فورد از انبوهی از داده های خودرو بهره می برد تا در بازار ون های تجاری پیشتاز بماند

[ad_1] طی بازدید اخیر رویترز، آن صفحه داده‌های بی‌درنگ 114000 ون در بریتانیا را نشان می‌دهد که تاکنون تحت پوشش خدمات اشتراک ماهانه FORDLiive فورد قرار گرفته‌اند. کارمندان فورد بر روی 98.3 درصد از وانت هایی که در حال سرویس بودند – و تقریباً 8٪ آنها که نیاز به تعمیرات نسبتاً سریع یا فوری دارند

کد خبر : 329636
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
فورد از انبوهی از داده های خودرو بهره می برد تا در بازار ون های تجاری پیشتاز بماند

[ad_1]

طی بازدید اخیر رویترز، آن صفحه داده‌های بی‌درنگ 114000 ون در بریتانیا را نشان می‌دهد که تاکنون تحت پوشش خدمات اشتراک ماهانه FORDLiive فورد قرار گرفته‌اند.

کارمندان فورد بر روی 98.3 درصد از وانت هایی که در حال سرویس بودند – و تقریباً 8٪ آنها که نیاز به تعمیرات نسبتاً سریع یا فوری دارند – متمرکز بودند، اما حتی بیشتر بر روی 1.7٪ وسایل نقلیه خارج از کار تمرکز کردند.

این خودروساز آمریکایی 4000 نقطه داده را از طریق مودم هایی که از سال 2019 در تمام خودروهای تجاری نصب کرده است ردیابی می کند – و می تواند به مشتریان در مورد مشکلات موتور و اصول اولیه مانند فرسودگی لنت ترمز، روغن کم یا افزودنی های دیزل که نگهداری پیشگیرانه ارزان هستند اما تعمیر آنها گران است هشدار دهد. در صورت عدم رسیدگی

این خودروساز تمام نمایندگی های خود در بریتانیا را به سیستم خود متصل کرده است، بنابراین می تواند تعمیرات را ترتیب دهد و قطعات را برای ون ها قبل از رسیدن به نمایندگی آماده کند.

فورد که پیشتاز بازار خودروهای تجاری در اروپا و ایالات متحده است، این سیستم را در سال 2021 راه اندازی کرد. هانس شپ، رئیس اروپایی فورد پرو، تجارت خودروهای تجاری این شرکت، گفت که در حال حاضر به اهداف بلندمدت افزایش نزدیک شده است. خودرو تا 60٪ “زمان آماده شدن”

فورد تخمین می زند که زمان توقف، زمانی که یک ون از کار افتاده است، به طور متوسط ​​روزانه 600 پوند (724 دلار) برای هر ون هزینه دارد.

Schep گفت: «این قبلاً یک تغییر بزرگ بازی بوده است.

پس از یک اجرای آزمایشی موفقیت آمیز در بریتانیا، فورد خدمات FORDLiive را در سرزمین اصلی اروپا و ایالات متحده نیز عرضه می کند. این خودروساز بیشتر بر روی تجارت سودآور فورد پرو در اروپا تمرکز کرده است تا خودروهای سواری با سود کمتر.

فورد اخیراً از کاهش شغل مهندسی در اروپا خبر داده است، اما همچنان در حال استخدام کارشناسان نرم افزاری برای خدمات داده خود است.

داده‌ها میدان نبرد بزرگی برای سازندگان خودروهای تجاری است و رقابت تنها با مدل‌های الکتریکی، که اساساً رایانه‌های روی چرخ هستند، تشدید می‌شود.

استفاده از داده‌ها برای نشان دادن مکان وانت‌ها، نحوه مصرف سوخت، نحوه استفاده یا سوء استفاده رانندگان از آنها، اینکه آیا می‌توانند از تعویض روغن خودداری کنند یا خیر، اما مهمتر از همه اجتناب از خرابی به اندازه خود خودروها اهمیت دارد.

همچنین مبارزه مداومی وجود دارد که بیمه‌گران، شرکت‌های لیزینگ و تعمیرگاه‌های خودرو را علیه خودروسازان در اتحادیه اروپا بر سر دسترسی به داده‌های خودروهای متصل و درآمد بالقوه زیادی که می‌تواند ایجاد کند، در جریان است.

تد کانیس، مدیر اجرایی فورد پرو گفت: “ما قصد داریم موقعیت رهبری خود را افزایش دهیم.” “ما بازارهای بسیار بسیار بیشتری خواهیم داشت که حتی قبلاً در آنها نبودیم.”

آسان کردن سفر الکتریکی

ون های برقی نقاط داده بسیار بیشتری را برای فورد و رقبایش فراهم می کنند – از جمله ردیابی میزان برد باقی مانده و ارائه راه حل های شارژ آسان و جامع.

Schep فورد گفت که ارائه این داده ها برای ناوگان ون بسیار مهم است زیرا طبق تحقیقات این خودروساز، 60 درصد از مشتریان شرکتی آن “واقعاً نگران سفر به سمت برق هستند.”

عملیات DHL Express در بریتانیا، بخشی از گروه Deutsche Post DHL، دارای 270 ون برقی Ford E Transit با سفارشات قطعی برای 120 دستگاه دیگر است و در حال ثبت نام برای FORDLiive است.

ریچارد کروک، مدیر ناوگان، گفت جدای از نظارت بر باتری آن وانت‌ها، او می‌خواهد از قابلیت‌های تعمیر و نگهداری پیش‌بینی‌کننده فورد استفاده کند.

کروک گفت: “ما باید از همه چیز جلوتر باشیم و برنامه های تعمیر و نگهداری را برنامه ریزی کنیم، زیرا خودرو در واقع به شما می گوید “من مشکل دارم.”

شرکت جنرال موتورز، رقیب فورد، همچنین خدمات تله‌ماتیکی از جمله «کوچینگ در خودرو» را ارائه کرده است، که در آن صدایی با نام مستعار «کارن در خودرو» رانندگان را در برابر ترمز بیش از حد، سرعت غیرمجاز یا سایر عادات بد راهنمایی می‌کند.

میشل کالووی، مدیر OnStar Business Solutions در جنرال موتورز، گفت: “کارن” مصرف سوخت را در 30 روز در ناوگان یک مشتری 30 درصد کاهش داد.

کالووی گفت: «اینها صرفه‌جویی‌های تأثیرگذار در ناوگان بزرگ هستند.

با شروع مدل های 2024، جنرال موتورز مجموعه ای از خدمات داده OnStar را به صورت رایگان برای وسایل نقلیه ناوگان ارائه خواهد کرد. اد پپر، که ریاست فروش ناوگان جنرال موتورز را بر عهده دارد، می‌گوید هنگامی که مشتریان این خدمات را امتحان کنند، احتمالاً هزینه بیشتری را پرداخت خواهند کرد.

مارکو لیکاردو، مدیر ارشد فناوری، گفت: شرکت ایتالیایی تولید کامیون، ون و اتوبوس، Iveco Group NV، حدود 150000 وسیله نقلیه متصل با استفاده از خدمات تله‌ماتیک دارد و افزایش 30 درصدی در زمان کارکرد، به علاوه کاهش «تک رقمی» در هزینه‌های گارانتی تاکنون داشته است.

Liccardo تخمین می زند که خدمات اشتراک 40٪ تا 50٪ از سود سازندگان وسایل نقلیه تجاری را تا سال 2030 ایجاد می کند و به فروشندگان حق رای کمک می کند تا از تغییر به سمت برق با قطعات کمتری برای سرویس نجات پیدا کنند.

لیکاردو گفت: “داده ها اکسیژنی برای انجام این کار خواهند بود.”

(1 دلار = 0.8289 پوند)

(گزارش توسط نیک کری در دانتون، انگلستان؛ گزارش اضافی توسط جولیو پیوواکاری در میلان؛ ویرایش توسط متیو لوئیس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.