فسخ قرارداد بیرانوند قانونی است؟

[ad_1] درحالی که باشگاه پرسپولیس مدعی است در جلسه چند روز قبل بیرانوند و رضا درویش مدیرعامل این باشگاه همه چیز به خوبی پشت سر گذاشته شده و امشکل مالی این بازیکن حل شده است اما از شب گذشته مشخص شد که قضیه به همین راحتی هم نبوده است و دروازه بان ملی پوش پرسپولیس

کد خبر : 369831
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
فسخ قرارداد بیرانوند قانونی است؟

[ad_1]

درحالی که باشگاه پرسپولیس مدعی است در جلسه چند روز قبل بیرانوند و رضا درویش مدیرعامل این باشگاه همه چیز به خوبی پشت سر گذاشته شده و امشکل مالی این بازیکن حل شده است اما از شب گذشته مشخص شد که قضیه به همین راحتی هم نبوده است و دروازه بان ملی پوش پرسپولیس از نظر مالی گرفتارتر از آن بوده که بخواهد برای دریافت مطالباتش بیشتر از این صبر کند.

او شب گذشته کارهای اداری فسخ قرارداد خود را انجام داده و امروز هم با حضور در سازمان لیگ این فسخ را ثبت کرده است اما نکته مهم در مورد فسخ قرارداد بیرانوند این است که از نظر قانونی و طبق آخرین صحبت هایی که منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و علی خطیر مشاور عالی رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری چند روز قبل خود انجام دادند بازیکنانی که بیش از ۸۰ الی ۹۰ درصد مطالبات خود را گرفته باشند نمی توانند برای فسخ یک طرفه قرارداد اقدام کنند و اگر باشگاه پرسپولیس به این فسخ اعتراض کند کمیته وضعیت باید در مورد این فسخ تصمیم گیری کند.

در روزهای گذشته هم بیرانوند در پاسخ به استعلام هایی که از مسئولان مربوطه برای انجام فسخ قراردادش گرفته این موضوع به وی تاکید شده است.

بیرانوند درحالی اقدام به فسخ قرارداد کرده که از عصر روز گذشته شایعاتی مبنی بر پیشنهاد سنگین باشگاه استقلال به او شده است.

حسین خبیری در خصوص فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به خبرنگار ورزشی آنا اظهار داشت: فعلا واکنشی به این موضوع نداریم. ساعت ۱۱ جلسه هیئت مدیره باشگاه است. باید در این جلسه شرکت کنم تا ببینم دنیا دست کیست و داستان از چه قرار است.

وی در مورد اینکه وی در اینستاگرام خود استوری گذشته و به شیطنت برخی‌ها اشاره کرده، تصریح کرد: باید در جلسه شرکت کنیم و صحبت‌های آقای درویش را که با بیرانوند جلسه گذاشته بشنویم، بعد از آن می‌توانم صحبت کنم. همان قدر که می‌توانستم بگویم را در استوری گفتم. وارد جزئیات نشدم و اگر می‌خواستم اسم بگویم در همان استوری می‌نوشتم.

به گزارش آنا، وضعیت به وجود آمده در پرسپولیس که باعث شده هنوز تمرینات تیم آغاز نشود و همچنین ماجرای فسخ قرارداد بیرانوند باعث شده تا امروز هیات مدیره باشگاه برای ساعت ۱۱ تشکیل جلسه دهد. این نشست که پیش از این قرار بود فقط بین یحیی گل محمدی و حسین شهریاری و رضا درویش رئیس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه باشد تبدیل به نشست اعضای هیات مدیره شده و سرمربی تیم هم در آن شرکت می کند. این نشست آن طور که گفته می شود خارج از محل باشگاه برگزار می شود.

258258

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.