فلاحی: ایلام آمادگی خوبی برای میزبانی از زائران مراسم اربعین دارد

[ad_1] نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از آن جا که مراسم راهپیمایی اربعین حسینی، مراسمی مردمی است و مردم نیز همواره پای کار هستند، استان ایلام آمادگی خوبی برای میزبانی و پذیرایی از زائران این مراسم دارد. سارا فلاحی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آمادگی استان ایلام در میزبانی از

کد خبر : 394428
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
فلاحی: ایلام آمادگی خوبی برای میزبانی از زائران مراسم اربعین دارد

[ad_1]

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از آن جا که مراسم راهپیمایی اربعین حسینی، مراسمی مردمی است و مردم نیز همواره پای کار هستند، استان ایلام آمادگی خوبی برای میزبانی و پذیرایی از زائران این مراسم دارد.

سارا فلاحی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آمادگی استان ایلام در میزبانی از زائران مراسم اربعین حسینی گفت: مردم ایلام زمانی که این استان هیچ امکاناتی در اختیار نداشت، آمادگی میزبانی از زوار مراسم اربعین را داشتند و در این زمینه نیز چیزی کم نگذاشتند.

وی با انتقاد از بدقولی برخی از مسئولان در تخصیص اعتبارات لازم برای تامین زیرساخت‌های این استان، اظهار کرد: مسئولان یکسری قول و قرارهایی مطرح کرده بودند که در زمان مناسب به آنها عمل نکردند؛ پیشتر قول‌هایی در حوزه جاده و افزایش گیت‌های مرز مطرح شده بود که البته اقداماتی در این زمینه انجام شد اما این انتظار وجود دارد که این اقدامات هرچه زودتر تکمیل شود.

این نماینده مجلس با اشاره به موقعیت جغرافیایی مرز مهران و مسافت این گذرگاه مرزی تا کربلا عنوان کرد: بر اساس برآوردها چهار میلیون زائر از این استان عبور می‌کنند؛ بنابراین انتظار می‌رود که مسئولانی که در این ایام به استان ایلام می‌آیند اعتبارات لازم را برای تکمیل پروژه های نیمه تکمیل استان همراه با خود بیاوردند. همچنین این انتظار وجود دارد که اعتبارات مصوب اربعین را در اختیار استان قرار دهند.

فلاحی با تاکید بر اینکه استان ایلام آمادگی خوبی برای میزبانی و پذیرایی از زائران مراسم اربعین حسینی دارد و همیشه این را اثبات کرده است، گفت: از آن جایی که مراسم راهپیمایی اربعین مراسمی مردمی است و مردم نیز همواره پای کار هستند، ما این آمادگی را داریم و امیدواریم که بالاخره یک بار برای همیشه موضوع زیرساخت‌ها در ایلام برطرف شود و دیگر دغدغه ای در این زمینه وجود نداشته باشد.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.