فورت سیمپسون، مناطق شمال غربی اکنون واجد شرایط برنامه یارانه خرده فروشی Nutrition North Canada به صورت فصلی است.

[ad_1] 5 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو – روابط سلطنتی و بومی و امور شمالی کانادا هر کانادایی سزاوار دسترسی به غذای سالم و مقرون به صرفه است، مهم نیست در کجا زندگی می کند. بسیاری از جوامع در شمال و قطب شمال در طول یخبندان فصلی و شکستن یخ‌ها از طریق جاده یا آب

کد خبر : 188673
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
فورت سیمپسون، مناطق شمال غربی اکنون واجد شرایط برنامه یارانه خرده فروشی Nutrition North Canada به صورت فصلی است.

[ad_1]

5 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو – روابط سلطنتی و بومی و امور شمالی کانادا

هر کانادایی سزاوار دسترسی به غذای سالم و مقرون به صرفه است، مهم نیست در کجا زندگی می کند. بسیاری از جوامع در شمال و قطب شمال در طول یخبندان فصلی و شکستن یخ‌ها از طریق جاده یا آب غیرقابل دسترس می‌شوند که منجر به افزایش هزینه‌ها برای حمل غذا و سایر اقلام ضروری می‌شود.

امروز، محترم دانیل وندال، وزیر امور شمال، و مایکل مک‌لئود، عضو پارلمان مناطق شمال غربی، اعلام کردند که جامعه فورت سیمپسون در مناطق شمال غربی اکنون به صورت فصلی واجد شرایط دریافت یارانه خرده‌فروشی Nutrition North است.

Nutrition North Canada یک برنامه فدرال است که یارانه خرده فروشی برای غذاهای فاسد شدنی و سایر اقلام ضروری را به ساکنان 122 جامعه منزوی و شمالی ارائه می دهد. این برنامه با همکاری استانی، منطقه ای، بومی و شرکای برنامه برای رسیدگی به ناامنی غذایی و اطمینان از دسترسی به اقلام ضروری در جوامع شمالی و دوردست کار می کند.

گنجاندن فورت سیمپسون از تلاش‌ها برای تقویت امنیت غذایی حمایت می‌کند، زیرا ساکنان در طول دوره‌های انزوا دسترسی بهتری به غذاهای مقرون‌به‌صرفه و اقلام ضروری خواهند داشت. جامعه در حال حاضر دوره‌هایی از انزوا را در طول فصل‌های ذوب بهار و یخبندان پاییز تجربه می‌کند، جایی که غذا باید با هزینه‌های بالا به جامعه منتقل شود. ساکنان اکنون می توانند در این دوره ها غذای یارانه ای را از خرده فروشان ثبت شده شمالی در جامعه خریداری کنند.

در پاسخ به همه‌گیری، دولت فوراً ۲۵ میلیون دلار اضافی به Nutrition North Canada اختصاص داد تا نرخ یارانه برای غذاهای مغذی و اقلام ضروری را افزایش دهد. این برنامه همچنین فهرست مواد غذایی مغذی و اقلام ضروری یارانه ای را گسترش داد تا شامل لوازم نظافت شود. علاوه بر این، بودجه 2021 163.4 میلیون دلار در طول سه سال سرمایه گذاری می کند تا برنامه تغذیه شمال کانادا را گسترش دهد و وزیر امور شمال را قادر سازد تا مستقیماً با شرکای بومی برای رسیدگی به ناامنی غذایی همکاری کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.