فناوری Mega-Cap ایالات متحده بر اساس دستاوردها ساخته شده است. سنگاپور از رکود فنی اجتناب می کند

[ad_1] کشف کنید که چه نوع معامله گر فارکس هستید به دنبال یک شگفتی نزولی در داده‌های اخیر شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) ایالات متحده، انتشار قیمت‌های تولیدکننده ژوئن ایالات متحده در یک شب، روایت کاهش ریسک‌های تورم را بیشتر تقویت می‌کند و راه را برای وال استریت هموار می‌کند تا به سودهای اخیر بیفزاید (DJIA

کد خبر : 374496
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۶:۲۲
فناوری Mega-Cap ایالات متحده بر اساس دستاوردها ساخته شده است.  سنگاپور از رکود فنی اجتناب می کند

[ad_1]

کشف کنید که چه نوع معامله گر فارکس هستید

به دنبال یک شگفتی نزولی در داده‌های اخیر شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) ایالات متحده، انتشار قیمت‌های تولیدکننده ژوئن ایالات متحده در یک شب، روایت کاهش ریسک‌های تورم را بیشتر تقویت می‌کند و راه را برای وال استریت هموار می‌کند تا به سودهای اخیر بیفزاید (DJIA + 0.13%؛ S&P 500 + 0.61٪؛ نزدک + 1.58٪. قدرت تا حد زیادی در بخش‌های رشد متمرکز بود، با این حال، با عملکرد سنگین بار دیگر سهام‌های فناوری megacap (NVDA + 4.7٪، GOOG + 4.4٪، AMZN + 2.7٪، TSLA + 2.2٪).

شاخص کل قیمت تولیدکننده ایالات متحده (PPI) در ماه ژوئن نسبت به سال گذشته 0.1 درصد رشد داشت که بسیار کمتر از 0.4 درصد پیش بینی شده بود. جنبه اصلی پیشرفت امیدوارکننده‌ای را از سیاست‌های سخت‌گیرانه‌تر نیز نشان داد که در مقابل اجماع 2.6 درصد به 2.4 درصد کاهش یافت. ماه به ماه، PPI اصلی 0.1٪ (اجماع 0.2٪) بود.

با توجه به آن، انتظارات نرخ بازار برای توقف نرخ از سوی فدرال رزرو (فدرال رزرو) پس از ژوئیه، همراه با آزادی عمل بیشتر برای کاهش نرخ بهره در سال 2024، قانع شد. در حالی که بازده دو ساله شکاف خود را به زیر سطح کلیدی 5 درصد افزایش می دهد.

با نگاهی به آینده، داده‌های احساسات مصرف‌کننده ایالات متحده در ماه جولای مورد توجه قرار خواهد گرفت و انتظار می‌رود از 64.4 در ژوئن، که سومین ماه متوالی افزایش خواهد بود، به 65.5 برسد. با توجه به اینکه رکودهای گذشته از سال 1968 همواره با کاهش در داده‌های احساسات مصرف‌کننده در ایالات متحده همراه بوده است، احتمالاً بهبود بیشتر در احساسات مصرف‌کننده ایالات متحده ممکن است تا حدی از امیدهای فرود نرم حمایت کند.

راسل 2000 توانسته است از منطقه تثبیت قبلی خود خارج شود و بالاترین سطح چهار ماهه خود را ارائه دهد. شاخص قدرت نسبی آن (RSI) تا کنون بالای سطح کلیدی 50 خود باقی مانده است، به عنوان نشانه ای از کنترل خریداران، همراه با جهش شرکت از میانگین متحرک 50 روزه و 200 روزه (MA) خود در ابتدای ماه. . صعود بیشتر ممکن است سطح 2000 روانشناختی کلیدی را برای آزمایش مجدد رها کند، در حالی که سطح 1900 اکنون به عنوان یک مقاومت تبدیل به حمایت عمل خواهد کرد.

image1.png

منبع: نمودارهای IG

آسیا اوپن

سهام آسیایی برای باز شدن مثبت به نظر می رسد، با Nikkei + 0.14٪، ASX + 0.49٪ و KOSPI + 0.68٪ در زمان نوشتن. تقویم اقتصادی صبح امروز شاهد مقاومت در نرخ رشد تولید ناخالص داخلی (GDP) سه ماهه دوم سنگاپور بود، به طوری که اقتصاد به سختی از رکود فنی با یک رشد ضعیف اجتناب کرد. مطالعه سه ماهه تا حد زیادی مطابق با انتظارات 0.3٪ بود، در حالی که خواندن سال به سال 0.7٪ بود که کمی بهتر از اجماع 0.6٪ بود.

در حالی که ما نتیجه ای کمتر از آنچه می ترسیم داریم، چالش های اقتصادی همچنان با نمایش ضعیف در بخش تولید (7.5- درصد در سال در مقابل -6 درصد در سه ماهه اول) ارائه می شود، که باید به قدرت در صنایع خدمات تکیه کرد. برای مقداری بالش در نیمه دوم سال جاری، بسیاری از موارد ممکن است به داستان بهبود چین و شرایط اقتصادی در ایالات متحده و سایر شرکای تجاری وابسته باشد که مقاومت فعلی را تقویت می کنند.

پس از انتشار داده ها، USD/SGD بیشتر به سمت نزول حرکت کرد، که قبلاً توسط فروش دلار آمریکا در چند روز گذشته تحت تاثیر قرار گرفته بود. شکست الگوی مثلث صعودی یک آزمون مجدد فعلی برای سطح 1.321 را به همراه داشته است. در حالی که افزایش فروش RSI ممکن است باعث تلاش برای جهش کوتاه مدت شود، روند کلی همچنان به سمت نزولی متمایل است. میانگین متحرک همگرایی/واگرایی آن (MACD) از سطح صفر عبور کرده و سطح تلاقی پشتیبانی 1.340 جای خود را داده است، جایی که ابر Ichimoku آن در کنار MA 100 روزه خود قرار دارد. شکست بیشتر سطح 1.321 ممکن است راه را برای آزمایش مجدد پایین ترین سطح سال تا به امروز در سطح 1.303 هموار کند.

image2.png

منبع: نمودارهای IG

در لیست پیگیری: GBP/USD به بالاترین حد خود از آوریل 2022 رسید

تضعیف بیشتر دلار آمریکا و بالاتر از حد انتظار در رقم تولید ناخالص داخلی بریتانیا در ماه می، پوند/دلار آمریکا را به بالای سطح مقاومتی 1.300 رسانده است. تولید ناخالص داخلی سه ماهه سال به سال ثابت (0٪) بود، اما سناریویی که کمتر از حد ترسیده بود باعث آرامش شد و تخمین ها به دنبال نتیجه بدتر از انقباض 0.1٪ بودند.

تشکیل یک بالاترین بالاتر جدید و حفظ RSI در بالای سطح کلیدی 50، روند صعودی کلی را در محل تقویت می کند. صعود بیشتر ممکن است سطح 1.342 را به عنوان سطح بعدی مقاومت برای آزمایش مجدد قرار دهد. داده‌های احساسات مشتری IG نشان می‌دهد که 73 درصد معامله‌گران در پوند/دلار آمریکا دارای کوتاهی خالص هستند، با افزایش موقعیت‌یابی خالص فروش نسبت به هفته گذشته. یک دیدگاه متضاد معمول نسبت به احساسات جمعیت ممکن است به سمت یک سوگیری معاملاتی صعودی قوی تر برای پوند/دلار آمریکا باشد.

image3.png

منبع: نمودارهای IG

پنجشنبه: DJIA + 0.13%؛ S&P 500 +0.61%; نزدک + 1.58٪، DAX + 0.74٪، FTSE + 0.33٪

مقاله نوشته شده توسط استراتژیست IG Jun Rong Yeap



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.