فورد 19 برنامه کاربردی علامت تجاری را در حال آماده سازی یک فشار احتمالی متاورس – Metaverse Bitcoin News معرفی می کند.

شرکت خودروسازی پیشرو فورد 19 درخواست علامت تجاری مربوط به فعالیت های احتمالی متاورس را ثبت کرده است. در این اسناد، این شرکت به عرضه احتمالی NFT (توکن‌های غیرقابل تعویض) با برند فورد در بازار خود اشاره می‌کند و همچنین به ارائه مدل‌های مجازی خودروهای خود از جمله موستانگ، موستانگ ماخ-ای و برونکو. فورد

کد خبر : 254391
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
فورد 19 برنامه کاربردی علامت تجاری را در حال آماده سازی یک فشار احتمالی متاورس – Metaverse Bitcoin News معرفی می کند.


شرکت خودروسازی پیشرو فورد 19 درخواست علامت تجاری مربوط به فعالیت های احتمالی متاورس را ثبت کرده است. در این اسناد، این شرکت به عرضه احتمالی NFT (توکن‌های غیرقابل تعویض) با برند فورد در بازار خود اشاره می‌کند و همچنین به ارائه مدل‌های مجازی خودروهای خود از جمله موستانگ، موستانگ ماخ-ای و برونکو.

فورد به Metaverse Move اشاره می کند

فورد، یکی از بزرگترین برندهای خودروسازی مستقر در ایالات متحده از نظر فروش، چندین برنامه کاربردی علامت تجاری را به اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) معرفی کرده است تا برای یک فشار بالقوه به سمت متاورس آماده شود. این شرکت به دنبال محافظت از فعالیت‌های خود در این منطقه است، از جمله ارائه NFT‌های برند فورد در بازار NFT خودش. این NFT ها ممکن است حاوی متن، صدا یا ویدیوی مرتبط با برند باشند.

بخشی از این برنامه ها به دنبال محافظت از نمایش دیجیتال برخی از محبوب ترین مدل های فورد از جمله 150 لایتنینگ، لینکلن، فورد، لایتنینگ، برانکو، اکسپلورر، رپتور، موستانگ ماخ-ای، ترانزیت، فرار، اکسپدیشن، ماوریک، رنجر، و موستانگ

همچنین، لباس های دیجیتال حاوی ارجاع به برند و قطعات یدکی دیجیتال هر یک از مدل های ذکر شده قبلی در برنامه های علامت تجاری پوشش داده شده است. به گفته مایک کوندودیس، وکیل دارای مجوز USPTO، این ممکن است یکی از اولین گام‌ها در استراتژی دیجیتال سازمان‌یافته فورد باشد. ادعا کرد این شرکت با این پرونده‌ها یک “حرکت بزرگ” را به سمت دنیای متاور انجام می‌داد.


توسعه دیجیتال فورد

با توجه به اینکه این شرکت قبلاً توضیح داده بود که در حال بررسی دنیای دیجیتال برای ایجاد راه‌های جدید برای گسترش تجارت خود است، این حرکت فورد عجیب نیست. در ماه سپتامبر، الکساندرا فورد انگلیسی، مدیر بازرگانی برند جهانی فورد اظهار داشت:

به هر کجای دنیا که می‌روید، طرفداران پرشور فورد را می‌بینید و ما می‌خواهیم مجموعه‌ای الهام‌بخش از کالاها و لوازم جانبی و حتی محصولات دیجیتالی مانند NFT را به آنها ارائه دهیم.

فورد جدیدترین شرکت در خط بزرگی از شرکت‌هایی است که قبلاً این دنیای دیجیتال و محصولات را به عنوان بخشی از استراتژی‌های رشد خود پذیرفته‌اند. اخیراً، خودروساز فرانسوی رنو نیز حرکتی در این راستا انجام داده و با The Sandbox، یک پلتفرم متاورس، مشارکت کرده است تا تجربیات خودرویی مجازی را با محصولات این برند ارائه دهد.

برندهای دیگری مانند هیوندای، یک شرکت خودروسازی کره ای نیز با ارائه برخی از محصولات خودرویی آینده خود در متاورس معروف به زپتو، وارد متاورس می شوند.

برچسب ها در این داستان

پوشاک، پوشاک دیجیتال، توسعه دیجیتال، فورد، هیوندای، متاورس، مایک کندودیس، nft، رنو، قطعات یدکی، Sandbox، USPTO، خودروهای حیاتی

نظر شما در مورد ورود احتمالی فورد به متاورس چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، DK Grove / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.