فوتبال-آرژانتین برنده فینال باورنکردنی جام جهانی در ضربات تیراندازی شد

[ad_1] این یک شب فوق‌العاده پر از درام، احساسات بالا و ثروت‌های نوسانی بود که یکی از فینال‌های فوق‌العاده تمام دوران را برای برگزاری یک تورنمنت فوق‌العاده ارائه کرد، زیرا دو بازیکن ستاره آن در بزرگترین صحنه نمایش‌های فرماندهی را ارائه کردند. آرژانتین بعد از پنالتی مسی و گل درخشان آنخل دی ماریا در نیمه

کد خبر : 294922
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲:۰۰
فوتبال-آرژانتین برنده فینال باورنکردنی جام جهانی در ضربات تیراندازی شد

[ad_1]

این یک شب فوق‌العاده پر از درام، احساسات بالا و ثروت‌های نوسانی بود که یکی از فینال‌های فوق‌العاده تمام دوران را برای برگزاری یک تورنمنت فوق‌العاده ارائه کرد، زیرا دو بازیکن ستاره آن در بزرگترین صحنه نمایش‌های فرماندهی را ارائه کردند.

آرژانتین بعد از پنالتی مسی و گل درخشان آنخل دی ماریا در نیمه اول به نظر می رسید که به یک پیروزی یک طرفه دست پیدا کند اما امباپه دقیقه 80 پنالتی را تبدیل به گل کرد و دقیقه بعد گل تساوی را به ثمر رساند. بازی به وقت اضافه

مسی دوباره آرژانتین را پیش انداخت اما امباپه با یک پنالتی دیگر به تساوی رسید و پس از جف هرست انگلیسی در سال 1966 دومین بازیکنی شد که در فینال جام جهانی هت تریک کرد.

این بازی را به ضربات تیراندازی کشاند که در آن امیلیانو مارتینز، دروازه بان آرژانتین، تلاش کینگزلی کومان را نجات داد و اورلین چوآمنی با شلیک توپ به گونزالو مونتیل فرصت برد را داد، که با خوشحالی از آن استفاده کرد.

آرژانتین اکنون شش بازی از هفت بازی خود در جام جهانی را برده است، از جمله در مرحله یک چهارم نهایی مقابل هلند یک هفته پیش که آنها نیز با برتری 2-0 به برتری رسیدند، در حالی که فرانسه سه تا از 5 بازی را باخته است، اما دو شکست از این شکست ها در فینال ها اتفاق افتاده است. .

این بدان معنا بود که پس از رکورد بیست و ششمین بازی خود در جام جهانی، در پنجمین و آخرین بار درخواست، مسی 35 ساله جامی را که درخواست کرده بود، به دست آورد و او را در کنار دیگو مارادونا، اولین خدای فوتبال کشور که آنها را به آنها رساند. دومین پیروزی احساسی در سال 1986 پس از اولین پیروزی در سال 1978.

این باورنکردنی‌تر به نظر می‌رسد که یک ماه پس از شروع مسابقات تیم او با متحمل شدن بزرگترین ناراحتی در تاریخ جام جهانی، زمانی که آنها از عربستان سعودی شکست خوردند.

من نمی توانم باور کنم که ما در یک بازی بی نقص این همه رنج کشیده ایم. لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین گفت: باور نکردنی است، اما این تیم به همه چیز پاسخ می دهد.

“من به کاری که آنها انجام دادند افتخار می کنم. با ضرباتی که امروز خوردیم، این شما را احساساتی می کند. من می خواهم به مردم بگویم که لذت ببرند، این یک لحظه تاریخی برای کشور ما است.

نوبت مرتب

به نظر می‌رسید که نشانه‌ای از این درام وجود ندارد، زیرا آرژانتین در ساعت اول تسلط داشت و از یک تیم هموار فرانسوی پیشی گرفت و به دنبال این بود که اولین تیمی باشد که عنوان قهرمانی را از برزیل 60 سال پیش حفظ می‌کند.

آنها زمانی پیش افتادند که دی ماریا فراخوانده شده عثمان دمبله را شکست داد و به خاطر یک پنالتی که مسی در دقیقه 23 به ثمر رساند از زمین خارج شد.

بعد از 36 دقیقه یکی از بهترین گل‌ها برای زیبا کردن فینال به ثمر رسید، زمانی که پاس‌های غریزی ناهوئل مولینا، مسی، جولیان آلوارز و الکسیس مک آلیستر باعث شد تا دی ماریس در گل دوم به ثمر برسد.

فرانسه با عصبانیت به سختی شوت خود را شلیک کرد تا اینکه در دقیقه 80 نیکلاس اوتامندی راندال کولو موانی را زمین گیر کرد و امباپه که قبلاً ناشناس بود، پنالتی حاصل را به طرز ماهرانه ای به گل تبدیل کرد.

یک دقیقه بعد او پس از ترکیبی هوشمندانه با مارکوس تورام، با ضربه والی تساوی فوق‌العاده، هواداران آرژانتینی را که تماشاگر دریافت دو گل سریع تیمشان برای سومین بار در مسابقات بودند، شگفت‌زده کرد.

آرژانتین پس از یک ضد حمله، زمانی که لائوتارو مارتینز خستگی‌ناپذیر ضربه‌ای به هوگو لوریس زد و مسی با یک ضربه نادر با پای راست روی ریباند ضربه زد، دوباره به برتری رسید، فناوری تأیید می‌کند که توپ از خط عبور کرده است.

با این حال، این درام به پایان نرسید، زیرا امباپه یک ضربه به بازوی مونتیل زد تا یک پنالتی دیگر را در دقیقه 117 به دست آورد که او با آرامش آن را برای یک هت تریک شگفت انگیز و یک گل هشتم قهرمان مسابقات فرستاد.

او و مسی هر دو ضربات نقطه ابتدایی ضربات تیراندازی را تبدیل به گل کردند اما پس از آن مجبور شدند عقب نشینی کنند و به هم تیمی هایشان اجازه دهند سرنوشت خود را تعیین کنند.

(گزارش توسط میچ فیلیپس، ویرایش توسط اد آزموند)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.