فهرست مکان‌های میراث طبیعی و فرهنگی کانادا در سال 2021 در پارلمان

[ad_1] گزارش یک نمای کلی از وضعیت مکان‌های تاریخی ملی، پارک‌های ملی، مناطق ملی حفاظت شده دریایی، و سایر برنامه‌ها و عملکردهای میراثی که توسط پارک‌های کانادا اداره می‌شوند، ارائه می‌کند. 17 دسامبر 2021 Gatineau، QC Parks Canada Agency مکان‌های تاریخی ملی، پارک‌های ملی و مناطق ملی حفاظت شده دریایی نقشی حیاتی در حفاظت از

کد خبر : 143850
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
فهرست مکان‌های میراث طبیعی و فرهنگی کانادا در سال 2021 در پارلمان

[ad_1]

گزارش یک نمای کلی از وضعیت مکان‌های تاریخی ملی، پارک‌های ملی، مناطق ملی حفاظت شده دریایی، و سایر برنامه‌ها و عملکردهای میراثی که توسط پارک‌های کانادا اداره می‌شوند، ارائه می‌کند.

17 دسامبر 2021 Gatineau، QC Parks Canada Agency

مکان‌های تاریخی ملی، پارک‌های ملی و مناطق ملی حفاظت شده دریایی نقشی حیاتی در حفاظت از محیط زیست و اکوسیستم‌ها، حفظ و به اشتراک گذاشتن تاریخ کانادا دارند و کانادایی‌ها را قادر می‌سازند تا از مزایای سلامتی و تندرستی ناشی از لذت بردن از فضاهای طبیعی و فرهنگی بهره‌مند شوند.

دیروز، محترم استیون گیلبولت، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوایی و وزیر مسئول پارک های کانادا، گزارش سال 2021 را در مورد مکان های میراث طبیعی و فرهنگی ایالت کانادا در مجلس این گزارش که هر پنج سال یک بار تهیه می شود، به روز رسانی برنامه های میراث فرهنگی و ایجاد مناطق حفاظت شده را ارائه می دهد. همچنین یک نمای کلی از وضعیت مکان‌های تاریخی ملی، پارک‌های ملی و مناطق ملی حفاظت شده دریایی که توسط پارک‌های کانادا اداره می‌شوند، ارائه می‌کند.

گزارش امسال دستاوردهای مهم در مدیریت مکان‌ها و برنامه‌های میراث طبیعی و فرهنگی، از جمله تعدادی ابتکار برای حمایت از حفاظت از میراث طبیعی و فرهنگی، گسترش شبکه مکان‌های حفاظت‌شده در کانادا، و کمک به کانادایی‌ها در کشف طبیعت و ارتباط با تاریخ – از جمله تاریخ، فرهنگ، و کمک های مردمان بومی. اخیراً، میلیون‌ها کانادایی اوقات فراغت و تعطیلات خود را در مکان‌های میراث ملی سپری کرده‌اند، جایی که پناهگاهی امن در برابر استرس‌های همه‌گیری COVID-19 پیدا کرده‌اند.

پارک‌های کانادا یکی از بهترین سیستم‌های پایش اکولوژیکی در جهان را دارد که متشکل از صدها اقدام علمی مستقل است که به آژانس کمک می‌کند تا تغییراتی که در محیط زیست ما اتفاق می‌افتد را درک کند و به آن پاسخ دهد و از حفاظت از پارک‌های ملی حمایت کند. آژانس همچنین به عنوان بخشی از بودجه زیرساختی فدرال، با تمرکز بر بهبود وضعیت منابع فرهنگی، کارهای حفاظتی قابل توجهی را در مکان‌های تاریخی ملی انجام داده است.

با تکیه بر موفقیت پنج سال گذشته، پارک های کانادا به همکاری با جوامع بومی و شرکای کلیدی برای پیشبرد آشتی، کاهش اثرات تغییرات آب و هوا، حفاظت از تنوع زیستی، حفاظت از میراث ساخته شده، به اشتراک گذاری تاریخ از دیدگاه های مختلف، و ایجاد میراث ادامه خواهد داد. مکان‌هایی فراگیرتر و استقبال‌کننده‌تر برای همه کانادایی‌ها.

گزارش 2021 در مورد مکان های میراث طبیعی و فرهنگی ایالت کانادا در وب سایت پارک های کانادا به آدرس: https://www.pc.gc.ca/en/docs/pc/rpts/elnhc-scnhp/2021 موجود است.

-30-

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.