فروش GADA در KICK․IO – اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. بهار برای سکوی پرتاب ما قوی در راه است. GADA، اولین اکوسیستم سکوی پرتاب بدون مجوز و تحت کنترل جامعه در Cardano، فروش خود را در KICK.IO در 20 آوریل! با کمک دو لانچ پد – GADA Pro و GADA Light – GADA به پروژه های مختلف کمک می کند

کد خبر : 195386
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
فروش GADA در KICK․IO – اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. بهار برای سکوی پرتاب ما قوی در راه است. GADA، اولین اکوسیستم سکوی پرتاب بدون مجوز و تحت کنترل جامعه در Cardano، فروش خود را در KICK.IO در 20 آوریل!

با کمک دو لانچ پد – GADA Pro و GADA Light – GADA به پروژه های مختلف کمک می کند تا هم نقدینگی را افزایش دهند و هم توکن ها را بدون استرس توزیع کنند.

در حالی که GADA Pro به اقدامات KYC نیاز دارد، فرآیند غربالگری و بررسی دقیق آن جای خود را به یک اکوسیستم DeFi قابل اعتمادتر و پایدارتر می دهد. این نسخه برای پروژه هایی که در مراحل پیشرفته تری از توسعه هستند مناسب است.

نسخه Light آزادی کاملی را برای همه فراهم می کند تا بتوانند پروژه ها را در بلاک چین کاردانو با اتوماسیون کامل و بدون تأیید KYC جمع آوری کنند. و آزادی بیشتر به این معنی است که کاربران GADA Light نیز می توانند به شکل دادن به آینده پلتفرم GADA کمک کنند.

GADA همچنین از یک سیستم 5 لایه استفاده می کند که هدف آن ایجاد محیطی فراگیر برای هر سرمایه گذار – بزرگ یا کوچک – است. در حالی که سه ردیف اول GADA برای دارندگان توکن در مقیاس کوچکتر مناسب‌تر هستند، ردیف چهارم و پنجم با ایجاد فرصت‌های تخصیص بالاتر، دارندگان توکن بزرگ‌تر را جذب می‌کنند.

توکن $GADA برای سوخت اکوسیستم GADA عمدتاً از طریق ساختار لایه و سیستم حاکمیت آینده که اجرا خواهد شد، خدمت می کند.

GADA

GADA آماده است تا جمع آوری کمک های مالی را در بلاک چین کاردانو دموکراتیک کند

سایت اینترنتی | تلگرام | توییتر | متوسط | لینکدین | GitHub

فروش دور دانه در KICK.io

فروش به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت، پس حتما تقویم های خود را بررسی کنید. از 20 آوریل 2022 شروع و در 24 آوریل 2022 به پایان می رسد.

جزئیات دور عمومی:

  • قیمت هر GADA: 0.5 دلار
  • تاریخ عرضه: 20 آوریل ساعت 15:00 UTC
  • تاریخ پایان: 24 آوریل ساعت 15:00 UTC
  • حداقل سهم: 50 دلار
  • حداکثر مشارکت: 5000 دلار آمریکا
  • دوره تخصیص: 10٪ از مبلغ خریداری شده پس از فروش به سرمایه گذار و سپس 22.5٪ هر ماه پس از آن به سرمایه گذار آزاد می شود.

درباره KICK.IO

KICK.IO یک پلت فرم و شتاب دهنده پروژه بر اساس کاردانو جمع آوری سرمایه است که برای ارائه خدمات شفاف، کارآمد و کاملاً غیرمتمرکز تامین مالی جمعی طراحی شده است. KICK.IO قرار است به سنگ بنای چشم انداز DeFi جدید تحت تسلط Cardano تبدیل شود و به مکانی تبدیل شود که جامعه گسترده Cardano می تواند برای تأمین مالی پروژه هایی که با پتانسیل بسیار زیاد برای موفقیت در آینده مشخص می شوند گرد هم آیند.

سکوی پرتاب غیرمتمرکز نسل بعدی ما مطابق با بهترین شیوه‌های صنعت DeFi ساخته می‌شود، که از تسویه زمان واقعی، امنیت سطح بالا، قابلیت همکاری، تمرکززدایی واقعی، ریسک طرف مقابل صفر اطمینان حاصل می‌کند، در حالی که به طور کامل مقیاس‌پذیر است تا نیازهای سرمایه‌گذاران نهادی را برآورده کند. برخلاف رقبای خود، ما پشتیبانی کامل از توکن‌های بومی Cardano و مجموعه‌ای از ابزارهای پیشرفته DeFi را ارائه می‌کنیم که پروژه‌های آینده برای پیشرفت و پیشرفت به آن نیاز دارند.

توییتر | تلگرام | متوسط | سایت اینترنتی


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، دقت لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.