فورت ورث در حال استخراج بیت کوین در تالار شهر است، شهردار می خواهد منطقه را به شهری دوستدار فناوری تبدیل کند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] روز سه شنبه، متی پارکر، شهردار فورت ورث و فورت ورث فاش کردند که این شهر اکنون اولین شهر ایالات متحده در کشور است که بیت کوین استخراج می کند. بر اساس این اعلامیه، شهر فورت ورث با شورای بلاک چین تگزاس برای شروع تلاش برای استخراج ارز دیجیتال شریک شده است. شهر فورت

کد خبر : 198839
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۰۰
فورت ورث در حال استخراج بیت کوین در تالار شهر است، شهردار می خواهد منطقه را به شهری دوستدار فناوری تبدیل کند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

روز سه شنبه، متی پارکر، شهردار فورت ورث و فورت ورث فاش کردند که این شهر اکنون اولین شهر ایالات متحده در کشور است که بیت کوین استخراج می کند. بر اساس این اعلامیه، شهر فورت ورث با شورای بلاک چین تگزاس برای شروع تلاش برای استخراج ارز دیجیتال شریک شده است.

شهر فورت ورث شروع به استخراج بیت کوین 24/7 با 3 دستگاه ASIC می کند.

از امروز، شهر فورت ورث در تگزاس در حال استخراج بیت کوین 24/7 در مرکز داده بخش راه حل های فناوری اطلاعات تحت کنترل آب و هوا واقع در تالار شهر فورت ورث است. این خبر توسط دولت شهر و شهردار متی پارکر اعلام شد. نمایندگان دولت فورت ورث توضیح دادند که ماینرها به صورت خصوصی میزبانی خواهند شد تا آسیب پذیری های امنیتی را مهار کنند.

فورت ورث در حال استخراج بیت کوین در تالار شهر است، شهردار می خواهد منطقه را به شهری دوستدار فناوری تبدیل کند

فورت ورث گفت ماشین‌های استخراج بیت‌کوین S9 با نام تجاری Bitmain توسط انجمن غیرانتفاعی، شورای بلاک چین تگزاس اهدا شده است. سه ریگ ASIC توسط شورای بلاک چین تگزاس اهدا شد و اگر شهر به “اهداف ارزیابی مسئولانه و اجرای برنامه استخراج بیت کوین شهرداری دست یابد”، قصد دارد برنامه را پس از آن “ارزیابی کند”.

پارکر در بیانیه‌ای که به Bitcoin.com News ارسال شده است، توضیح داد: «با فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال که چشم‌انداز مالی را متحول کردند، می‌خواهیم فورت ورث را به شهری دوستدار فناوری تبدیل کنیم». “امروز، با حمایت و مشارکت شورای بلاک چین تگزاس، ما در مقیاس کوچک به آن جهان قدم می گذاریم و در عین حال پیام بزرگی را ارسال می کنیم – فورت ورث جایی است که آینده آغاز می شود.”

شهردار فورت ورث افزود:

این ماشین‌های کوچک اما قدرتمند، تعهد بزرگ‌تر فورت ورث برای تبدیل شدن به یک مرکز پیشرو برای فناوری و نوآوری را نشان می‌دهند.

3 ASIC فورت ورث به اندازه یک جاروبرقی خانگی انرژی مصرف می کند.

این اقدام فورت ورث در زمانی انجام می‌شود که بوروکرات‌ها و تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده نگران استخراج بیت‌کوین هستند و برخی از سیاستمداران نگران هستند. لوایح تهیه شده (NY-A.7389C / S.6486C.) برای تعلیق معادن. در میان بررسی های دقیق، صنعت ماینینگ کریپتو بسیار کارآمدتر شده است و تاثیر بسیار کمتری بر محیط زیست در طول 12 ماه گذشته داشته است.

گزارش اخیر منتشر شده توسط شورای استخراج بیت کوین نشان می دهد که مصرف برق بیت کوین در سه ماهه اول سه ماهه اول 25 درصد کاهش یافته است. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط شهر فورث ورث، این سه ماشین “میزان انرژی یکسانی را به اندازه یک جاروبرقی خانگی مصرف می کنند.”

در اطلاعیه فورت ورث توضیح داده شده است: «انتظار می‌رود مقدار اسمی انرژی مورد نیاز برای این برنامه با ارزش بیت‌کوین استخراج‌شده جبران شود». شهر اضافه کرد: کوچک نگه داشتن برنامه آزمایشی به شهر این امکان را می دهد که تأثیر و فرصت های بالقوه بیت کوین را بیاموزد. رابرت استورنز، مدیر توسعه اقتصادی فورت ورث توضیح داد که تگزاس در زمینه راه‌حل‌های ارزهای دیجیتال و بلاک چین پیشگام است.

استورنز در طی این اعلامیه گفت: «تگزاس به طور فزاینده ای به عنوان رهبر جهانی بیت کوین و بلاک چین شناخته می شود و فورت ورث در این میز جایگاهی خواهد داشت. روح پیشگام در فورت ورث زنده و زنده است و با این برنامه، شرکت‌های پویایی را جذب خواهیم کرد که در این چشم‌انداز برای آینده سهیم هستند.»

برچسب ها در این داستان

3 ASIC، استخراج بیت کوین، شورای استخراج بیت کوین، استخراج بیت کوین، بوروکرات ها، استخراج ارز دیجیتال، مدیر توسعه اقتصادی، فورت ورث، بیت کوین فورت ورث، اعلامیه استخراج فورت ورث، متی پارکر، شهردار متی پارکر، استخراج بیت کوین، Q1، تنظیم کننده ها، رابرت شورای بلاک چین استورنز، تگزاس، تگزاس

نظر شما در مورد استخراج بیت کوین فورت ورث تگزاس در تالار شهر چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.