فشارهای بانک مرکزی را برطرف کنید

[ad_1] 2/ اولین و آخرین تأیید اینکه یک بانک مرکزی اصلی نرخ بهره را افزایش می دهد و فقط در مورد آن صحبت نمی کند ، برای بازارهایی که از پول نقد ارزان قیمت استفاده می کنند بسیار مهم خواهد بود. روز پنجشنبه ، بانک مرکزی نروژ اولین بانکی از کشورهای توسعه یافته خواهد بود

کد خبر : 105569
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
فشارهای بانک مرکزی را برطرف کنید

[ad_1]

2/ اولین و آخرین

تأیید اینکه یک بانک مرکزی اصلی نرخ بهره را افزایش می دهد و فقط در مورد آن صحبت نمی کند ، برای بازارهایی که از پول نقد ارزان قیمت استفاده می کنند بسیار مهم خواهد بود. روز پنجشنبه ، بانک مرکزی نروژ اولین بانکی از کشورهای توسعه یافته خواهد بود که نرخ ها را از زمان همه گیری افزایش داده است و احتمالاً نرخ اصلی 0٪ را به 0.25٪ افزایش می دهد.

بعید به نظر می رسد که بانک انگلیس سیاست خود را تغییر دهد ، اما با افزایش قیمت مصرف کننده در بالاترین سطح طی 9 سال گذشته در ماه اوت ، معامله گران در ماه مه آینده نرخ بهره را افزایش می دهند. بانک مرکزی اروپا ممکن است در نشست روز پنجشنبه خود به این موضوع اشاره کند که آیا هنوز تورم را گذرا می داند یا نه.

ما همچنین از عقب ماندگان خواهیم شنید – انتظار نمی رود که سوئیس تا مدتها بعد از بقیه ، ترازنامه خود را کاهش دهد یا نرخهای پایین ترین سطح جهان را افزایش دهد. پیش بینی می شود که سوئد نرخ ها را تا سال 2024 صفر نگه دارد اما اعلام سیاست پولی آن در روز سه شنبه ممکن است بازاندیشی پس از قرائت شدید تورم را نشان دهد.

-رکورد رکورد تورم انگلیس در ماه اوت به بالاترین سطح 9 سال رسید

3/ پایان بازی EVERGRANDE؟

اورگراند ، توسعه دهنده املاک چینی با نقدینگی نیاز به پرداخت 120 میلیون دلار کوپن اوراق قرضه دارد.

این مقدار ناچیز می تواند نقطه عطف یک غول 355 میلیارد دلاری با بیش از 1300 توسعه در سراسر چین و بیش از 300 میلیارد دلار بدهی باشد نشان می دهد که اوضاع چقدر بد است.

شماره چین توسعهدهنده 2 برای جمع آوری پول نقد تلاش کرده است ، با فروش آتش در آپارتمان ها و فروش سهام در شبکه تجاری گسترده خود ، اما با موفقیت کمی.

همانطور که بین یک فروپاشی آشفته ، یک فروپاشی مدیریت شده ، یا – حداقل احتمالاً – نجات دولت ، متغیر است ، خطر سرایت در کانون توجه قرار دارد. سهام اورگراند در هنگ کنگ امسال بیش از 80 درصد سقوط کرده است. شاخص شاخص بدهی دلار چین با بازده بالا در بالاترین سطح 17 ماهه قرار دارد.

– سرمایه گذاران برای سقوط بزرگ در چین آماده می شوند

4/PMI DELTA

شاخص های مدیران خرید ، معیاری که اغلب از رشد اقتصادی و احساسات شرکت ها استفاده می شود ، بسیار بالاتر از میانگین های تاریخی است ، اما پیش بینی های ماه سپتامبر-که در بسیاری از کشورها روز پنجشنبه انجام می شود-احتمالاً نشان می دهد PMI ها از بالاترین سطح اوایل امسال بیشتر پیش می روند.

نوع دلتا COVID-19 ، تنگناهای زنجیره تامین و هزینه های ورودی سرسام آور در ماه های اخیر در PMI نشان داده شده است. به عنوان مثال PMI های تولیدی IHS Markit در منطقه یورو در آگوست از 63 در ماه جولای به 61.4 کاهش یافت و انتظار می رود در این ماه به 60.5 برسد.

شاخص PMI ترکیبی JPMorgan در آگوست در سطح 52.6 قرار داشت که شش واحد از بالاترین رکورد در ماه مه بود. اینها هنوز خواندن های سالم هستند ، بالای 50 که رشد را از انقباض جدا می کند ، بنابراین نشست بانکداران مرکزی در روزهای آینده احتمالاً هنوز دلایلی برای ناراحتی ندارد.

-کارخانه هایی که دچار اختلال در عرضه مربوط به همه گیری شده اند

5/ GAMBLER

جاستین ترودو ، نخست وزیر کانادا در برگزاری انتخابات زودهنگام قمار کرد ، اما نظرسنجی ها نشان می دهد که ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد.

در آستانه رای گیری روز دوشنبه ، لیبرال های ترودو عملاً با محافظه کاران اپوزیسیون در ارتباط هستند و این احتمال را ایجاد می کند که هیچ حزبی نتواند حتی یک دولت اقلیت باثبات تشکیل دهد.

چشم انداز بن بستی که مانع پاسخگویی اتاوا به COVID-19 می شود ، باعث ایجاد نگرانی می شود-از زمانی که ترودو در اواسط ماه اوت (دو سال قبل از برنامه ریزی) رأی گیری کرد ، دلار کانادا 1 درصد کاهش یافته و سهام نزدیک به پایین ترین سطح سه هفته گذشته است.

عدم قطعیت سیاسی در جاهای دیگر نیز به چشم می خورد ، زیرا انتخابات آلمان در 26 سپتامبر احتمالاً منجر به طولانی شدن مذاکرات ائتلاف شده است.

-افزایش نگرانی سرمایه گذاران با افزایش ترس از محدودیت پس از انتخابات در کانادا

برای مشاهده همه رویدادهای اقتصادی امروز ، موارد ما را بررسی کنید تقویم اقتصادی

(گزارش توسط لوئیس کراوسکوف در نیویورک ؛ کوین باکلند در توکیو ، تامی ویلکس ، سوجاتا رائو و دارا راناسینگه در لندن ؛ گردآوری شده توسط دارا راناسینگه ؛ ویرایش توسط آنا نیکولاچی دا کاستا)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.