فقط این سه باشگاه پول خرید امباپه را دارند!

[ad_1] برونو ساتن که یک ایجنت تراز اول در اروپا به شما می‌آید، معتقد است در حال حاضر فقط سه باشگاه در اروپا پول خریدن امباپه را دارند که یکی از آنها نیوکسل است! پاری‌سن‌ژرمن به کاپیتان فرانسه هشدار داده که تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد او به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا

کد خبر : 371618
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
فقط این سه باشگاه پول خرید امباپه را دارند!

[ad_1]

برونو ساتن که یک ایجنت تراز اول در اروپا به شما می‌آید، معتقد است در حال حاضر فقط سه باشگاه در اروپا پول خریدن امباپه را دارند که یکی از آنها نیوکسل است!

پاری‌سن‌ژرمن به کاپیتان فرانسه هشدار داده که تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد او به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود و این تابستان باید قراردادش را تمدید کند و یا به تیم دیگری فروخته خواهد شد.

گفته می‌شود پاریسی‌ها برای فروش سوپراستار خود 200 میلیون یورو می‌خواهند و ساتن، که یک ایجنت مطرح فرانسوی است، می‌گوید در شرایطی فعلی فقط سه باشگاه هستند که می‌توانند این پول را بدون مشکل بپردازند.

او به روزنامه اکیپ گفت: «سخت است که روی امباپه قیمت بگذاری. یک باشگاه معمولی، نه باشگاهی که پشتوانه یک کشور را دارد، به نظر من امروز 200 میلیون یورو برای او نمی‌دهد.

در حال حاضر فکر می‌کنم فقط نیوکسل، منچسترسیتی و رئال مادرید می‌توانند این پول را بپردازند. از نظر من قیمت واقعی او بین 100 تا 150 میلیون یورو است که می‌تواند بر اساس عملکرد بازیکن تا 200 میلیون یورو یا همین حدود برسد.»

رئال مادرید و پی‌اس‌جی قبلا هم در این وضعیت بوده‌اند. سال 2021 پاریسی‌ها پیشنهاد 180 میلیون یورویی رئال را در حالی رد کردند که تنها یک سال از قرارداد امباپه مانده بود. اما آن زمان باشگاه فرانسوی توانست امباپه را قانع کند که در این تیم بماند، اما حالا دو سال گذشته و وضعیت مشابهی پیش آمده، با این تفاوت که ستاره فرانسوی رسما گفته قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.