فولد مشارکت جهانی انحصاری با ویزا را اعلام کرد

[ad_1] فولد قصد دارد از طریق این همکاری توسعه‌یافته، محصول کارت پاداش بیت‌کوین خود را به کاربران سراسر جهان برساند. Fold، یک شرکت پاداش بیت کوین، اعلام کرده است که با Visa همکاری خواهد کرد، که شریک شبکه جهانی انحصاری برای محصولات پیش پرداخت بدهی و اعتباری Fold در آمریکای شمالی، اروپا و کشورهای آمریکای

کد خبر : 340409
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
فولد مشارکت جهانی انحصاری با ویزا را اعلام کرد

[ad_1]

فولد قصد دارد از طریق این همکاری توسعه‌یافته، محصول کارت پاداش بیت‌کوین خود را به کاربران سراسر جهان برساند.

Fold، یک شرکت پاداش بیت کوین، اعلام کرده است که با Visa همکاری خواهد کرد، که شریک شبکه جهانی انحصاری برای محصولات پیش پرداخت بدهی و اعتباری Fold در آمریکای شمالی، اروپا و کشورهای آمریکای لاتین خواهد شد. هدف از این اقدام گسترش اولین کارت نقدی پاداش بیت کوین با برند مشترک ویزا است که در بهار 2020 به تعداد بیشتری از کاربران Fold در سراسر جهان راه اندازی شد. این اعلام در حالی است که از زمان راه‌اندازی Fold Visa Debit Card تقریباً یک میلیارد دلار تراکنش از طریق Fold انجام شده است و از زمان راه‌اندازی این برنامه به کاربران بیش از 30 میلیون دلار بیت‌کوین پاداش داده شده است.

ویل ریوز، مدیرعامل فولد گفت: “به منظور پاسخگویی به تقاضای رو به رشد بیت کوین در خارج از ایالات متحده، ما از گسترش تعامل خود با ویزا هیجان زده هستیم. ما معتقدیم که بیت کوین می تواند ابزار قدرتمندی برای کنترل افراد در سراسر جهان باشد. در مورد امور مالی آنها، و ما متعهد هستیم که بیت کوین را تا حد امکان برای همه آسان و در دسترس قرار دهیم.” کوی شفیلد، رئیس بخش رمزنگاری در Visa، اظهار داشت: “ما معتقدیم که ارزهای دیجیتال در آینده خدمات مالی و جابجایی پول نقش خواهند داشت. ما از همکاری با Fold برای ایجاد راه‌های جدیدی برای مصرف‌کنندگان و تعامل با آنها هیجان‌زده هستیم. دارایی های دیجیتال.”

تعامل جدید با Visa به Fold اجازه می‌دهد تا کارت نقدی فولد بیت‌کوین Rewards موجود را در سطح جهانی گسترش دهد و شرکت‌های خدمات مالی محلی موجود را قادر می‌سازد تا پاداش‌های بیت‌کوین و محصولات مالی خود را از طریق زیرساخت‌های پاداش و پرداخت بیت‌کوین تعبیه‌شده Fold ارائه کنند.

فولد چندین بانک سنتی، فین‌تک‌ها و برنامه‌های پاداش مصرف‌کننده را در آمریکای شمالی ترتیب داده است تا از زیرساخت‌های مالی بیت‌کوین تعبیه‌شده جدید استفاده کند و به دنبال شرکای جهانی است که در سال 2023 وارد بازار شوند. کاربران جهانی تشویق می‌شوند تا در فهرست انتظار دسترسی زودهنگام جهانی ثبت نام کنند. وب سایت فولد.

به طور کلی، همکاری با ویزا نقطه عطف مهمی برای Fold است زیرا به دنبال گسترش پایگاه کاربران خود در سطح جهانی و توانمندسازی کاربران در سراسر جهان برای کنترل امور مالی خود با استفاده از بیت کوین است. این مشارکت راه های جدیدی را برای مصرف کنندگان برای خرج کردن و تعامل با بیت کوین فراهم می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.