فروش 5 بازار برتر NFT از 40 میلیارد دلار در تمام زمان ها فراتر رفت – اخبار بلاک چین بیت کوین

[ad_1] در حالی که فروش توکن های غیرقابل تعویض (NFT) از ابتدای سال کاهش یافته است، پنج بازار برتر از نظر بیشترین تعداد فروش در تمام دوران، به بیش از 40 میلیارد دلار رسیده اند. علاوه بر این، پلتفرم بازار NFT Opensea بیش از 32 میلیارد دلار فروش داشت زیرا پلتفرم بازار NFT در حال

کد خبر : 274246
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
فروش 5 بازار برتر NFT از 40 میلیارد دلار در تمام زمان ها فراتر رفت – اخبار بلاک چین بیت کوین

[ad_1]

در حالی که فروش توکن های غیرقابل تعویض (NFT) از ابتدای سال کاهش یافته است، پنج بازار برتر از نظر بیشترین تعداد فروش در تمام دوران، به بیش از 40 میلیارد دلار رسیده اند. علاوه بر این، پلتفرم بازار NFT Opensea بیش از 32 میلیارد دلار فروش داشت زیرا پلتفرم بازار NFT در حال حاضر 79 درصد بر پنج بازار برتر NFT تسلط دارد.

5 بازار برتر NFT از 40 میلیارد دلار فروش همیشگی عبور کردند، Opensea با 79 درصد تسلط

در طول ماه اکتبر، پنج بازار برتر NFT از نظر فروش تمام دوران، با تقریباً 41.36 میلیارد دلار در 29 اکتبر 2022، از مرز 40 میلیارد دلار گذشتند. محدوده 33 میلیارد دلار با 32.76 میلیارد دلار ثبت شده در روز شنبه.

آمارهای dappradar.com نشان می دهد که 32.76 میلیارد دلار فروش توسط معامله گران 2.34 میلیون دلاری انجام شده است. در روز شنبه، 29 اکتبر، میانگین قیمت پرداخت شده برای NFT از طریق Opensea حدود 352 دلار است.

پس از Opensea بازار Axie (4.26 میلیارد دلار)، Magic Eden (1.83 میلیارد دلار)، Looksrare (1.62 میلیارد دلار) و X2Y2 (891 میلیون دلار) قرار دارند. Axie Marketplace به NFT هایی تمایل دارد که از بازی بلاک چین بازی برای کسب درآمد (P2E) نشات می گیرند، Axie Infinity و بازار تا به امروز 2.17 میلیون معامله گر داشته است.

فروش 5 بازار برتر NFT از 40 میلیارد دلار فراتر رفت

میانگین قیمت پرداخت شده برای NFT از طریق Axie Marketplace حدود 171 دلار است. عدن جادویی Solana 1.83 میلیارد دلار فروش داشته است که توسط 1.21 میلیون معامله گر تسویه شده است. میانگین ارزش پرداخت شده برای NFT در Magic Eden در 29 اکتبر 124 دلار است.

بازار NFT Looksrare معامله گران کمتری را به خود دیده است، زیرا سوابق نشان می دهد 107636 معامله از طریق بازار Looksrare تسویه شده است. با این حال، میانگین قیمت پرداخت شده برای NFT در روز شنبه بسیار بیشتر است زیرا میانگین فروش NFT در Looksrare 6.59 هزار دلار است.

X2Y2 هنوز یک میلیارد از فروش NFT نداشته است، اما راه خود را به سمت این نقطه عطف پیش برده است. در 29 اکتبر 2022، بازار NFT X2Y2 به 891 میلیون دلار در میان 158273 معامله گر پرداخت. متوسط ​​قیمت پرداخت شده برای NFT در X2Y2 تقریباً 582.78 دلار در زمان نگارش مقاله است.

سایر بازارهای پیشرو NFT از نظر فروش همیشه شامل Mobox (694 میلیون دلار)، Solanart (665 میلیون دلار)، Bloctobay (458 میلیون دلار)، Atomicmarket (435 میلیون دلار)، Immutable X Marketplace (337 میلیون دلار) و Rarible (300 میلیون دلار) هستند. به ترتیب. علیرغم کاهش بسیار زیاد در فروش ماهانه، بیش از 40 میلیارد دلار فروش مادام العمر در بین پنج بازار برتر یک شاهکار است.

داده‌های cryptoslam.io نشان می‌دهد که فروش NFT در سراسر جهان طی 30 روز گذشته به 426 میلیون دلار رسیده است که نسبت به ماه قبل 21.32 درصد کاهش داشته است. در 30 روز گذشته حدود 4,556,057 تراکنش NFT در بین 510,859 خریدار NFT مشاهده شد.

برچسب ها در این داستان

40 میلیارد دلار، 40 میلیارد دلار فروش، فروش تمام وقت NFT، فروش تمام وقت، بازار اتمی، فروش متوسط، Axie Marketplace، Bloctobay، Immutable X Marketplace، looksrare، Magic Eden، Mobox، nft، خریداران NFT، بازار NFT، بازارهای NFT , فروش NFT, NFT Traders, NFTs, Opensea, Opensea Sales, Rarible, قیمت فروش, Solanart, X2Y2

نظر شما در مورد پنج بازار برتر NFT که بیش از 40 میلیارد دلار در فروش همیشگی NFT دارند، چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.