فیشیال پوست و فواید شگفت‌انگیز آن

برترین‌ها: فیشیال عبارت است از پاکسازی، لایه برداری و آبرسانی عمقی و تغذیه‌ی پوست. زمانی که پوست طی مراحل فیشیال از مواد مضر محیطی پاک شده و سپس هیدراته و آبرسانی شده باشد، بدون شک زیباتر و شفاف‌تر و جوان‌تر به نظر می‌رسد. فیشیال به منظور پاک کردن پوست از آلودگی‌های محیطی، از بین بردن

کد خبر : 23468
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
فیشیال پوست و فواید شگفت‌انگیز آن


برترین‌ها: فیشیال عبارت است از پاکسازی، لایه برداری و آبرسانی عمقی و تغذیه‌ی پوست. زمانی که پوست طی مراحل فیشیال از مواد مضر محیطی پاک شده و سپس هیدراته و آبرسانی شده باشد، بدون شک زیباتر و شفاف‌تر و جوان‌تر به نظر می‌رسد.

فیشیال به منظور پاک کردن پوست از آلودگی‌های محیطی، از بین بردن جو‌ش‌ها و لک‌ها، آبرسانی به پوست‌های خشک، رفع چروک و جوانسازی و آرامش دادن به پوست انجام می‌شود. در طی یک جلسه فیشیال، می‌توان کار‌های متعددی روی پوست انجام داد. به طوری‌که پس از طی یک جلسه، به نتایج مطلوبی رسیده و نتایج چشمگیر فیشیال را مشاهده خواهید کرد.

هیچ چیزی خوشایندتر از این نیست که وقتی انگشت‌تان را روی صورت‌تان می‌لغزانید، نرمی و لطافت پوست خود را احساس کنید. بیشتر شما روتین مراقبت از پوست مخصوص خود را دارید که ممکن است حرفه‌ای و خاص نباشد، اما دست کم کمک می‌کند تا حدودی سلامت و شادابی پوست خود را حفظ کنید. اما بد نیست هر چند وقت یک بار اجازه دهید حرفه‌ای‌های مراقبت از پوست این کار را برای‌تان انجام دهند. بله، ما در مورد مزایای فیشیال پوست صحبت می‌کنیم. اگر تصور می‌کنید فیشیال پوست چیزی جز یک راهکار سطحی و فانتزی برای مراقبت از پوست نیست سخت در اشتباهید.

فیشیال پوست یک رویکرد چند مرحله‌ای برای مراقبت همه جانبه از پوست شماست. چطور؟ با ما همراه باشید تا به شما ثابت کنیم.

چرا فیشیال پوست؟

اگر فکر می‌کنید فیشیال پوست فقط وقت و پول تلف کردن است بهتر است دوباره فکر کنید! حتی اگر شما جوش و آکنه و لک و دیگر مشکلات پوستی هم نداشته باشید، صورت شما باز هم نیاز دارد که رسیدگی‌های حرفه‌ای دریافت کند تا سالم و به دور از مشکل بماند.

ضمنا فیشیال پوست بهترین راه این است که متوجه شوید آیا پوست‌تان نیاز به مراقبت خاصی دارد یا چگونه به هورمون‌ها، آلاینده‌ها، استرس و سایر عوامل واکنش نشان می‌دهد. شما هر چقدر هم که در خانه کار‌هایی برای مراقبت از پوست‌تان انجام دهید باز هم کافی نیست و به یک متخصص نیاز دارید تا وضعیت پوست خود را کاملا بفهمید.

فواید فیشیال پوست

فیشیال پوست برای کاهش استرس و تسکین فرسودگی روحی

فیشیال پوست و فواید شگفت انگیز آن

طبق مطالعات، ماساژ صورت سبب فعال سازی سیستم عصبی سمپاتیک می‌شود. در نتیجه از میزان اضطراب‌تان کاسته شده و حس و حال بهتری پیدا می‌کنید.

روی صورت، صد‌ها نقاط فشار وجود دارد که به سیستم‌های متعددی در بدن‌تان مرتبط اند. وقتی این نقاط فشار، ماساژ داده می‌شوند بدن‌تان به این فشار واکنش نشان می‌دهد. یک فیشیال خوب صورت نه تنها پوست‌تان را درخشان می‌کند، بلکه بر عملکرد سایر اندام‌ها نیز اثر می‌گذارد. این فشار مانند نوعی ورزش برای صورت شماست و از آنجایی که شما خودتان به تمام نقاط فشار صورت‌تان آگاه نیستید، باید به یک حرفه‌ای مراجعه کنید تا فیشیال صورت را برای‌تان انجام بدهد.

فیشیال صورت برای پاکسازی پوست

یک فیشیال حرفه‌ای صورت، پوست‌تان را کاملا پاکسازی می‌کند و انجام این کار در خانه برای‌تان امکان پذیر نیست. یک حرفه‌ای فیشیال پوست، نوع پوست‌تان را تشخیص می‌دهد و می‌داند چه باید انجام دهد تا پوست‌تان در بهترین حالت خودش باشد. او از بخار برای باز کردن منافذ پوست و پاکسازی کامل آن استفاده می‌کند.

فیشیال پوست برای پیشگیری از پیری پوست

فیشیال پوست و فواید شگفت انگیز آن

 

حتما قبول دارید که با گذشت هر روز از عمرتان جوان‌تر نمی‌شوید؛ و به این دلیل که شما تنها یک صورت دارید پس باید مراقبت کامل و مناسبی از آن به عمل آورید. فیشیال منظم پوست و ماساژ صورت، تولید سلول‌های جدید را افزایش داده و سبب کلاژن سازی بیشتر می‌شود. در نتیجه ظاهری جوان‌تر خواهید داشت.

فیشیال پوست برای افزایش گردش خون در پوست

مطالعات نشان می‌دهند ماساژ بدن سبب بهبود گردش خون می‌شود و همین اتفاق در صورت‌تان نیز می‌تواند روی بدهد. جریان بهتر خون در صورت به این معنی است که سلول‌های شما اکسیژن و مواد مغذی بیشتری که خون آن‌ها را نقل و انتقال می‌دهد دریافت می‌کنند. در نتیجه سلول‌های سالم‌تر و مفیدتری خواهید داشت که سبب درخشش پوست‌تان می‌شوند.

فیشیال پوست برای جوانسازی پوست صورت

فیشیال پوست و فواید شگفت انگیز آن

پوست با بالا رفتن سن، درخشش خود را از دست می‌دهد و این طبیعی است. سبک زندگی و آلودگی هوا باعث می‌شود پوست‌تان به سختی بتواند خودش را بازسازی کند. فیشیال پوست کمک می‌کند پوست بازسازی شود. درمانگر یا کارشناس فیشیال از شیوه‌ها و محصولات متعدد و تکنولوژی برای بهبود بافت پوست‌تان استفاده می‌کند.

فیشیال صورت برای کمک به سم زدایی پوست

پوست شما نیاز دارد تا از ضایعات و سمومی که روی آن تجمع می‌کنند رها و پاکسازی شود و اگر این کار به درستی انجام نشود منجر به جوش‌های پوستی خواهد شد. به همین دلیل، سم زدایی پوست لازم است. شما علاوه بر اینکه پوست صورت خود را هر روز پاکسازی و تمیز می‌کنید، باید آن را سم زدایی نیز بکنید. درمانگر و کارشناس فیشیال از موادی مانند کرم‌های آنتی اکسیدان، نمک دریا، عصاره‌های گیاهی و روغن‌های مختلف برای تمیز و درخشان کردن پوست‌تان استفاده می‌کند.

فیشیال پوست برای درمان آکنه و جای آکنه

فیشیال پوست و فواید شگفت انگیز آن

وقتی شما جوشی را تخلیه می‌کنید، احتمال اینکه رد آن به جا بماند خیلی زیاد می‌شود. جای آکنه می‌تواند مقاوم باشد، اما فیشیال کمک می‌کند آن را برطرف کنید. متخصصین زیبایی اغلب از محصولات حاوی سالیسیلیک اسید برای درمان آکنه استفاده می‌کنند. مطالعه‌ای نشان می‌دهد لایه برداری با سالیسیلیک اسید به کاهش جوش و آکنه و آثار به جا مانده از آن کمک می‌کند.

فیشیال پوست برای رفع جوش‌های سرسفید و سرسیاه

تخلیه جوش بخش مهمی از فیشیال پوست است. یک کارشناس متبحر با استفاده از ابزار تخلیه‌ی مناسب جوش می‌تواند تمام جوش‌های سرسیاه و سرسفید را بدون اینکه به پوست آسیب بزند تخلیه نماید. انجام این کار در خانه امکان پذیر نیست. جوش‌های سرسفید و سرسیاه، منافذ پوست را مسدود کرده و پوست را مات و تیره می‌کنند.

فیشیال پوست برای باز کردن تمام منافذ پوستی

فیشیال پوست و فواید شگفت انگیز آن

شما نمی‌توانید از تمام آلاینده‌ها و آسیب‌های محیطی به پوست‌تان جلوگیری کنید. پوست شما بیشتر اوقات در معرض پرتو‌های مضر خورشید و سایر مواد سمی قرار می‌گیرد و این مواد مضر که روی سطح پوست تجمع پیدا می‌کنند سبب مسدود شدن منافذ پوست می‌شوند. طی فیشیال پوست، درمانگر از بخار برای باز کردن منافذ پوست استفاده کرده و تمام سلول‌های مرده را از روی آن می‌زداید؛ بنابراین با فیشیال پوست، از بروز آکنه و سایر مشکلات پوستی جلوگیری می‌شود.

فیشیال صورت برای لایه برداری پوست

لایه برداری پوست پروسه‌ای است که طی آن، سلول‌های مرده پوست به آرامی از روی سطح پوست برداشته می‌شوند. سلول‌های مرده پوست روی آن تجمع می‌کنند و اگر برداشته نشوند، پوست را خشک و زبر می‌کنند. هر چند شما خودتان در خانه نیز می‌توانید پوست‌تان را لایه برداری کنید، اما اگر می‌خواهید لایه برداری پوست‌تان به درستی انجام شود باید به یک حرفه‌ای مراجعه کنید. لایه برداری حرفه‌ای پوست با استفاده از مواد شیمیایی بخصوص انجام شده و سطح پوست کاملا پاکسازی می‌شود و نتیجه‌ی آن ظاهر شدن لایه‌ای شفاف و سالم از پوست خواهد بود.

فیشیال صورت برای سفت کردن پوست

پوست شما با افزایش سن شُل شده و استحکام خود را از دست می‌دهد، زیرا کلاژن کمتری تولید می‌شود. طی درمان فیشیال، درمانگر از لایه بردار‌های شیمیایی، ماسک و لوسیون صورت و انواع کرم‌های غنی شده با عصاره بوتانیکال که تولید کلاژن را تحریک می‌کنند استفاده خواهد کرد که همه‌ی این‌ها علائم پیری پوست را کاهش می‌دهند.

فیشیال پوست برای رفع حلقه‌های تیره پای چشم

فیشیال پوست و فواید شگفت انگیز آن

پوست اطراف چشم به دلیل نازک‌تر و حساس‌تر بودن نسبت به پوست سایر قسمت‌های صورت، نیاز به مراقبت خاصی دارد؛ و زمانی که شما توجه کافی نسبت به پوست اطراف چشم‌تان نشان نمی‌دهید دچار پف پای چشم و حلقه‌های تیره‌ی پای چشم و پنجه کلاغی می‌شوید. کارشناسان پوست و زیبایی می‌دانند چگونه با پوست حساس پای چشم رفتار کنند. کرم‌های پای چشم که توسط این افراد به کار برده می‌شود، مخصوص پوست حساس اطراف چشم بوده و دارای عوامل ضد پیری پوست است.

فیشیال صورت، پوست را نرم و درخشان می‌کند

کارشناس فیشیال پوست، ماسکی برای‌تان تهیه می‌کند که مخصوص نوع پوست شماست. این ماسک پوست‌تان را آبرسانی کرده و منافذ پوست را باز می‌کند. ضمنا این ماسک حاوی عواملی برای رفع تیره‌گی‌های پوست بوده و به آن استحکام نیز می‌بخشد.

فیشیال پوست سبب افزایش قدرت جذب پوست می‌شود

این هم یکی دیگر از فواید فیشیال منظم پوست. فیشیال صورت، توانایی پوست برای جذب موثر سایر محصولاتی که استفاده می‌کنید را افزایش می‌دهد. شاید شما هزینه‌ی زیادی بابت محصولات مراقبت از پوست پرداخت کنید، اما متوجه شوید این مواد آنگونه که باید جذب پوست‌تان نمی‌شوند. چرا؟ زیرا سطح پوست‌تان آنقدر زبر شده که مواد نمی‌توانند به خوبی در آن نفوذ کنند. اما با فیشیال منظم صورت، پوست‌تان نرم و آماده‌ی جذب محصولات مراقبت از پوست خواهد شد.

فیشیال صورت، رنگ پوست‌تان را یکدست می‌کند

نگران لکه‌های تیره روی پوست‌تان هستید؟ این لکه‌های چیزی نیستند جز ملانین‌هایی که به پوست و موی‌تان رنگ می‌دهند. افزایش سن، زیاد قرار گرفتن در معرض نور خورشید و تغییرات هورمونی می‌توانند سبب تولید زیاد ملانین شوند و در نتیجه لکه‌های تیره روی پوست ایجاد کنند. اما فیشیال صورت می‌تواند این لکه‌های تیره را برطرف نماید و رنگ پوست‌تان را روشن و یکدست کند.

فیشیال پوست و فواید شگفت انگیز آن

فیشیال پوست هر چند وقت یک بار باید انجام شود؟

بستگی به چند عامل دارد مانند:

نوع پوست‌تان: اگر پوستی چرب دارید که مستعد جوش و آکنه است، پس هر دو هفته یک بار نیاز به فیشیال پوست دارید (تا زمانی که مشکل پوستی‌تان کاهش بیابد). در صورتی که پوست‌تان ترکیبی از خشک و معمولی یا نرمال است، ماهی یک بار فیشیال پوست کافیست.

وضعیت پوست‌تان: اگر جوش سرسیاه دارید، آکنه یا لکه‌های تیره روی صورت خود دارید، این عوارض می‌توانند فواصل جلسات فیشیال پوست‌تان را مشخص کنند.

هدف‌تان از مراقبت از پوست: اگر می‌خواهید پوست‌تان همیشه زیبا و شاداب به نظر برسد، باید مراقبت خاص از پوست‌تان را هر چه زودتر شروع کنید. مراقبت‌های منظم و همیشگی از پوست برای حفظ سلامت و زیبایی آن لازم است.

نکات مراقبتی در مورد فیشیال صورت

  • پیش از شروع فیشیال پوست همیشه اول روی قسمت کوچکی از پوست‌تان تست کنید تا متوجه شوید نسبت به محصولاتی که قرار است روی پوست‌تان به کار برده شود حساسیت دارید یا نه.
  • به یک مرکز معتبر و تخصصی برای فیشیال مراجعه کنید. آن‌ها نوع پوست‌تان را به درستی تشخیص می‌دهند و می‌توانند توصیه کنند دقیقا به چه اقدامی نیاز دارید. حتی برای کار‌های ساده‌ی لایه برداری هم به یک سالن غیرحرفه‌ای مراجعه نکنید.
  • اگر می‌دانید که به محصول یا ماده‌ی خاصی آلرژی دارید حتما این موضوع را به درمانگرتان بگویید. اگر داروی خوراکی یا موضعی خاصی مصرف می‌کنید باز هم باید درمانگرتان را در جریان قرار دهید.
  • اگر باردار هستید و یا ماده‌ی خاصی برای‌تان مناسب نیست، همان اول درمانگرتان را مطلع کنید.
  • بعد از فیشیال پوست زیر نور آفتاب قرار نگیرید. از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، کلاه لبه پهن سرتان بگذارید و دست کم تا یک هفته بعد از فیشیال از چتر استفاده کنید.
  • اگر سوختگی یا زخمی روی صورت خود دارید، صبر کنید التیام کامل پیدا کند و سپس برای فیشیال اقدام کنید.
  • دست کم تا دو روز بعد از فیشیال پوست از صابون برای صورت خود استفاده نکنید.

منبع: stylecraze



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.