فروش NFT در این هفته 31 درصد افزایش یافت زیرا NFT های بیت کوین جایگاه دوم را در فروش بلاک چین ایمن کردند – به روز رسانی های بازار اخبار بیت کوین

[ad_1] فروش توکن غیرقابل تعویض (NFT) هفته گذشته شاهد افزایش جزئی بود و نسبت به هفته قبل حدود 1.46 درصد افزایش داشت. ارزش تجمعی فروش NFT از 29 آوریل تا 6 می 2023 به 149.31 میلیون دلار رسید. در طول بازه زمانی هفت روزه، فروش NFT به 208.17 میلیون دلار رسید. افزایش قابل توجه فروش

کد خبر : 358800
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۳:۳۰
فروش NFT در این هفته 31 درصد افزایش یافت زیرا NFT های بیت کوین جایگاه دوم را در فروش بلاک چین ایمن کردند – به روز رسانی های بازار اخبار بیت کوین

[ad_1]

فروش توکن غیرقابل تعویض (NFT) هفته گذشته شاهد افزایش جزئی بود و نسبت به هفته قبل حدود 1.46 درصد افزایش داشت. ارزش تجمعی فروش NFT از 29 آوریل تا 6 می 2023 به 149.31 میلیون دلار رسید. در طول بازه زمانی هفت روزه، فروش NFT به 208.17 میلیون دلار رسید. افزایش قابل توجه فروش NFT در این هفته را می توان به ظاهر NFT های منشاء بلاک چین بیت کوین نسبت داد.

فروش NFT مبتنی بر بیت کوین شتاب قابل توجهی به دست می آورد

فروش بیت کوین NFT به عنوان یک مشارکت کننده کلیدی در چشم انداز فروش کلکسیونی دیجیتال، در میان 21 بلاک چین متمایز بر اساس داده های cryptoslam.io که در 14 می 2023 ثبت شده است، ظاهر شده است. با این حال، جایگاه دوم توسط NFT های مبتنی بر بیت کوین، که به عنوان نوشته های ترتیبی نیز شناخته می شوند، در اختیار داشت.

افزایش 31 درصدی فروش NFT در این هفته زیرا NFT های بیت کوین جایگاه دوم را در فروش بلاک چین ایمن کردند
فروش NFT در هفت روز گذشته طبق آمار cryptoslam.io در 14 می 2023.

داده ها نشان می دهد که فروش بیت کوین NFT 53,433,451 دلار تضمین شده و جایگاه دوم را از نظر فروش بلاک چین از بین 21 زنجیره کسب کرده است. فروش NFT بیت کوین 187.54 درصد نسبت به هفته قبل افزایش یافت.

افزایش 31 درصدی فروش NFT در این هفته زیرا NFT های بیت کوین جایگاه دوم را در فروش بلاک چین ایمن کردند
پنج بلاک چین برتر از نظر فروش NFT در 14 می 2023.

NFTهای بلاک چین Mythos نیز افزایش قابل توجهی را تجربه کردند زیرا فروش NFT با افزایش 69.66 درصدی به 11.73 میلیون دلار در هفته گذشته رسید. این صعود Mythos را با در نظر گرفتن بلاک چین های برتر از نظر حجم فروش NFT، به رتبه سوم بزرگ رساند.

سولانا که قبلاً دومین جایگاه بزرگ را اشغال می کرد، اکنون از نظر فروش NFT به ازای هر بلاک چین در رتبه چهارم قرار دارد. در هفت روز گذشته، سولانا 8,789,106 دلار ثبت کرد که در مقایسه با هفته قبل 21.16 درصد کاهش داشت. پنجمین بلاک چین با بیشترین حجم فروش در هفته گذشته، 7.79 میلیون دلار Polygon بود که 7.07 درصد کاهش داشت.

افزایش 31 درصدی فروش NFT در این هفته زیرا NFT های بیت کوین جایگاه دوم را در فروش بلاک چین ایمن کردند
پنج مجموعه برتر NFT از نظر فروش در 14 می 2023.

در مورد مجموعه‌های NFT، داده‌های cryptoslam.io نشان می‌دهد که «Oncategorized Ordinals» که اساساً Ordinals تصادفی بخشی از هیچ مجموعه‌ای نیستند، در این هفته به رتبه برتر مجموعه در فروش دست یافتند. Uncategorized Ordinals موفق به ثبت 15.62 میلیون دلار در فروش NFT شد.

باشگاه قایق بادبانی Bored Ape Ethereum (BAYC) با فروش کلی 13.80 میلیون دلار در هفت روز گذشته، جایگاه دوم این هفته را به خود اختصاص داد. مجموعه Dmarket زنجیره Mythos مقام سوم را به دست آورد و اکثر فروش NFT Mythos از معاملات مجموعه Dmarket ناشی می شود.

در جایگاه چهارم، ORDI BRC-20 NFTs فروش هفتگی 11,044,110 دلار را ثبت کرد، در حالی که مجموعه Milady Maker NFT اتریوم در بازه زمانی مشابه 10,376,102 دلار فروش داشت و در رتبه پنجم این هفته قرار گرفت. یکی از کوهنوردان قابل توجه این هفته در مورد فروش NFT، Space Pepes مبتنی بر بیت کوین بود که در هفت روز گذشته 4,607,834 دلار به دست آورد – افزایشی 2,142.35 درصدی نسبت به هفته قبل.

علاوه بر این، تنها یک NFT از این سری به قیمت 4.5 میلیون دلار فروخته شد و آن را به گران‌ترین فروش هفته تبدیل کرد. جالب اینجاست که پنج مورد از با ارزش ترین فروش های NFT در هفته گذشته، همه به دسته Ordinals Uncategorized تعلق داشتند.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، بلاک چین، Bored Ape Yacht Club، Cryptocurrency، کلکسیون های دیجیتال، اتریوم، Mythos، فروش NFT، Polygon، Solana، Space Pepes، Ordinals دسته بندی نشده

نظر شما در مورد افزایش اخیر فروش NFT و تاثیر NFT های مبتنی بر بیت کوین چیست؟ نظرات و دیدگاه های خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، cryptoslam.io

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.