فیلم‌های اختصاصی از شخصیت‌های دی‌سی که پس از جوکر باید ساخته شوند

[ad_1] حالا که فیلم Joker تبدیل به یک اثر موفق برای کمپانی برادران وارنر شده و ساخت دنباله آن نیز در جریان است، می‌توان به این فکر افتاد که همین فرمول را برای دیگر شخصیت‌های دنیای دی‌سی استفاده کرد و فیلم‌های اختصاصی از این شخصیت‌های دی‌سی ساخت. فیلم Joker با ایفای نقش واکین فینیکس می‌تواند

کد خبر : 60783
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
فیلم‌های اختصاصی از شخصیت‌های دی‌سی که پس از جوکر باید ساخته شوند

[ad_1]

حالا که فیلم Joker تبدیل به یک اثر موفق برای کمپانی برادران وارنر شده و ساخت دنباله آن نیز در جریان است، می‌توان به این فکر افتاد که همین فرمول را برای دیگر شخصیت‌های دنیای دی‌سی استفاده کرد و فیلم‌های اختصاصی از این شخصیت‌های دی‌سی ساخت.

فیلم Joker با ایفای نقش واکین فینیکس می‌تواند پروژه امتحانی باارزشی برای استودیو محسوب شود تا بتواند ادامه دنیای فیلم‌هایش را با فرمولی امتحان پس‌داده پیش ببرد. خوشبختانه شخصیت جوکر در دنیایی قرار دارد که با وجود شخصیت‌های فراوانش، پتانسیل بالایی در تبدیل به آثار سینمایی را در خود جای داده است.

جوکر به عنوان بزرگ‌ترین ویلنِ بتمن تبدیل به یکی از مشهورترین آنتاگونیست‌های تاریخ شده است. اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فیلم Joker این است که چگونه یک داستان اورجینال از این شخصیت را روایت کرده و خیلی به داستان‌های کمیک‌های دی‌سی وابسته نبوده. Joker به شاهزاده جرم و جنایت گاتهام یک اوریجین کاملاً جدید می‌دهد آن هم در حالی که نکاتی کلیدی مثل خانواده وین و محیط شهر گاتهام را ثابت نگه داشته است.

تمام این‌ها به وسیله تاد فیلیپس برای انجام یک فیلم کم‌بودجه و شخصیت محور به کار رفت که برند دی‌سی را روی خود می‌بیند. پس از تحسین‌های اولیه و بحث‌های گوناگون پیش از اکران فیلم، Joker توانست با تبدیل شدن به پرسودترین فیلم با درجه‌بندی سنی R رکورد بشکند.

موفقیت فیلم Joker منجر به شکل‌گیری این ایده شد که دنباله آن نیز انجام شود اما دی‌سی و کمپانی برادران وارنر می‌توانند در مورد شخصیت‌های دیگری نیز فکر کنند که پتانسیل پیمودن همین مسیر را دارند. خبر خوش برای آن‌ها این است که دنیای دی‌سی به قدری شخصیت دارد که انتخاب بین آن‌ها تبدیل به یک دردسر شیرین خواهد شد و حتی الزامی نیست فیلم‌های اختصاصی شخصیت‌های دی‌سی فقط با محوریت شخصیت‌های شرور و ویلن‌ها ساخته شود.

در ادامه به سراغ چند شخصیت از دنیای کمیک‌های دی‌سی می‌رویم که پتانسیل قرار گرفتن در فیلم اختصاصی خود را دارند. هر کدام از این فیلم‌های اختصاصی شخصیت‌های دی‌سی ژانر و سبک مختص به خود را می‌توانند داشته باشند تا در یک دنیای متصل، آزادانه به پیش بردن روایت خود بپردازند.

پنگوئن (Penguin)

ازوالد کابلپات (Oswald Cobblepot) که با نام مستعار پنگوئن شناخته می‌شود یکی از شخصیت‌های مناسب است تا فیلم اختصاصی خود را داشته باشد. به لطف حضور این شخصیت در آثاری مثل Batman آدام وست، Batman Returns و سریال Gotham با او آشنا هستند. همچنین قرار است از پنگوئن در فیلم The Batman مت ریوز نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

با وجود این حضورهای زیاد او می‌تواند توجه زیادی را در فیلم اختصاصی خود جلب کند. به لطف وضعیت مجرمانه‌اش، یک فیلم از پنگوئن می‌تواند شبیه به آثار گنگستری کلاسیک انجام شود. از آن جایی که برادران وارنر از آثار مارتین اسکورسیزی به عنوان منبع الهام Joker استفاده کرده‌اند، ساخته‌های گنگستری او نیز می‌توانند تبدیل به منبع الهام برای فیلم اختصاصی پنگوئن شوند. حالا فرقی نمی‌کند که این فیلم درباره به قدرت رسیدن کابلپات و تبدیل به او به پنگوئن باشد یا یک پنگوئن سالخورده که جرایم شهر گاتهام را کنترل می‌کند.

مستر فریز (Mr. Freeze)

یکی دیگر از شخصیت‌هایی که در فیلم اختصاصی خود می‌تواند روایت جالبی را به تصویر بکشد ویکتور فریز (Victor Fries) است که با نام مستر فریز شناخته می‌شود. این شخصیت به لطف فیلم Batman & Robin اصلاً نتوانسته به خوبی روی پرده‌های سینما ظاهر شود اما می‌تواند تبدیل به مرکز یک داستان عاشقانه تراژیک شود.

پیش از این که یکی از ویلن‌های بتمن باشد، فریز دانشمندی بود که به دنبال پیدا کردن درمانی برای همسر در حال مرگش، نورا (Nora)، می‌گشت. او کشف می‌کند که قرار دادن همسرش در حالت سرماداری باعث می‌شود نورا در وضعیت پایدار بماند تا ویکتور درمانی را کشف کند. حالا مردی را داریم که برای نجات جان همسرش تلاش می‌کند و هر کاری که فکر می‌کند لازم است را انجام می‌دهد؛ یک پایه داستانی عالی برای فیلمی اختصاصی.


خرید ساختنی Lex Luthor

لکس لوتر (Lex Luthor)

لکس لوتر در طی سال‌ها، فرصت حضور زیادی را روی پرده‌های سینما و حتی صفحات تلویزیون داشته است اما این شخصیت فرصتی را برای برادران وارنر و دی‌سی ایجاد می کند که بتوانند یک داستان مستقل فوق العاده را بسازند. این تاجر ثروتمند سابقه ریاست جمهوری آمریکا را نیز دارد که می‌تواند با وقایع دنیای امروز همگام شود.

فیلم اختصاصی از لکس لوتر می‌تواند به سراغ وضعیت ریاست جمهوری حال حاضر بپردازد و مثل سریال House of Cards به درون تار و پود سیاست رفته یا نشان دهد که کسی مثل لکس با داشتن قدرت چه کارهایی انجام خواهد داد. شاید حتی بتواند یک پیچش قهرمانانه را به روایت لکس اضافه کرد تا یک روایت کاملاً متفاوت را به وجود آورد.

اسکرکرو (Scarecrow)

یکی دیگر از ویلن‌های بتمن که می‌تواند فیلم اختصاصی خودش را داشته باشد، دکتر جاناتان کرین (Jonathan Crane) با نام مستعار اسکرکرو است. به طور کلی، جذابیت فیلمی اختصاصی از این شخصیت دی‌سی به خاطر استفاده از المان‌های ترس و وحشت خواهد بود. مواد شیمایی اسکرکرو که می‌تواند عامل وحشت باشد و ترس‌هایی که به کمک آن‌ها ظاهر می‌شوند موقعیتی عالی برای برادران وارنر خواهد بود تا با اثری ترسناک به رقابت با فرانچایز It کمپانی New Line Cinema بپردازد. از خیلی زوایا، اسکرکرو می‌تواند تبدیل به ویلنی شبیه به پنی‌وایز (Pennywise) شود. به خاطر جنبه‌های بصری توانایی‌های اسکرکرو، نیاز به کمی بودجه بیش‌تری نسبت به دیگر فیلم‌های اختصاصی شخصیت‌های دی‌سی است اما احتمالاً این سرمایه‌گذاری بیش‌تر نتیجه و سود خوبی خواهد داشت.

سوپرمن رد سان (Red Son)

با فاصله گرفتن از ویلن‌ها، فرصت‌هایی نیز وجود دارد که با استفاده از آن‌ها دی‌سی و برادران وارنر می‌توانند کاری متفاوت با قهرمان‌هایشان انجام دهند. در حال حاضر، مشخص نیست که آینده سوپرمن در آثار سینمایی دی‌سی به چه شکل خواهد بود، پس شاید بتوان از این فرصت برای روایت داستانی متفاوت و مستقل بهره برد. یک اقتباس از کمیک Superman: Red Son پتانسیل بالایی دارد و می‌توان به مخاطبان نشان دهد اگر کال ال (Kal-El) به جای بزرگ شدن در کنزاس و توسط خانواده کنت، در روسیه بزرگ می‌شد چه اتفاقی برایش می‌افتاد. اگر قرار باشد فعلاً خبری از فیلم اختصاصی سوپرمن در DCEU نباشد، چنین اثری برنامه‌ای عالی خواهد بود تا او را باز هم روی پرده‌های سینما بیاورند.


خرید ساختنی Yellow Lantern Scarecrow

بتمن بیاند (Batman Beyond)

این فرصتی عالی خواهد بود تا بالاخره طرفداران به آرزویشان رسیده و بتمن بیاند را در قالب اثری لایو اکشن تماشا کنند. سخت است تصور کنیم که بتمن بیاند بتواند در یک دنیای سینمایی مشترک مورد استفاده قرار بگیرد، پس شاید این بهترین روش برای حضور تری مک‌گینیس (Terry McGinnis) روی پرده‌های سینما باشد. اسم بتمن به خودی خود توجه زیادی را جلب خواهد کرد و از طرف دیگر، برادران وارنر می‌تواند از نظر فرمت مستقل بودن کمی تقلب کند و وقایع بتمن بیاند را پس از فیلم‌های تیم برتون به جریان بیندازد؛ جایی که مایکل کیتون به عنوان بروس وین سالخورده می‌تواند نقشش را دوباره ایفا کند. اما، این فرصت وجود دارد که بتمن بیاند در همان دنیای فیلم Joker در جریان باشد تا میراث آرتور فلک (Arthur Fleck) و بروس وین این دنیا شکوفاتر شود.

شما فکر می‌کنید کدام شخصیت‌های دنیای کمیک‌های دی‌سی پتانسیل داشتن یک فیلم اختصاصی همانند جوکر را دارند؟ دیدگاه‌هایتان را با ویجیاتو در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

به مطالعه ادامه دهید:

  • طرفداران قصد تحریم ریبوت فیلم سوپرمن را دارند
  • تحلیل شخصیت جوکر – هیتلر باش، ولی بامعنا باش!
  • چرا نتفلیکس برای زک اسنایدر پلتفرم بهتری نسبت به برادران وارنر است؟
  • آیا ادغام وارنرمدیا و دیسکاوری منجر به ساخت جاستیس لیگ ۲ می‌شود؟
  • چرا ساخت Joker 2 نسبت به فیلم بقیه ویلن‌های دی‌سی در اولویت است؟

منبع: ScreenRant
برچسب‌هابرادران وارنرجوکردی سیفیلم جوکر
کپی شد

https://vgto.ir/a1n

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.