فورد برای رسیدن به بالاترین قیمت های سال 2000 بالای 22 دلار، یک شکست را اعلام می کند

[ad_1] سهام فورد پس از افزایش اخیر به بالاترین حد در 20 سال اخیر ثابت ماند. به نظر می رسد F در حال تشکیل یک الگوی پرچم صعودی است. ریویان در حال پرواز است. سهام فورد (F) در روز چهارشنبه قبل از کوتاه شدن هفته شکرگزاری نسبتاً آرام بود، اما سهام همچنان قوی است و

کد خبر : 134142
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
فورد برای رسیدن به بالاترین قیمت های سال 2000 بالای 22 دلار، یک شکست را اعلام می کند

[ad_1]

  • سهام فورد پس از افزایش اخیر به بالاترین حد در 20 سال اخیر ثابت ماند.
  • به نظر می رسد F در حال تشکیل یک الگوی پرچم صعودی است.
  • ریویان در حال پرواز است.

سهام فورد (F) در روز چهارشنبه قبل از کوتاه شدن هفته شکرگزاری نسبتاً آرام بود، اما سهام همچنان قوی است و به نظر می‌رسد که با افزایش قیمت‌های اخیر که آن را به بالاترین حد در 20 سال گذشته رسانده است، افزایش یابد. فورد در Rivian (RIVN) سهام دارد و افزایش عظیم آن به احساسات نسبت به قیمت سهام فورد کمک کرده است.

RIVN از قیمت IPO خود در 78 دلار بیش از دو برابر شد و در حالی که برخی از سودها را رها کرده است، همچنان بالای 110 دلار معامله می شود. سهام Rivian اکنون با ارزش بازار 98 میلیارد دلار معامله می شود. فورد 12 درصد سهام دارد، به این معنی که سهامش در ریوین اکنون 10 میلیارد دلار است. به عنوان نشانه ای از منطقه گرگ و میش ارزش گذاری فعلی که در آن قرار داریم، فورد حدود 18 میلیارد دلار کمتر از Rivian با ارزش بازار 80 میلیارد دلار است. این بحث برای یک روز دیگر است.

اخبار سهام فورد (F).

فورد و ریوین اخیراً به برنامه های خود برای توسعه مشترک یک خودروی الکتریکی پایان دادند. فورد جمعه گذشته این خبر را تایید کرد. جزئیات بیشتری در مورد استدلال در دسترس نیست. فورد در حال افزایش مداوم تولید خودروی برقی خود (EV) است زیرا مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به سمت استفاده از EV می روند. سهام خودرو از تصویب طرح انرژی سبز پرزیدنت بایدن با مشوق هایی برای تولیدکنندگان خودرو برای افزایش وسایل نقلیه برقی بهره مند شده اند. شاید برای هر دو شرکت توسعه وسایل نقلیه به طور جداگانه پیچیده تر باشد. هر دو در خط تولید مدل های آینده خود کراس اوور خواهند داشت.

آخرین افزایش قیمت سهام فورد از 16 دلار به 20 دلار تا حد زیادی به نتایج در 27 اکتبر کاهش یافت. در حالی که درآمد کمی عقب تر از تخمین ها بود، 35.7 میلیارد دلار در مقابل 38.2 میلیارد دلار مورد انتظار، سود هر سهم (EPS) رکود بزرگ 0.51 دلار را نشان داد. در مقابل 0.27 دلار مورد انتظار پیش‌بینی‌های کل سال 2021 نیز افزایش یافت و سود سهام دوباره برقرار شد. فورد پس از درآمد 9 درصد افزایش یافت.

پیش بینی سهام فورد (F)

پس از آن، IPO موفق Rivian به حرکت قوی پس از درآمد اضافه شد. فورد به بالاترین حد در 20 سال اخیر بالای 20 دلار رسید و اکنون به دنبال تثبیت سود حاصل از درآمد است. مرحله تثبیت ادامه روند فعلی است و پرچم شکل گرفته نتیجه این توقف قیمت اخیر است. الگوهای پرچم معمولاً الگوهای ادامه هستند. رالی صرفاً متوقف می شود و امکان پذیرش بیشتر قیمت در سطوح بالاتر را فراهم می کند.

ما واقعاً دوست داریم 18 دلار نگه داریم زیرا این پایین میله پرچم و دومین نقطه انفجار قیمت است. 18 دلار نیز بالاترین سطح هفت ساله و به خودی خود بسیار مهم است. اولین و دیگر پشتیبانی کلیدی 16.70 دلار است – انفجار قیمت درآمد. اینها حمایت های کلیدی برای حفظ روند صعودی هستند. خروج از یکپارچگی یا پرچم، هدفی معادل 22 دلار در پایان سال به همراه دارد. این 10 درصد بالاتر از سطح فعلی است.

نمودار ماهانه زیر نمای کلی تصویر را نشان می دهد. 22.72 دلار پایین ترین سطح از ماه فوریه و دسامبر سال 2000 است – بله، بیش از 20 سال پیش. این مقاومت و هدف بعدی شکست پرچم است.

نمودار 1 ماهه فورد

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.