فیلم زندگینامه‌ی مایکل جکسون توسط تهیه‌کننده‌ی Bohemian Rhapsody ساخته می‌شود

[ad_1] شرکت لاینزگیت (Lionsgate) به تازگی خبر از ساخت فیلم زندگینامه‌ی مایکل جکسون توسط گراهام کینگ، تهیه‌ی کننده‌ی اثر تحسین شده‌ی Bohemian Rhapsody داده است. هنوز هیچ اطلاعاتی از این فیلم نداریم و بازیگران و کارگردان آن نیز مشخص نشده است. کارنامه‌ی گراهام کینگ به عنوان یک تهیه‌کننده پر از موفقیت است. او به جز

کد خبر : 167334
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
فیلم زندگینامه‌ی مایکل جکسون توسط تهیه‌کننده‌ی Bohemian Rhapsody ساخته می‌شود

[ad_1]

شرکت لاینزگیت (Lionsgate) به تازگی خبر از ساخت فیلم زندگینامه‌ی مایکل جکسون توسط گراهام کینگ، تهیه‌ی کننده‌ی اثر تحسین شده‌ی Bohemian Rhapsody داده است. هنوز هیچ اطلاعاتی از این فیلم نداریم و بازیگران و کارگردان آن نیز مشخص نشده است.

کارنامه‌ی گراهام کینگ به عنوان یک تهیه‌کننده پر از موفقیت است. او به جز Bohemian Rhapsody، تا به حال تهیه‌کنندگی چند آثار مطرح و تحسین شده‌ی دیگر را از جمله انیمیشن Rango، فیلم Jersey Boys به کارگردانی کلینت ایستوود و فیلم برنده‌ی جایزه‌ی اسکار مارتین اسکورسیزی یعنی The Departed را بر عهده داشته است. او همچنین در سه فیلم The Aviator ،Hugo و Gangs of New York هم با اسکورسیزی همکاری داشته است.

حالا کینگ پس از گروه افسانه‌ای کوئین، به سراغ ساخت فیلم زندگینامه‌ی مایکل جکسون، سلطان موسیقی پاپ رفته است. جکسون یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین هنرمندان تاریخ جهان است که با وجود این که بیش از یک دهه از مرگ نابهنگام او می‌گذرد، هنوز هم هر ساله میلیون‌ها نسخه از آثارش به فروش می‌روند.

گراهام کینگ در فیلم زندگینامه‌ی مایکل جکسون به عنوان تهیه‌کننده ظاهر خواهد شد و با توجه به موفقیت فیلم Bohemian Rhapsody می‌توان انتظار اثر شایسته و درجه یکی را داشت. جان لوگان، نویسنده‌ی نامزد جایزه‌ی اسکار که پیش از این فیلمنامه The Aviator را بر اساس زندگی هاوارد هیوز برای مارتین اسکورسیزی نوشته بود، وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه‌ی این اثر مورد انتظار را دارد. هنوز مشخص نیست هدایت این فیلم به عهده‌ی کدام کارگردان است و همچنین اطلاعاتی از بازیگرانی که در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت، نداریم.

روند ساخت فیلم‌های زندگینامه‌ی بزرگترین هنرمندان عرصه‌ی موسیقی بعد از موفقیت عظیم Bohemian Rhapsody و Rocketman همچنان ادامه دارد. طبق گزارشات علاوه بر فیلم مایکل جکسون، چند اثر با تمرکز روی گروه‌های موسیقی بی جیز، جرسی بویز و بیتلز در حال ساخت است. همچنین یک فیلم بر اساس زندگی الویس پرسلی و همچنین یک اثر با محوریت زندگی ویرد ال یانکوویچ با بازی دنیل ردکلیف، بازیگر هری پاتر در حال تولید هستند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.