فروش NFT در هفته گذشته 138 درصد افزایش یافت، بازار تاری بر فروش NFT مبتنی بر ETH این هفته تسلط داشت – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1] فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در هفته گذشته افزایش یافته است و 138.15 درصد بیشتر از هفته قبل است. فروش ثبت شده بین جمعه گذشته تا 24 فوریه 2023 نشان می دهد که 801 میلیون دلار فروش NFT در هفت روز گذشته تسویه شده است. کلکسیون های دیجیتال اتریوم و باشگاه قایق بادبانی میمون

کد خبر : 324658
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۳:۰۰
فروش NFT در هفته گذشته 138 درصد افزایش یافت، بازار تاری بر فروش NFT مبتنی بر ETH این هفته تسلط داشت – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در هفته گذشته افزایش یافته است و 138.15 درصد بیشتر از هفته قبل است. فروش ثبت شده بین جمعه گذشته تا 24 فوریه 2023 نشان می دهد که 801 میلیون دلار فروش NFT در هفت روز گذشته تسویه شده است.

کلکسیون های دیجیتال اتریوم و باشگاه قایق بادبانی میمون جهش یافته منجر به افزایش فروش NFT شدند

در حالی که قیمت دارایی های کریپتو در روز جمعه یک گام به عقب رفت، هفت روز گذشته افزایش قابل توجهی در فروش NFT نسبت به هفته قبل نشان داده است. Bitcoin.com هفته گذشته گزارش داد که فروش NFT 43٪ افزایش یافته است، اما در هفت روز گذشته، فروش 138.15٪ از جمعه گذشته افزایش یافته است. طی هفته گذشته، 801 میلیون دلار فروش NFT تسویه شد و تعداد خریداران NFT نسبت به هفته قبل 34.7 درصد افزایش یافت. اتریوم در هفت روز گذشته بر فروش NFT تسلط داشت و 762 میلیون دلار از کل فروش را به خود اختصاص داد.

فروش NFT در هفته گذشته 138 درصد افزایش یافت، بازار Blur بر فروش NFT مبتنی بر ETH این هفته تسلط داشت

سولانا پس از اتریوم در فروش NFT با 17,717,911 دلار درآمد، اما در حالی که فروش اتریوم در هفته گذشته 162.67 درصد افزایش یافت، فروش NFT سولانا 1.86 درصد کاهش یافت. پس از اتریوم و سولانا، Polygon، Immutable X و BNB از نظر فروش هفتگی قرار دارند. هر بلاک چینی که در 10 رتبه برتر از نظر فروش قرار دارد، به جز اتریوم و پانینی، در این هفته کاهش یافته است. فروش NFT پانینی با 56.52 درصد افزایش به 452,827 دلار در هفته گذشته رسید.

فروش NFT در هفته گذشته 138 درصد افزایش یافت، بازار Blur بر فروش NFT مبتنی بر ETH این هفته تسلط داشت
پنج NFT برتر فروخته شده در هفت روز گذشته.

برترین مجموعه NFT از نظر فروش از جمعه گذشته، Mutant Ape Yacht Club (MAYC) است که فروش آن 444.58 درصد بیشتر از هفته قبل بوده و بیش از 92 میلیون دلار فروش تسویه شده را به خود اختصاص داده است. پس از MAYC به ترتیب Otherdeed، Bored Ape Yacht Club (BAYC)، Azuki و Moonbirds قرار دارند. هر پنج مجموعه NFT طی هفت روز گذشته 65 درصد یا بیشتر افزایش یافتند. یکی از سودهای قابل توجه اوپن ادیشن، ششمین مجموعه بزرگ از نظر فروش هفتگی بود که نسبت به هفته گذشته شاهد افزایش 5235.80 درصدی بود و 37،593،913 دلار در فروش تسویه شده جمع آوری کرد.

بار دیگر، از نظر بازارهای NFT مبتنی بر ETH، بازار جدید NFT Blur از حجم هفتگی Opensea پیشی گرفت و 81٪ از سهم بازار NFT را در فروش تسویه شده این هفته به خود اختصاص داد. حجم Opensea تقریباً 13.6 درصد از کل حجم فروش NFT در هفت روز را به خود اختصاص داده است. پس از Blur و Opensea X2Y2، Immutable X Marketplace و Looksrare قرار دارند. بازار جدید مبتنی بر کاردانو، فروشگاه JPG، در رتبه ششم فروش این هفته قرار دارد زیرا فروش NFT نسبت به هفته گذشته 35.94 درصد افزایش یافته است.

برچسب ها در این داستان

مدیریت دارایی، حراج، آزوکی، بلاک چین، فناوری بلاک چین، Blur، bnb، Bored Ape Yacht Club، کلکسیونرها، ارزهای دیجیتال، غیرمتمرکز، هنر دیجیتال، مالکیت دیجیتال، اتریوم، Immutable X، سرمایه گذاری، فروشگاه JPG، ظاهر نادر، بازار، سهم بازار، Moonbirds، Mutant Ape Yacht Club، NFTs، Opensea، Open Edition، Otherdeed، Polygon، فروش، Solana، فروش هفتگی NFT، X2Y2

فکر می‌کنید چه چیزی باعث افزایش فروش NFT در این هفته می‌شود، و پیش‌بینی می‌کنید بازار NFT در آینده نزدیک به کجا خواهد رفت؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.