فروپاشی FTX نیاز فوری به مقررات سختگیرانه تر رمزارزها را برجسته می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] سر جان کانلیف، معاون ثبات مالی بانک انگلستان، می‌گوید که سقوط صرافی ارزهای دیجیتال FTX نیاز فوری به مقررات سخت‌گیرانه‌تر ارزهای دیجیتال را برجسته کرده است. معاون فرماندار گفت: «نباید منتظر بمانیم تا بزرگ و متصل شود تا چارچوب‌های نظارتی لازم برای جلوگیری از شوک کریپتو که می‌تواند تأثیر بی‌ثبات‌کننده بسیار بیشتری داشته باشد،

کد خبر : 284557
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
فروپاشی FTX نیاز فوری به مقررات سختگیرانه تر رمزارزها را برجسته می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

سر جان کانلیف، معاون ثبات مالی بانک انگلستان، می‌گوید که سقوط صرافی ارزهای دیجیتال FTX نیاز فوری به مقررات سخت‌گیرانه‌تر ارزهای دیجیتال را برجسته کرده است. معاون فرماندار گفت: «نباید منتظر بمانیم تا بزرگ و متصل شود تا چارچوب‌های نظارتی لازم برای جلوگیری از شوک کریپتو که می‌تواند تأثیر بی‌ثبات‌کننده بسیار بیشتری داشته باشد، توسعه دهیم.»

کانلیف ​​بانک انگلستان در مورد سقوط FTX و نیاز به مقررات رمزنگاری

سر جان کانلیف، معاون ثبات مالی بانک انگلستان، دیدگاه خود را در مورد فروپاشی صرافی ارزهای دیجیتال FTX و نیاز به مقررات سختگیرانه تر ارزهای دیجیتال در رویداد مدرسه تجارت وارویک در روز دوشنبه به اشتراک گذاشت.

کانلیف ​​با استناد به “زمستان رمزنگاری سال گذشته و انفجار FTX در هفته گذشته” توضیح داد:

در حالی که دنیای کریپتو در حال حاضر به اندازه کافی بزرگ یا به اندازه کافی با جریان اصلی مالی مرتبط نیست که ثبات سیستم مالی را تهدید کند، پیوندهای آن با جریان اصلی مالی به سرعت در حال توسعه است.

FTX در 11 نوامبر درخواست ورشکستگی فصل 11 را داد. صرافی به 50 طلبکار بزرگ خود تقریباً 3.1 میلیارد دلار بدهکار است.

معاون بانک مرکزی انگلیس افزود که شکست FTX نیاز به تنظیم‌کننده‌ها را برای ایجاد کنترل‌های سخت‌تر در سریع‌ترین زمان ممکن نشان می‌دهد. کانلیف ​​با اشاره به صنعت کریپتو تاکید کرد:

ما نباید منتظر بمانیم تا بزرگ و متصل شود تا چارچوب‌های نظارتی لازم برای جلوگیری از شوک کریپتو که می‌تواند تأثیر بی‌ثبات‌کننده بسیار بیشتری داشته باشد، ایجاد کنیم.

شرکت‌های رمزنگاری فعال در بریتانیا در حال حاضر توسط اداره رفتار مالی (FCA) تنظیم می‌شوند. علاوه بر این، دولت بریتانیا در حال نهایی کردن خدمات مالی جدید و قوانین بازار است که مقرراتی را برای استیبل کوین ها و بازاریابی دارایی های کریپتو معرفی می کند.

علاوه بر این، کانلیف ​​اضافه کرد که وزارت دارایی بریتانیا به زودی رایزنی در مورد گسترش حفاظت از سرمایه گذار، یکپارچگی بازار، و سایر چارچوب های نظارتی که ترویج و تجارت محصولات مالی به فعالیت ها و نهادهای مرتبط با دارایی های رمزنگاری را پوشش می دهد، آغاز خواهد کرد. در ماه ژوئیه، بانک انگلستان اعلام کرد که ارزهای دیجیتال به چارچوب‌های نظارتی و اجرای قانون بیشتری نیاز دارند.

مدیر اجرایی بانک انگلستان نتیجه گیری کرد:

هدف ما این است که اطمینان حاصل کنیم که نوآوری می تواند اتفاق بیفتد اما در چارچوبی که در آن ریسک ها به درستی مدیریت شوند… رویدادهای هفته گذشته نشانی قانع کننده از اهمیت این موضوع ارائه می دهند.

کانلیف ​​قبلاً هشدار داده بود که کریپتو مستعد سقوط است و اشاره کرد که قیمت آن ممکن است به صفر برسد. او همچنین هشدار داد که با تشدید شرایط مالی توسط فدرال رزرو، ارزهای دیجیتال روزهای سختی را تجربه خواهند کرد.

نظر شما در مورد اظهارات سر جان کانلیف، معاون بانک مرکزی انگلستان چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.