فوریه و همیشه: امروز و هر روز تاریخ سیاه را جشن می گیریم

[ad_1] 28 فوریه 2022 · مونکتون، نیوبرانزویک · آژانس فرصت‌های آتلانتیک کانادا (ACOA) محترم ژینت پتیپاس تیلور، وزیر زبان های رسمی و وزیر مسئول آژانس فرصت های آتلانتیک کانادا (ACOA)، بیانیه زیر را در به رسمیت شناختن ماه تاریخ سیاه پوستان صادر کرد: “امروز، ما به پایان ماه تاریخ سیاه پوستان می رسیم – دوره

کد خبر : 172656
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۵:۱۵
فوریه و همیشه: امروز و هر روز تاریخ سیاه را جشن می گیریم

[ad_1]

28 فوریه 2022 · مونکتون، نیوبرانزویک · آژانس فرصت‌های آتلانتیک کانادا (ACOA)

محترم ژینت پتیپاس تیلور، وزیر زبان های رسمی و وزیر مسئول آژانس فرصت های آتلانتیک کانادا (ACOA)، بیانیه زیر را در به رسمیت شناختن ماه تاریخ سیاه پوستان صادر کرد:

“امروز، ما به پایان ماه تاریخ سیاه پوستان می رسیم – دوره ای برای هر کانادایی برای ارج نهادن و تجلیل از میراث ها، دستاوردها و کمک های سیاه پوستان کانادایی در طول تاریخ که به کانادا کمک کرده اند تا به آنچه امروز است تبدیل شود: فرهنگی متنوع، دلسوز و مرفه. ملت

“موضوع امسال – فوریه و همیشه: امروز و هر روز تاریخ سیاه را جشن می گیریم به ما یادآوری کرد که دستاوردهای چشمگیر و تجربیات زیسته سیاه پوستان کانادایی – گذشته و حال – را نه تنها در ماه فوریه، بلکه در تمام طول سال شناسایی و تأمل کنیم.

سیاه پوستان کانادا تا زمانی که آمریکای شمالی مستعمره بوده بخشی از بافت اجتماعی و اقتصادی آتلانتیک کانادا بوده اند. آنها میراث و هویت منطقه ما را از زمان ورود ماتیو دا کوستا، مترجم میکماق که در سال 1604 وارد منطقه ای شد که اکنون به عنوان نوا اسکوشیا شناخته می شود، شکل داده اند.

ما باید از کمک‌های آن‌ها حمایت کنیم و آن‌ها را جشن بگیریم، و راه‌هایی برای کاهش موانع و اطمینان از دسترسی عادلانه به فرصت‌های اقتصادی فراوان منطقه‌مان بیابیم.

من به ویژه مفتخرم که ابتکار تجارت سیاه (BBI) را برجسته کنم، که یک مباشر قوی برای بیش از 25 سال بوده است و به صاحبان مشاغل سیاه پوست کمک می کند تا به عنوان کارآفرینان و مشارکت کنندگان در اقتصاد اقیانوس اطلس رشد کنند. با خدمات خود که اکنون در سراسر آتلانتیک کانادا ارائه می شود، BBI آموزش کارآفرینی، کسب و کار و توسعه مهارت ها را ارائه می دهد و دسترسی به شبکه ها، بازارها، زنجیره های تامین، سرمایه و سایر منابع را امکان پذیر می کند. BBI از افراد و جوامع سیاه پوست حمایت می کند تا پایگاه اقتصادی خود را متنوع کنند و آنها را قادر می سازد به رفاه و پایداری بلندمدت دست یابند.

“من به عنوان وزیر مسئول ACOA، متعهد به کمک به ایجاد یک اقتصاد نوآورانه، انعطاف پذیر و فراگیر هستم که برای همه کار می کند.”

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.