فورد هیچ برنامه‌ای برای انحراف کسب‌وکارهای خودروهای برقی یا بنزینی ندارد – مدیرعامل

[ad_1] فارلی در یک کنفرانس تحقیقاتی Wolfe که با استفاده از مخفف موتور احتراق داخلی پخش شد، گفت: “ما هیچ برنامه ای نداریم که تجارت الکتریکی یا تجارت ICE خود را متوقف کنیم.” او افزود: “ما می دانیم که رقابت ما نیو و تسلا است و باید آنها را شکست دهیم، نه با آنها.” و

کد خبر : 170405
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۴:۰۶
فورد هیچ برنامه‌ای برای انحراف کسب‌وکارهای خودروهای برقی یا بنزینی ندارد – مدیرعامل

[ad_1]

فارلی در یک کنفرانس تحقیقاتی Wolfe که با استفاده از مخفف موتور احتراق داخلی پخش شد، گفت: “ما هیچ برنامه ای نداریم که تجارت الکتریکی یا تجارت ICE خود را متوقف کنیم.”

او افزود: “ما می دانیم که رقابت ما نیو و تسلا است و باید آنها را شکست دهیم، نه با آنها.” و همچنین باید بهترین بازیکنان ICE را شکست دهیم.

برخی از سرمایه گذاران فورد و شرکت رقیب جنرال موتورز را تحت فشار قرار داده اند تا فعالیت های خودروهای برقی خود را به عنوان راهی برای بهره برداری بهتر از ارزش کامل آن کسب و کارها کاهش دهند. شرکت تسلا، رهبر خودروهای برقی، ارزشمندترین خودروساز جهان است.

فورد قبلاً گزارش هایی مبنی بر اینکه در نظر دارد موتورهای EV یا موتور احتراق داخلی خود را خاموش کند، رد کرده بود. این خودروساز آمریکایی ماه گذشته اعلام کرد که ظرفیت ساخت سالانه 600000 خودروی برقی در سطح جهان را ظرف 24 ماه خواهد داشت.

فارلی روز چهارشنبه گفت که تیم مدیریت او بر این باور است که تجارت خودروهای برقی و ICE این خودروساز آمریکایی بر اساس درآمد ضعیف عمل می‌کند.

مدیرعامل فورد همچنین گفت که فورد معتقد است که می‌تواند از طریق کیفیت بهتر، هزینه‌های ساختاری کمتر و کاهش پیچیدگی خودرو، هزینه‌های بسیار بیشتری را از تجارت سنتی ICE خود خارج کند.

فارلی در مورد تجارت احتراق داخلی گفت: “ما افراد زیادی داریم، سرمایه گذاری زیادی داریم، پیچیدگی زیادی داریم و در انتقال دارایی هایمان تخصص نداریم.” “این پاسخ ساده است. زباله وجود دارد.»

او گفت: «برای به دست آوردن حواشی (در مورد وسایل نقلیه الکتریکی) … که در شرکتی مانند تسلا می بینیم، باید کارشناسان واقعی داشته باشیم که بتوانند این مقیاس را رانندگی کنند. اجزای الکتریکی، معماری های الکتریکی پیشرفته و تجربه مشتری دیجیتال.

در بخش خودروهای الکتریکی، فارلی گفت که فورد در حال کار بر روی معاملاتی است تا تامین مواد خام کلیدی باتری‌هایی مانند لیتیوم، نیکل، خاک‌های کمیاب و مس را تضمین کند تا خطر را به حداقل برساند.

در بخش توزیع خودرو، او گفت که فورد باید موجودی “غیر خدایی گران” را از سیستم حذف کند و رزرو و ردیابی مونتاژ یک وسیله نقلیه را برای مشتریان قبل از تحویل آسان‌تر کند.

(گزارش توسط بن کلایمن در دیترویت؛ ویرایش توسط کریس ریس و جاناتان اوتیس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.