهای مختلف می‌پردازد ادامه دهد اما شاید اینگونه شرایط کمی عجیب شوند.

با این حال در صحنه تیتراژ پایانی فیلم موربیوس آدرین تومز یا همان کرکس را مشاهده می‌کنیم که از طریق رگه‌های بنفش رنگی که به علت ایجاد مولتی‌ورس شکل گرفته‌اند به جهان اسپایدرمن سونی تلپورت می‌شود، همچینین در صحنه پس از تیتراژ این فیلم کرکس و موربیوس را می‌بینم  که در حال مکالمه هستند و به نظر می‌رسد این صحنه از احتمال ساخته شدن فیلم شش خبیث در آینده به ما می‌گوید.

اگر این اتفاق در حقیقت رخ داده باشد، اوضاع از قبل هم عجیب‌تر می‌شود، اکنون وعده‌هایی که دنیای سینمایی مارول به طرفداران داده است و وعده‌هایی که دنیای سونی به ما می‌دهد با یکدیگر مغایرت دارند. در صحنه پس از تیتراژ فیلم مرد عنکبوتی دور از  خانه ما والچر را می‌بینیم که با مک گارگان  صحبت می‌کند تا با یکدیگر یک تیم تشکیل دهند.

اگر والچر در درنیای سینمایی مارول قرار دارد و با اسکورپیون صحبت می‌کند، پس چگونه او را در فیلم موربیوس در جهان سونی می‌بینیم و او با موربیوس قصد همکاری دارد؟ با این حال ممکن است، ماجرا پیچیده‌تر  از آن چیزی باشد که ما تصور می‌کنیم و به گونه‌ای تمام این ماجراها به یکدیگر وصل بوده و منطقی به نظر برسند. فراموش نکنید که قوانین مولتی‌ورس بسیار پیچیده است و هر چیزی در این شرایط ممکن است. 



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.